~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

donderdag 24 april 2008

FAMILIE KOOLMEES



.....VANDAAG IS HET HEEL ERG MOOI WEER, TIJD OM TE GENIETEN.........
MAAR NIET VOOR DE FAMILIE KOOLMEES.......DAAR MOET KEI HARD GEWERKT WORDEN....MENEER EN MEVROUW VLIEGEN DE HELE DAG OP EN NEER, OM AL DIE HONGERIGE MONDEN TE VOEDEN........


.....HEERLIJKE HAPJES....VETTE WORMEN.... LUIZEN........LAATST ZAG IK EEN GROTE SPIN UIT DE SNAVEL STEKEN.........JAMMIE ...JAMMIE....... LEKKERRRRR............



.........DE VILLA, VAN DE KOOLMEZEN IS BIJNA BEDOLVEN ONDER DE CLEMATIS.........


.........OPZIJ.......OPZIJ........ MAAK PLAATS.......


15 opmerkingen:

  1. En dan zeggen ze altijd dat ze een vrije aanvliegroute nodig hebben.
    Dus niet hè.
    Leuk dat je dit zo mag volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat zeggen ze inderdaad. Maar Jolos, ze hebben dit huis zelf gekozen !! 't Was niet zo....dat er anders niks meer vrij was !!!
    Er staan nog verschillende ...huizen... leeg !!
    Zo zie je maar weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een mooi huisje in het groen en ze hebben het maar druk met voedsel zoeken en af en aan vliegen. Leuke serie heb je van de familie gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi verhaal en mooie plaatjes gr ina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goh, is het alweer zover dat de jonkies er zijn? Ja, dan hebben de oudjes het nu druk! En ze vliegen wat af op een dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Thea, wat leuk joh dat je ze kunt fliepsen terwijl ze aan komen vliegen met lekkers in hun bekje voor hun kroost. enigggg!!!! Genieten meid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze hebben het daar goed naar de zin in dat huisje van jou.
    Lekker verstopt tussen het groen.
    Wat een mooi gezicht is dat als ze de jonkie's voeren.
    Prachtig zo als ze af en aan vliegen.
    Fijn weekend.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Thea, je hebt gelijk, ik wilde eerst graag een zwarte, maar omdat die al klaar lag, dacht ik, so wat, je hoeft het werk niet opnieuw te doen, vandaar dus ene mooie groen nu. haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dankjewel Thea, en van de zomer, maak jij een tripje naar de meren, zonder daar lange uren voor in de auto te zitten, goed? Een stukje met de trein, en dan pik ik je wel ergens op, oke?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. eigenlijk moesten we ook nog een forum of zoeits kunnen maken, kun je nl direct met elkaar kletsen, maar ja, cyberomis he?hahah

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik ga slappie, tot morgen of zo, heel fijn weekend, morgen wordt het 20 graden, geneiten dus!!! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind 't hier anders al net msn
    af en toe !
    Maarre...ik heb vandaag de koekoek gehoord..... dan is 't echt lente...
    Heerlijk !!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hallo thea
    mooi verhaaltje hoor
    fijn weekend
    groetjes maria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohhh je krijgt jonkies!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik niet, maar de mezen wel !!
    Ze piepen, dat 't een lieve lust is !!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.