~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

vrijdag 21 maart 2008

GOEDE VRIJDAG



VANDAAG IS HET GOEDE VRIJDAG !!

MAAR OOK BEGINT VANDAAG DE LENTE !!!!!

15 opmerkingen:

  1. Zucht....................., ik zeg niks. Oke alleen dit dan
    LEUKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!

    Fijne paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Thea uit Limburg, leuk dat je op bezoek was bij Thea uit groningen. Jouw web-log heb ik nog niet uitgebreid bekeken, maar dat zal ik één van de paasdagen zeker gaan doen. Jij fijne paasdagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HOI THEA
    MOOI HOEKJE
    VIND HET ALTIJD LEUK OM TE ZIEN HOE ANDEREN HOEKJES MAKEN.
    WENS JE FIJNE PAASDAGEN.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Janine,Thea,Maria, allemaal heel erg bedankt!
    Ik wens jullie ook heeeeeeel fijne Paasdagen toe.
    En als het dan toch slecht weer moet zijn............ mag het ook wel een witte Pasen worden!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee Thea, 'je' akebia staat in de 'tuin en co', dat noem ik nou eens toevallig. Ik ga hem in elk geval kopen, De akebia dan. De tuin en co heb ik al. Hoop alleen dat ze hem hiero ook ergens hebben. Euhhh, kerstman, paashaas, groene kerst, witte pazen? oke dan wordt het dus de paasman? Of is het dan toch de kersthaas? Doeiiiiiiiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Thea, wens jou ook goede paasdagen.
    Nog eens vragen hoor, vind die beeldjes van je zo leuk, dat jongen en dat meisje beeldje, mag ik vragen waar je die vandaan hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik dacht nog toen ik bezig was,om het tafeltje opnieuw in te richten, laat ik die beeldjes er maar bij zetten, want die vind Jalos leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hee Thea, nog ff een vraagje, is de akebia een snelle groeier? Ik wil hem tegen 2 rozenbogen aan laten groeien, heb ik er dan 1 of 2 nodig? Of heb jij nog een idee welke andere klimmer ik erbij zou kunnen zetten, of is dat nu weer jammer? Zo, veel vraagjes hé? Hoop op evenveel antwoorden, doeii bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als de Akebia het naar z'n zin heeft, is het een snelle groeier,maar wat bedoel je met 2 rozenbogen? Staan er dan 2 achter elkaar? Of hoe moet ik me dat voorstellen?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou, ik wil weer en hoekje verfijnen ik heb daar een laurier van 30 jaar oud staan, 10 meter hoog en 5 meter breed, dus massa groen, ik dacht nu voordat ik daar een zithoekje maak zet ik 2 rozenbogen naast elkaar en daar dan voor een zittertje creeëren. Is dat wat denk je? Ik waardeer je mening erg, want jij maakt prachtige hoekjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En dan wil je in het midden de Akebia neerzetten?En dan 2 kanten op laten groeien, denk ik.Ja als 't een forse plant is zal dat wel gaan, maar als het zo'n ielig stengeltje is, zul je meer geduld moeten hebben.
    Mijn vriendin heeft er zelfs meerdere kransen van gemaakt, heb ik ook gedaan van de hop. Is ook een mooie plant, maar die groeide me de pan uit,endaar krijg je 'n soort schaafwonden van. Maar als je de ruimte hebt, en een snelle groeier wilt, is dat ook een optie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oke, moeilijk dus, ik zal mijn tuinruimer eens inschakelen, die komt van de kanten van de kwekers uit, kijken of hij een mooie grote akebia kan regelen. Hop ken ik, en te groot moet het ook niet worden, want dan ben ik meer aan het snoeien dan geneiten denk ik. Ik zal er nog eens goed naar kijken wat ik nu wil, is een moeilijke grote hoek, maar nu hoort ie niet bij de tuin, snappie? Oeps, vandaag mag ik niet storen, is pasen,
    dooeii

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een gezelig paas hoekje !!! heel sfeervol ,daar hou ik ook van , zoals je weet , decoreren ,leuke tafel ook , kun je iedere keer weer wat anders op maken he ?! fijne pasen he !!! gr ina uit twenteland

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk dat je langs kwam :))
    En wat een gezellig paastafeltje staat daar bij jou !
    Je log doorgescrold, maar waarom worden de foto`s op het laatst opeens super groot ?
    Je tuin heeft erg veel sfeer.
    Fijne paasdagen.
    Dag, marjolein

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.