~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

zaterdag 15 maart 2008

HET ROODBORSTJE ZINGT


ONDERTUSSEN BEGIN IK DE ZANG VAN HET ROODBORSTJE AARDIG TE HERKENNEN!

DOOR HET BLOGGEN EN FOTO'S MAKEN, STEEK JE VEEL OP VAN DE NATUUR,JE LET OP DINGEN DIE JE ANDERS NOOIT ZAG! DUS DE COMPUTER BRENGT JE DICHTER BIJ DE NATUUR!!
RAAR MAAR WAAR!!

8 opmerkingen:

  1. Hello! I impressed your beautiful garden, I could not understand the language (even which country) so I just browsed the pictures...I like garden. If you are interested in Japanease plants,please come to my blog!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Thea leuk dat je op mijn logje ben wezen kijken,
    dus kom ik nieuwsgierig als ik ben ook bij jou langs.
    Mooie foto,s hoor, en wat een mooie tuin heb je...

    Groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Thea, als ik het goed zie zijn de bomen een soort mimosa, die andere is de toverhazelaar. Het is me gelukt om ook een wie lijst aan te maken op blogger, maar ik heb het er weer vanaf gehaald, vond het toch wel een beetje teveel privacy bloot geven. Maar al je interesse hebt, via www.wieonline.nl kun je een account aanmaken. Zo heb ik ook mijn gastenlijst erop gezet. Via indeling, java etc toevoegen. Lukt je vast wel. Ik heb ook een roodborstje in de tuin, wat is het toch leuk he, kijken naar die diertjes. Ben vandaag trouwens naar een zwarte markt geweest, heb weer lekker 'troep' meegenomen voor in de tuin. Volgende week weer.
    doeiiiii, Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb het al een paar keer geprobeert, maar het lukt niet!
    Bij het forum zeiden ze dat het bij blogspot niet ging, dus toen ben ik er maar mee gestopt!
    Hee... wat leuk dat er ook een roodborstje bij je op bezoek komt!
    Door dat bloggen kijk je met heel andere ogen naar de natuur niet?
    Waar ben je naar de Zwarte markt geweest?
    Wij lopen ook alle beurzen en hobby-en aanverwante art. marketen af!Dat vinden wij ook leuk!
    Wel toevallig niet?
    groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Thea, ik was in brunssum naar de zwarte markt, die is er pas een paar mnd maar wordt iedere keer groter. Ik was er voor het 1st, maar de volgende keer neem ik een trekkar mee. Ja, leuk dat we dezelfde interesses hebben, en via je profiel heb ik al gezien dat we er veel meer delen, haha. Oke, even over WIE? Ik had na aanmelding op de site, de code bij, add an page, html/javascribt geplakt en toen deed die het. Maarja, vond het toch niks.
    Daar Thea, cusoon
    Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk hè dat de vogeltjes weer beginnen te zingen.
    Helaas wil het weer nog niet zo meewerken, het blijft de komende 2 weken nog fris geloof ik ook met nachtvorst. :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  7. HALLO THEA
    MOOI ZO AL DIE VOGELTJES IN DE TUIN HÉ.
    HIER ZIJN OOK VEEL VOGELS IN DE TUIN
    IK HEB MIJN HOSTA'S OOK IN POTEN STAAN.
    DAN KUN JE ER ALE KANTEN MEE OP VINDT IK.
    GROETJES MARIA

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.