~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

woensdag 26 maart 2008

DEFTIGE DAMES


DE DEFTIGE DAMES CATALPA, HEBBEN EEN NIEUWE HOED AANGESCHAFT......

TOEN KON MEVROUW VOGELVERSCHRIKKER NATUURLIJK NIET ACHTERBLIJVEN ....

ZELF DE DAMES TUINLAMP DOEN MEE ,MET DEZE NIEUWE RAGE !!

WE ZULLEN MAAR DENKEN, DAT ZE LAST HEBBEN VAN VOORJAARS KRIEBELS.........

21 opmerkingen:

  1. Hee Thea, ik zie je gaat in stijl!! Enne, toch maar gedaan de sneeuwplaatjes? Zeg cyberomie, zullen we ook een eigen startpagina erbij maken? Ik zie ze bij sommige staan is leuk hoor. Wat denk je?
    Jeany greetz!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HOI THEA
    SUPER MOOIE PLAATJES
    TOCH MAAR GEPLAATS.

    DOEI...DOEI...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HEE, WAT GEBEURT ER ALLEMAAL, BEN IK EVEN WEG, EN DAN DOEN JULLIE VANALLES! iK DACHT VANMORGEN , ALS IK DIE SNEEUW FOTO'S NU NIET PLAATS, DAN HOEFT HET NIET MEER !wANT OVER EEN PAAR DAGEN, KUN JE ER NIET MEER MEE AANKOMEN. tENZIJ 'T ZULKS WEER BLIJFT NATUURLIJK !!!
    EN OVER WELKE STARTPAGINA HEB JE 'T ?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. HOI HOI
    IK HAD HET NIET OVER EEN STARTPAGINA HOOR, DAT WAS JEANY

    DOEI........MARIA

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sorry Maria. Ik bedoelde ook Janine, ik had er een naam bij moeten zetten. Dat klopt!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Thea, jaja, ik ben gezwicht voor je, maar als Jan nu commentaar geeft stuur ik hem wel naar jou. hihi. Oke, sommige blogs hebben een eigen startpagina als link, moet je maar eens kijken bij http://huismusje.eigenstart.nl/
    kunnen wij ook hoor. En die cyberoma heeft een erg luke blog. zal ik ook linken. Ik loop langzaam vol met linken, de groeten van de visboerin!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik denk dat ze naar de Ascotraces willen of misschien een High Tea :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja Boomkruiper, zou kunnen, maar dan moeten ze snel zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zeg Truus, moet ik nu iedere keer kijken of iemand iets schrijft of krijg ik daar een bericht van? Dat kreeg ik nl bij het gastenboek, nu weet ik natuurlijk niet wie van plan is om op blog 51 te reageren??? Och wie anders, thea natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Thea!
    Leuk dat je op mijn site was!
    Je bent altijd welkom.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zeg Truus, ik lig dubbel, ik krijg m'n eigen mailtjes terug, blondddddddd, wat doe ik verkeerd????

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo Thea, nu stuur me maar eens een bericht, kijken of het werkt. Ik dacht dat het me zelf gelukt was de taal te veranderen. Doeiiiiiiiiiiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het staat de dames catalpa leuk, zo'n witte hoed. De hoed van de vogelverschrikker vind ik een beetje rommelig, echt verschrikkerig, terwijl de dames tuinlantaarn wel zeer deftig zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. http://www.tuinadvies.be/bomen_catalpa.htm

    Leuk hoor deze trompetboom in jou tuin te zien.
    Bij ons in het "centrum" staat een hele grote. Daar wil ik ooit nog eens een logje over maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk dat je nog eens langs kwam Chris! Ja die catalpa's zijn mooi.Al snoeien we ze wel ieder jaar helemaal terug. Maar in de zomer geven ze heel veel schaduw!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. OT. Eventjes iets recht zetten
    Ik woon daar, en misschien komt het daarvan dat ik zonder interesse aan de burcht voorbij loop.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goeiemorgen Thea!!!!!
    Hier is ik weer, ben heel blij met je hulp hoor. Is me nu goed gelukt en ik had 4 berichtjes dat er een berichtje was, goed he?
    Dus heeeeeeeeeel erg bedankt!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hahahahaha ik kom hier wel op een leuk log terecht....Moet lachen om de enthousiaste reacties van Jeany in a bottle (hoe kom je op die naam????) is ze net begonnen in weblogland? En naar Thea uit Limburg was ik nieuwsgierig omdat ik als Twentenaar iets met Limburg "heb".....Mijn man is er geboren en er woont nog familie.

    Mooie winterse foto's heb je van de lente gemaakt Thea! Zou het de laatste sneeuw voor dit seizoen zijn geweest? Hier is nu alles weer groen en schijnt de zon volop!

    Fijne dag,
    beuzeblaadje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie sneuuwfoto's!
    Het wordt gelijk zo mooi sprookjesachtig, fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ( oh ja, ik heb ook een eigen startpagina, linkje staat op mijn log, handig voor als je links en favorieten, allemaal handig bij elkaar )

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.