~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

dinsdag 15 april 2008

DRUK.....DRUK......DRUK....


DE FAMILIES KOOL EN PIMPEL HEBBEN DE EER U AAN TE KONDIGEN....... .............. DAT ZE ...........

DE JONKIES MAKEN AL EEN HEEL KABAAL..........HOOR.........

....... GEZINSUITBREIDING HEBBEN GEKREGEN !!!!!! ...............
DAT IS ALLEMAAL NIKS....... MAAR,,................NU MOET ER OOK NOG DUBBEL ZO HARD GEWERKT ...........EN GEVLOGEN WORDEN......

OOK MOETEN WE WEER OP JACHT......... WORMEN EN LUIZEN ENNE...........NOG VEEL MEER...

......................KOMT DAT GOED UIT...........DAT HIER NOG HAPKLARE BROKKEN HANGEN!!!!! FAST FOOD HEET DAT TEGESWOORDIG, GELOOF IK...............



....IK HAD HIER TOCH ERGENS NOG WAT LUIZEN GEZIEN............DACHT IK .............


.......OEPSsssssssss...........fladder.....fladder......



..... OCH... OCH........ OCH .............
ZELDEN ZO'N NATTE MEES GEZIEN..........

ZELFS ALS HET REGENT MOET ER NOG WAT LEKKERS OP TAFEL KOMEN............




......DIT ZIJN ONZE VILLA'S.........

...............EFFE ZOEKEN................

.......een lekker mals wormpie......dat zullen ze toch wel lekker vinden.....


..............OP DE UITKIJK...............

9 opmerkingen:

  1. Hee Thea, heerlijk dat gevogelte allemaal. ondanks snert weer, toch genieten he?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent een schat, doe jij ook maar rustig, komt allemaal goed, daaaaagggggg!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Thea.
    Wat zijn de meesjes druk bij jou.
    Je verwent ze wel en dat is goed bedoeld van jou, maar wist je dat de meesjes nu geen pinda's meer mogen hebben.
    Daar kunnen de jonkie's in stikken.
    Dat heb ik al eens gelezen in een boekje van de vogelbescherming.
    Ik hoop dat je dit niet opvat als kritiek, het is een tip.
    Je hebt er een prachtige serie van gemaakt hoor.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat wordt het nu druk in de tuin!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou Tinie, wat jij daar zegt , is al weer lang achterhaalt!
    De mezen zoeken luizen en wormpjes, en wat ze nog meer geschikt vinden voor hun jonkies!
    En voor de snelle hap,voor hunzelf, komen ze naar de voedertafel! Observeer ze maar eens, ze zijn veel slimmer als de mensen ooit dachten! Dit staat tegenwoordig ook in allerlei tuinboeken en bladen!!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt Thea als ik dat had geweten dan had ik de pinda's lekker laten hangen.
    (kan ik nog wel doen)
    Weer wat geleerd.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Graag gedaan, Tinie ! En ja, als je wilt, mag je bij voeren. Is ook leuk voor de foto's!!


    !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat heb je dit weeral prachtig gedaan
    ze zijn wel rotverwend bij jou mr pimpel en madam kool moeten zeker niet verhuizen!
    en ??? en zijn nu toch al geen kleintjes of wel????

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik dacht dat ik een reactie had achtergelaten vanmorgen, maar ik kan hem niet vinden.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.