~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

woensdag 12 maart 2008

WEER EEN NIEUWE STORM



OP HET MOMENT RAAST ER EEN NIEUWE STORM OVER NEDERLAND!
HIER ZIET ER NU ZO UIT......... NIET ERG AANTREKKELIJK OM NAAR BUITEN TE GAAN!!!

4 opmerkingen:

  1. Hee Thea, je hebt een weblog naar mijn hart! Morgen ga ik hier uitgebreid rondsnuffelen, ik heb al een stukje van je tuin gezien, mooi hoor!
    groetjes,
    Marlena

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is altijd leuk om een nieuwe bezoekster te krijgen. Uiteraard kom ik nu ook bij jou langs. Je hebt een leuke log. Het tuingebeuren spreekt mij altijd enorm aan. Helaas hebben wij 3 jaar geleden een enorme stap terug moeten doen qua tuingrootte i.v.m. lichamelijke klachten van ons beiden. En de huidige tuin gaat volgend jaar ook op de schop. Dat alles houdt in dat er niet zo veel vogeltjes meer zullen komen en zeker geen eekhoorntjes. Het is dan leuk om die bij anderen te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Thea, daar is ikke weer eens. Ik heb een vraagje voor je, jouw tuin is echt een plaatje, ben er helemaal weg van, dus ik denk dat jij vast wel een goede tip hebt voor mij. Ik ben aan een stuk tuin bezig waar de vorige owner alleen maar rotzooipanten en 1 eikenboom had staan, de eikenboom staat er nog de rest hebben we weggehaald, maar de grond is zo droog door de boom, ik wil graag planten eronder zetten, heb je een idee wat in schaduw en droge grond goed groeit? Dankjewel, doei Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja Janine, dat is een probleem!
    Bij ons onder de hazelaar wil het ook niet echt groeien. Nu hebben we de laatste jaren er behoorlijk wat takken afgehaald, aan de onderzijde. Zodat de plek wat lichter word,maar dat is afwachten.
    Alles wat er onder staat verpietert enigzins, en ik sleep er heel wat water heen in de zomer!
    Verwilderings bolletjes die doen het redelijk! En misschien Rododendrons? Maar dat kun je wel opzoeken op internet!
    Ik weet het helaas ook niet!
    Sorry, veel hulp heb je aan mij dus niet!!Als ik iets tegen kom zal ik het aan je door geven.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.