~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

donderdag 27 maart 2008

WAT ZIE IK..............

ZAL IK... ZAL IK NIET...ooohh..als ik dat maar durf.....

10 opmerkingen:

  1. Ha Thea, leuke foto's hoor. Lief he? Ik laat overigens beide reactieswijzen staan, kan men kiezen. En je hebt volledig gelijk, die tijd hebben we al lang gehad. Maar ik merkte toch dat er meerdere mensen niet wisten waar ze moesten schrijven, dus laat het nu zo maar staan. Is goed zo. Hele fijne dag nog,
    greetz van jeany

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geneiet ervan meid, ik knuddel ook zo graag. Heb vroeger ook alles genaaid, nu alleen nog de carnavalskleding. Maar knuddelen is hobby nr. 1. knuff voor je kleinkids, ik ga met sjuul wandelen. Tis net nog droog. Doeeeeeg

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kleur van het roodborstje past heel mooi bij de schaal. Als je een roodborstje in je tuin hebt,
    heb je wel heel veel geluk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Thea, leuk om te weten, want dan heb ik ook veel geluk, want ik heb er ook zeker eentje in mijn tuin, lief, leuk, en zo grappig al die vogeltjes. Welterusten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar hebben ze nog een grote hap over gehouden over de winter :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Thea, ook voor jou een heel fijn weekend, in de gazet staat dat het een mooi weekend wordt, wie weet????? Dus schupje klaar, handschoentjes en laarsjes aan und nach drausen gehen he?
    tjüss!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. yeaaaahhhhhh, Thea is weer daar, men wat heb ik je gemist!!!! Ik dacht al dat je naar die gezamelijke dag van die andere loggers was in vlaardingen. Ben blij dat je er weer bent, hihiu. Hoe was zeeland? Er zullen vast zeer mooie foto's uit voort zijn gekomen, ben benieuwd. En het feest was leuk, alleen Sjuul en ik uiteraard, iedereen keek me aan of ze het in keulen hoorde donderen. Waarvoor houd je dit feest????? Erruuug hé?
    Ik woon in Langbroich dat ligt dicht bij Heinsberg, vanuit Heinsberg is het makkelijk rijden richting Roermond en ik weet zeker waar Helden panningen ligt, daar gingen we vreoeger altijd zwemmen in de Peel. Ja toch he? Leuk, en ja, tzufall besteht nicht, hihi (dit is duits voor hahaha)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. waar staat die map dan Truus? Ik zie niks?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die map staat ook op MIJN PC!!!
    maar dat kun jij ook.Maar je kunt ook een startpag. maken!
    Blij dat je me gemist hebt!!!!!!

    Zeeland was heel mooi!!!
    Er staan wat foto's op GREIJNTJES!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hallo thea
    mooie foto's hoor
    zaterdag lekker inde tuin gewerkt
    en zondag was hier regen.
    dus binnen blijven.
    ik heb toen heel veel knuffel gewassen. die gaan naar de kinderen in gambia.
    ik verzammel allemaal rommelmarkt spullen,en die worden dan verkocht en het geld gaat daar dan ook heen.
    ben nu nog wel even druk daar mee
    heb heel veel dingen al weer gekregen dus alles wassen,en in dozen paken.
    dus mijn logje moet maar even wachten.
    groetjes maria

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.