~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

dinsdag 1 april 2008

BLOEMPOTTEN



WE GINGEN GISTERAVOND NOG EVEN NAAR DE GAMMA, OM POTGROND TE HALEN.
DAAR KWAM IK DEZE MOOIE ZWARTE BLOEMPOTTEN TEGEN!! ZE MOCHTEN METEEN MEE NAAR HUIS!
ZWART ZIE JE NAMELIJK NIET ZO VAAK!! EN ZE PASSEN WEL OVERAL BIJ!!!

6 opmerkingen:

  1. Heee Thea, heel mooi. Ik heb een moi loverbanje gekocht in white wash, zie je ook niet vaak, hihi. Maare, ik snap er niks van hoor, waar staan je linkies op de pc? Op jou eigen pc? Wat niemand kan zien, merk dat ik uit de running ben, je moet maar neit meer zo lang weggaan, hihi. En die eigen startpagina heb ik geprobeerd, is zo makkelijk nog niet. doegggg

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OHHHH, favorieten, ik snap em, zucht, daar staat al zoveel. Laat he nog maar even zo staan. Maar ik snap het!!!!!!Knap he, in 2 keer lezen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jA, IK HAD BEGREPEN DAT 'T OM EEN LOVERSBANKJE GING !!!
    jE KUNT,BIJ DIE FAVORIETEN OOK EEN APARTE MAP MAKEN,JJJJJJAAAAAAAA!
    DAAR DE NAAM -BLOGS -AAN GEVEN,EN DAN HEB JE ZE ALLEMAAL BIJ ELKAAR STAAN! EN DE ALLERLEUKSTE , ZET JE OPJE BLOG, ZICHTBAAR VOOR IEDEREEN!!! WANT ALS ZE GEWOON BIJ FAV. STAAN, DAN MOET JE NOG ZOEKEN!

    Zijn 't geen schatjes?? (die bloempotten bedoel ik)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi hoor k heb ook een paar geglazuurde donkerbruine potten ze blijven jaren goed ben benieuwd wat er in komt !? gr ina oet twenteland

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mini stamroosje, komt in de kleinste pot.Oranje- geel van kleur, past goed bij de bloemen op de pot!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.