~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

vrijdag 14 maart 2008

SMIKKEL FESTIJN !!


HEEEE........ HAZELNOTEN, DAAR BEN IK DOL OP.... JAMMIE.....N'S KIJKEN OF DIE SMAKEN.

DAT IK MET M'N KOP IN DAT BAKJE MOET, IS NIET ZO GUNSTIG VOOR M'N KAPSEL !

HUM...... DAT KON ER MEE DOOR, M'N BUIKJE IS VOL !

NA DE MAALTIJD EVEN IN DE KRONKELWILG IN HET ZONNETJE ZITTEN,EN METEEN M'N KAPSEL EVEN FATSOENEREN ! ~~~~~~



Ik heb al een paar keer gezien dat hij op een tak gaat zitten en zich gaat poetsen, meer zoals poezen dat doen!!!! keileuk om te zien !!! de staart word over het hoofd gelegd voor de zon ! ~~~~~~

7 opmerkingen:

  1. SORRY DAMES, IK HEB EEN FOTO GEWIST, EN DAARMEE GINGEN OOK DE REACTIES VERLOREN!!
    HOPELIJK ZIJN JULLIE NIET BOOS !

    FIJN WEEKEND !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk beestje is het toch!!!
    Genieten dat je dat in je tuin mag zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee Thea, maakt helemaal niets uit, we schrijven gewoon een nieuwe. Ik wist helemaal niet dat je ook eekhoornvoederbakjes hebt? Jammer, dat wij geen eekhoorns hebben hier. Doe de groeten aan Sjors en konsulten,
    doei
    Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk!! Hier alleen ganzen en reigers en ander gevogelte. Oh ja en Reintje de Vos plus aanhang en neefjes en nichtjes. Vandaar geen kippen en konijnen. Maar vorig jaar hadden we een nest Hazen. Dus wie weet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja Janine, zulke bakjes kun je kopen bij Vivara in Nederland. Via internet en zo,maar wij vroegen ons af,hoe die beestjes wisten ,hoe het werkt?
    Toen zagen we ze op een beurs, meteen gevraagt natuurlijk.Zei die man dat je er iets tussen moest doen, zodat het deksel een beetje open stond. als ze er aan gewend zijn, kun je dat weer verwijderen.
    Toen heeft m'n man er een paar nagemaakt!Handige man heb ik he!
    En het lukt, ik heb gezien hoe Sjors het deksel open maakte en er noten uit haalde. Goed he!
    Dat zijn de leuke dingen in het leven, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. geweldig tea zo n beestje in je tuin ,lijkt me ook fantastsch , ook egeltjes ,heb jij die ook? gr ina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nee Ina, egeltjes kunnen bij ons niet in de tuin, omdat we een schutting hebben, die gemetseld is!
    Die kunnen er niet overheen !
    We hebben toen gekozen voor degelijk, anders blijf je bezig.
    Maar er blijft genoeg over om van te genieten!
    groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.