~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

donderdag 17 april 2008

GRATIS ZADEN......SIERPAPRIKA

DEZE SIER VRUCHTEN, WAARONDER PEPERTJES, PAPRIKA'S, EEN SOORT BLOEMETJE EN OOK KLEINE BOLLETJES, ZIJN EEN JARIG ! ZE ZIJN EERST GROEN, NA DE PLUK, KLEUREN ZE ORANJE / ROOD. OP.......IS......OP..........
DE ZADEN ZIJN GRATIS OF VIA RUIL VERKRIJGBAAR !!!!!!







9 opmerkingen:

  1. ah voilà nu weet ik het si
    sierkomkomers en sierpaprika's
    kan ik die in de ser zaaien? want dan begin ik er nu aan
    liefs en bedankt voor de info

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo thea
    ja leuk hé de boom, maar je kunt allelei figuren maken.
    ik heb je waterbakje nog niet gezien,waar kan ik kijken dan????
    je heb weer mooie fototjes.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij,staat dat waterbakje nog nergens op een logje.
    Ik zal eens zoeken, en anders maak ik er wel een foto van.
    Ik ben m'n nieuwe toestel aan 't uitproberen !

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Thea, gooi die kazilar er maar van af, das de zelfde die mijn pctje liet crashen!!

    Ben je ze al kwijt je bloemenzaadjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb die flap er al af gegooid !!!
    Regelmatig staat er ergens een op, maar ik wip ze er meteen af !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja erg he, ik denk dat dat komt doordat de 'poort' open staat als we aan het schrijven zijn. Ik vraag me wel eens af of de nederlandse websites dat ook hebben? Doegggggg

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi thea
    ik heb even een foto geplaats
    mischien heb jij een idee wat ik hier mee kan.
    kijk maar even
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi ikke weer
    dankje,heb het even opgezocht.
    ja hij is inderdaad mooi.
    zal hier is bij de tuinder kijken.
    heb je al foto gemaakt van je voortuin????
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Maria, die clematis is niet makkelijk te krijgen,ik heb al overal gekeken,maar niks!
    Ik bestel hem ook niet zo graag via internet.
    Ik heb nog geen foto's gemaakt van de voortuin, was druk met 't roodborstje. Moet eerst nog 't een en ander doen in huis !!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.