~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

maandag 25 februari 2008

SCHOONMAKEN



VANDAAG GA IK DE NEST KASTJES SCHOONMAKEN, ZOALS DEZE MUSSEN FLAT.

IK HOOP DAT IK NOG NIET TE LAAT BEN. MAAR IK DACHT VAN NIET !

5 opmerkingen:

  1. Hier en daar lees ik wel dat het aan de late kant is maar van de andere kant denk ik dat het nog wel kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik heb het toch maar gedaan gisteren. In een kastje, leek het of ze met een nieuw nest bezig waren, boven op het oude, maar ik heb het toch leeg gehaald.
    Beginnen ze maar opnieuw !
    Omdat het nog vroeg is zal dat wel niet z'n probleem zijn, denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eigenlijk moet dat in het najaar. Doen wij altijd. Want de vogels gebruiken de kastjes 's winters ook als onderdak. En je wilt niet weten wat er soms huist in die kastjes. Wij hebben er trouwens eens een hommelnest in gehad nadat er een pimpelmees in het gebroed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Sis

    Hartelijk welkom!
    Ik weet dat het eigenlijk in het najaar moet, maar het was er niet van gekomen!
    Wij hebben ook al een paar keer een wespen nest in de nestkastjes
    gehad. Dat is best wel vervelend!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.