~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

vrijdag 18 april 2008

FAMILIE ROODBORST BOUWT VERDER


WIJ HEBBEN EEN OVERKAPPING BIJ DE KEUKEN/KAMER !BIJ DIT AFDAK, HEEFT BIJNA DE HELE WINTER EEN ROODBORSTJE GEBIVAKKEERD. ONDER DIT AFDAK STAAT EEN OUDE KEUKENKAST, MET ALLERLEI PRULARIA, VOOR DE GEZELLIGHEID. NADAT WE EIND APRIL, EEN WEEKENDJE WEG WAREN GEWEEST, VONDEN WE BIJ THUISKOMST, EEN NEST IN DE KAST. DIT HEBBEN WE LATEN ZITTEN, OMDAT DE ROODBORSTJES DIT GEBOUWD HADDEN. DE REST VAN 'T VERHAAL IS BEKEND !!!

HET NEST IN DE KAST, IS INTUSSEN KLAAR. ER IS HEEL IJVERIG AAN GEWERKT !



.........LANDINGSGESTEL UIT ............

........ ONRAAD ............
TELKENS ZITTEN ZE TE WACHTEN, EN WAT TE DRENTELEN, VOOR ZE NAAR HET NEST GAAN.....

.......ONDERTUSSEN MOET ER OOK WAT LEKKERS GENOMEN WORDEN........










.............KIEKEBOE............


ALS JE GOED KIJKT ZIE JE HEM OF HAAR HIER OP 'T NEST ZITTEN.

12 opmerkingen:

  1. En nu bijblijven met je foto's hoor! Voor dat je het weet zijn de jonkies alweer uitgevlogen!
    Prettig Weekeinde!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zal m'n best doen Chris !
    Maar ik wil ze ook niet weg jagen, of laten schrikken. Als ze net zoveel kabaal gaan maken als de jonge mezen staat ons nog wat te wachten !!! Voor jou ook een fijn weekend, met veel zon,dan krijgen we dat waarschijnlijk ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. amaai wat een engelengeduld je jebt gehad om dit ons te brengen en ik ga verdeer in op chris wij verwachten het vervolg maar zeker zonder ze te verstoren
    ja ik zie hem of haar zitten
    2 kijkertjes gericht naar jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee thea, meid wat is dit genieten, heerlijk. Lekker verder meegenieten zonder pa en ma te storen, verrekijker erbij?
    Enig!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat kun je mooi volgen Thea, kun je zo in het nestkastje kijken dan. Of zit dit nestje onder een afdakje misschien.
    Fijn dat je ons laat mee genieten ik ben heel benieuwd naar de jonkie's straks.
    Fijn weekend groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. TINIE , IK HEB NOG EVEN 'N FOTO VAN DE KAST GEPLAATST, DAN SNAP JE BETER HOE, EEN EN ANDER IN ELKAAR ZIT !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat wordt meegenieten, van het roodborstje als hij jongen heeft.
    Jij zit eersterang en blijft natuurlijk foto's maken en houdt ons op de hoogte.
    Fijn weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hee, die kast had ik nog neit gezien, leuk!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hallo thea
    ik ga straks naar de tuinder toe
    kijken wat ze hebben aan klimplanten.
    wens je een heel mooi weekend.
    en tot dinsdag weer.ik ben maandag jarig, dus ik krijg in een weekend al de eerste bezoekers.
    groetjes maria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben vandaag op verschillende plaatsen geweest, maar nergens een Clematis Rooguchi !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is dit bijzonder zeg zo'n nestje bij je in de kast. Ze voelen zich veilig bij je!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.