~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

donderdag 17 april 2008

ASCLEPIAS...ZIJDEPLANT

VAN DEZE PLANT ZIJN ZADEN GRATIS TE VERKRIJGEN, EVENTUEEL, RUILEN.....


DE ZIJDEPLANT IS EEN VASTE PLANT, EEN MOOIE KLIMMER....
...........OP....IS .....OP........

JE ZIET DE VRUCHTEN HIER IN GEDROOGDE VORM, ZO ZIEN ZE ER UIT AAN 'T EINDE VAN DE WINTER !!!!

4 opmerkingen:

  1. Hee Thea, je bent een echte marktkoop vrouw aan het worden merk ik, leuk joh.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, die zaadjes zijn niet van mij. Maar van een vriendin, ze had zelf al genoeg gezaaid, en ze vond 't zonde om ze weg te gooien.
    Ze vroeg of ik er niet een logje over kon maken. Er zitten wel leuke dingen tussen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Thea, hier in Meppel staat ook zo'n plant, maar niemand kan 'm al in 20 jaar vermeerderen. Heb je tips? Heel graag- leuke plant he?- groeten, Klaaske.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is idd een heel leuke plant, met mooie bloemen.Komen er wel vruchten aan de plant?
    Laat eens even een adres achter van een blog of een mailadres waar ik je bereiken kan. Dan kan ik je meer informatie geven.
    Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.