~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

maandag 17 maart 2008

BBrrrrr.........VOORJAAR ???


OVER EEN PAAR DAGEN IS HET 21 MAART, IN VROEGER TIJDEN, HET BEGIN VAN DE LENTE !!

HET VRIES'T S' NACHTS NOG, EN HET IS OVERDAG BEST WEL KOUD !

TOCH IS DAT, ALS JE NAAR BUITEN KIJKT, NIET TE ZIEN. DE CROCUSSEN EN SNEEUWKLOKJES ZIJN AL UITGEBLOEIT, EN DE HYACINTEN EN NARCISSEN MOETEN DE AANDACHT DELEN MET SCILLA'S,SNEEUWROEM EN OOK MET DE BLAUWE EN WITTE DRUIFJES. ZELFS DE PRIMULA'S ZIJN AL VAN DE PARTIJ !!

7 opmerkingen:

  1. Nog niet helemaal uitgebloeit, ik heb ook crocusjes die nu nog beginnen.
    Ik wil ook zo graag lente maar toch heb ik liever dit weer dan dat van een paar weken geleden, wel zo nu en dan buien maar tussendoor wel een heerlijk zonnetje en dat heb ik veel liever dan steeds die grijze luchten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, bij ons staan ook nog wel wat crocussen die nog maar pas begonnen zijn.
    Maar die heb ik pas laat geplant,en dan zijn ze het eerste jaar toch altijd later vind ik !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een witte Pasen wordt het. Ik ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Thea, het is me gelukt een WIE link aan te maken, was heel eenvoudig, kijk maar even. Ben alleen nog niet tevreden over het plaatje, maar dat kan altijd nog veranderd worden, dat kun je nl ook zelf maken. Doeii
    Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja Boomkruiper, ik heb het gehoord,
    dat we een witte Pasen krijgen.
    Zorg maar dat je je fototoestel klaar hebt liggen!!
    Ben benieuwd !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hee thea, die tekst bij jou WIE is wel heel erg leuk gevonden, kompliment. Doeiii

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.