~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

zaterdag 12 april 2008

GELUKSDAG ! !

AAN DE AVOND VAN DEZE BIJZONDERE LENTE DAG , NODIG IK U UIT, OM EVEN MET ME DOOR DE TUIN TE WANDELEN, OM TE ZIEN WAT ER OP EEN DAG, ZOAL TE BELEVEN VALT !
LATEN WE SNEL BEGINNEN, AAN ONS KIJK EN LUISTER RONDJE!


. .......... ........ ........ ......... .......... ........ .........




......DE VINK PIKT AL HET LEKKERS VOOR DE KIPPEN WEG.DAT KRIJG JE, ALS JE EEN NEST BOUWT,HELEMAAL TUSSEN HET SLAAPKAMER GELUK...................

....................MAAR DE CLEMATIS ALPINA, WIL GRAAG ALS EERSTE, ZIJN MOOIE BLOEMEN LATEN ZIEN!!













.......... ZE ZEGGEN, EEN LIEVEHEERSBEESTJE BRENGT GELUK !!

VANDAAG IS
HET ME
EINDELIJK
GELUKT, OM DE
STAART MEZEN
OP DE FOTO
TE KRIJGEN !HUN BUIKJE GLANST EEN BEETJE ROSE/LILA, WAT OP DE FOTO TE ZIEN IS!


...............MEVROUW SIJS, IS OOK AAN 'T GENIETEN!

..............TERWIJL HAAR FAMILIE LEDEN AAN EEN FEESTMAAL BEZIG ZIJN.................

DE VOORJAARS ZONNEBLOEMEN, DORONICUM ORIENTALE, GEVEN ME ALTIJD EEN VROLIJK GEVOEL.

DE JUDASPENNING HOORT ABSOLUUT BIJ 'T VOORJAAR, VAN DEZE PAARSE,EEN VAN MIJN LIEVELINGS KLEUREN, DAARVAN HEB IK ER 'T LIEFSTE HEEL, HEEL
ERG VEEL VAN BIJ ELKAAR STAAN !!!!!

.............. ...........DICENTRA......JA,JA , DAT ZIJN DE GEBROKEN HARTJES, ZE LIJKEN NIET ECHT OM TE KOMEN VAN LIEFDESVERDRIET!!!

....DE PEREN BLOESEM
STRAALT ME
TEGEMOET
...........
IEDEREEN
IS DRUK...

DRUK ....

DRUK...





....DE KNOPPEN VAN DE BLAUWE REGEN

BEGINNEN AL ERG DIK TE WORDEN.

HOPELIJK KRIJGEN WE NIET VEEL

NACHTVORST MEER, WANT DAAR KAN

DE BLAUWE REGEN, ECHT NIET TEGEN ...........



EEN PAAR DAGEN LANG DACHT

IK, DAT DE BLOEMEN VAN

DE AKEBIA BEVROREN WAREN.

GELUKKIG BLIJKT DAT NIET

ZO TE ZIJN.

DAT NOEM IK OOK GELUK

DUS SPECIAAL VOOR JANINE

EEN PRACHT FOTO !!

VAN DE AKEBIA.

10 opmerkingen:

  1. mooie log hoor mooie platjes wat bloeit er al veel bij je fijn weekende verder gr ina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Thea,

    wat ben je poëtisch. Mooie dag heb je vandaag beleefd. Het was ook heerlijk hé? Hopelijk blijft het weer zo en nog beter, warmer. Want we willen zo graag in de tuin zijn hé? Geen grotere vitamiene shot als dit!!! Thank u 4 charing!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jij hebt blijkbaar meer geluk dan ik hihi
    ik zat in het gras om toch maar mijn meesjes te kunnen fotograferen maar ze waren te schuw!!! ze zijn vollenbak een nestje aan het bouwen aan het afdakje aan de keuken maar het was steeds te ver!!!
    welke lens gebruik jij meid????
    liefs en fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee Thea, vertel, vertel meid, jij ziet kennelijk wat wat ik niet zie, wat heb ik dan gekregen en ge....?? Ikke niks snappen ervan??? doegggggggggg

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die foto van Sjuul, met kroon.... ik dacht, dat je 'm zelf gefrubelt had ? En de beer in de mail ??
    Mag gerust, hoor!!! Als ik iets zie wat ik leuk vind, en 't laat zich pikken..... doe ik 't ook ,moeten ze 't maar beveiligen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Callemie, ik heb eerst alle foto's genomen met mijn toestel. Dat is een gewone Canon. IXUS 500 digi.
    Maar dat werd niks, want ik wou graag heel dichtbij halen, en dat gaat daar niet mee! Want dan word 't alleen onduidelijk!!
    Nu ben ik met de Nikon D 80 van mijn man aan 't knippen,de lens zegt hij is,A F S -NIKKOR -18-70
    Maar die is veel te zwaar voor mij!!
    Ik ben maar een klein vrouwtje, en dan zo'n zware camera, dus er moet een nieuwe komen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hee Thea, nee joh, de kroon is van Huismusje,had ze specioaal voor mij gemaakt. Lief he? De beer had ik van een vriendin gekregen via de mail.Later zag ik hem nog eens ergens terug komen bij iemand anders, weet alleen niet meer bij wie. Ik heb hem inmiddels al 4 keer gekregen via de mail van anderen. Hij spreekt kennelijk erg aan, hahaah!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooohhh Thea ik heb heerlijk met je mee gewandeld.
    Prachtig wat er allemaal te beleven en te zien is in je tuin.
    Je hebt zelfs de clematis al in bloei.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zoveel als er al bloei. Gezellige tuin!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een heerlijk lentegevoel krijg ik bij het zien van dit log thea,
    dat geeft een hoop lol aan mijn dag vandaag, hier is het koud en regent het, maar door je log wordt het warmer hier :-)
    groetjes
    klaproos

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.