~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

zondag 17 februari 2008

KRONKEL


DE KATJES ZIJN DAN OOK VEEL MOOIER, MAAR ZO IS HET IN DE NATUUR NU EENMAAL!

DIT IS DE VROUWELIJKE BLOEM


INTUSSEN STAAT DE KRONKEL HAZELAAR IN ONZE VOORTUIN IN VOLLE BLOEI.

DE KLEUR VAN DE KATJES IS WEER HEEL ANDERS DAN DIE VAN DE GEWONE HAZELAAR ,

WELKE IN ONZE ACHTERTUIN STAAT.

DOOR DAT JE ER FOTO'S VAN MAAKT VALT JE DIE KLEUR OP.

BEIDE STRUIKEN HEBBEN WE AL EEN AANTAL JAREN STAAN,

MAAR IK HAD NIET EERDER GEZIEN, DAT ZE VERSCHILLENDE KLEUREN HEBBEN !

5 opmerkingen:

  1. Zoveel katjes zitten er in onze kronkelhazelaar nog niet.
    Wel een mooi gezict altijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb even gezocht op de nieuwe site van Groei en Bloei.
    Heeft het een voordeel om daar ook een blog te hebben?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo ver ik weet niet.
    maar je komt er niet eens op.
    gisteravond zat hij vast en vanmorgen ook nog steeds dus....
    heeft ook zo z'n voordeel, ga ik maar klussen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoe gaat het met thea alles goed en heerlijk aan het genieten? je wordt alweer oma dat is ook weer een mooi iets om naar toe te leven. als je maandag niets te doen hebt kom dan even gezellig koffie drinken ben dan in panningen aan het balansen.
    groetjes marco

    BeantwoordenVerwijderen
  5. HEY MARCO
    ALLES PRIMA HIER! IK GENIET VOLOP!
    GOED IDEE VAN DIE KOFFIE, ALS JIJ
    VOOR DE VLAAI ZORGT.....
    ZIEN WE ONS MAANDAG

    GENOEG TE DOEN MAAR DAAR MAAK IK TIJD VOOR!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.