~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

maandag 24 maart 2008

AKEBIA STEELT DE SHOW


AL STAAT DE AKEBIA NOG NIET ECHT HELEMAAL IN BLOEI............

IK KAN HET TOCH NIET LATEN ...............

OM NOG ENKELE FOTO'S TE PLAATSEN....................

DE BLOEMEN ZIJN NOG NIET HELEMAAL OPEN, EN DE GEUR IS OOK NOG NIET TE BESPEUREN, MET DIT GURE WEER, MAAR IK VIND HEM ER ZO LIEF UIT ZIEN, DAT HIJ NOG WEL EEN EXTRA BLOGJE WAARD IS !!! IK KAN IEDEREEN AANRADEN, OM EEN AKEBIA TE PLANTEN, IN MIJN OGEN DE ALLER - ALLER MOOISTE KLIMMER ..........

6 opmerkingen:

  1. @ Maar heb ik het mis, en noem jij sneeuwroem Scillas?

    Haha, dat stond op de verpakking!

    Hopelijk wordt het gauw wat warmer, kunnen we weer genieten van de bedwelmende geur van de Akebia!

    @ Ik zag dat je ook uit Limburg komt !
    We wonen (nog wel) in Limburg ja (ruim 6 jaar), maar komen er niet vandaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Thea, ja ik ben overtuigd, die klimmer wordt de volgende plant die ik aanscha. Oke, ben maar niet bang, die van jou mag je houden ik neem er zelf wel eentje.Hoe was de jaarmarkt? zal wel vreselijk koud zijn geweest. doeiii

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, Janine vanmorgen viel het wel mee, maar we hadden het met een uurtje al gezien! Toen we naar huis liepen,begon het een beetje te sneeuwen. Toen we thuis aan de koffie zaten, viel het met bakken naar beneden! We waren dus net op tijd thuis.Daarna bleef 't zo'n beetje kwakkelen,hagel sneeuw, hagel, zelfs nu ligt er nog een laagje sneeuw!!
    Maar hoe is het jou vergaan op de zwarte markt? Heb je een aanhanger moeten huren om alles mee te kunnen nemen? Maar goed dat 't binnen is? Dat mag ik teminste hopen!! Voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Thea, wat jammer hé van die jaarmarkt? Ik zat inderdaad binnen, maar het was steenkoud daar. Ik had m'n karretje bij me en mijn buurvrouw. Dus voordat we goed en wel binnen waren had die al vanal gekocht en zat mijn kar al vol. haha. Ik heb niet zoveel gekocht, maar waar ik wel trots op ben, een cafélamp van Brandbier voor m'n mannetje, die is nl gek op dingen van brandbier. Voor in de mannenkamer, dat snap je wel hihi. Maarrrreee, ik heb een verrassing op mijn site voor jou.........?????!

    doeg, fijne dag
    Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo thea
    mooie foto's hoor.
    bij jullie ook sneeuwbuien?
    dit verveeld heel gauw.
    fijne dag nog.

    doei..doei.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja Maria, het wisselt elkaar af!!
    Ik vind er niks aan.Ik ga m'm foto's maar bewerken, dat heb ik zondag geleerd, dus weer een stapje in de goeie richting!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.