~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

woensdag 9 april 2008

KROT WONING


DEZE ONBEWOONBAAR VERKLAARDE WONING, WERD DOOR HET ECHTPAAR MEES UITGEKOZEN, ALS NIEUWE WONING ! DIT HUIS IS ECHT AAN RENOVATIE TOE !!!!!





.....................STUNTVLIEGER ?...................


IK WEET NIET ZO HEEL ERG VEEL VAN MEZEN AF, MAAR ALS ZE VAKER NAAR 'T ZELFDE NEST TERUG GAAN, IS DAT OOK MOGELIJK. DEZE NESTKAST, WORD EIGENLIJK WEL ELK JAAR BEWOOND !!

15 opmerkingen:

  1. De mezen zullen het nu wel druk hebben. Hier vliegen ze af en aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De mezen hebben de woning nog wel goedgekeurd, dus dat onbewoonbare zal wel meevallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij vonden dat er echt wat aan moest gebeuren, Thea, maar we dachten, wacht maar tot de Clematis Montana uitgebloeid is. Die moet na de bloei, flink terug gesnoeid worden !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee Thea, die stuntvlieger is je goed gelukt zeg. Hoe is het met je arm? Nog pijnlijk? Zorg goed voor jezelf he?
    doeggg

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja Janine, eerlijk is eerlijk, die foto heeft mijn man gisteravond gemaakt ! Maar 't blijft in de familie, he! Mijn arm zit er nog aan, ik mag graag overdrijven!!
    Toen 't bloeden eenmaal gestopt was, viel 't wel mee.
    Bedankt voor je belangstelling !!
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jaja
    die komen elk jaar terug
    dus huis is verhuurd
    haal dit maar van internet af hihi
    hele mooie reeks van je meesjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoe moeilijker hoe beter juist soms.
    Kunnen ze het zelf naar hun eigen zin maken. ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hee truus, 44 gasten, allemaal buitenlanders??? Je bent dus an het werk, okee, ik wacht wel af wat er morgen staat, doegg, pas goed op jezelf hé? geen stoten en krassen meer!!! Ik vind het veel te gezellig met je, dus.... take care, tot morn!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je wie lijstje, en dan 't max. aantal bezoekers,op een bepaalt moment!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo truus, opschepper, hihi. Durf je wel, 159 gasten, dat haal ik in geen 10 jaar!!! Ziet er wel proffesie uit hoor, knap gedaan meid, ik zie dat je hoofd geen schade heeft opgelopen van die klap!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. nouuuuu, ik heb ff gecheckt bij yellow, op 26 -03, had ik er 131, das toch ook veel he, haha!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig hoe die mezen
    bezig zijn!
    De stuntvliegerfoto is
    SUPER gaaf! En met op
    de kop hangen hebben ze
    ook geen probleem he?

    En wat het huis betreft....
    sommigen houden van lekker
    oud(erwets)!

    Groetjes,
    beuzeblaadje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hartelijk dank voor 't compliment!!
    En Janine, ik vind 't ook reuze gezellig met jou, ik lach wat af op zo'n dag!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.