~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

donderdag 10 april 2008

MEET AGAIN.....SQUIRREL SJORS






EEKHOORN "SJORS " WAS VANMORGEN WEER VAN DE PARTIJ !!!
TERWIJL IK BEZIG WAS MET EEN FOTOREPORTAGE, GING INEENS DE FLITS AAN OEI...OEI...OEI.... MAAR HIJ BLEEF ZITTEN, DAT WAS GELUK .......
WORD VERVOLGT....................

20 opmerkingen:

  1. wat ben jij een gelukzak
    dit is bij ons onmogelijk
    heel mooi je foto's van sjors

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Thea, er zit niets anders op, je meot hem nu maar echt adopteren!!! Wat is die lief hoor!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, meid, 't is wel een prachtig fotomodel. En iedereen vind 'm leuk!!
    Ik had een heel ander logje gepland, voor vandaag, maar dat moet maar een paar dagen wachten!!
    Squirrel Sjors gaat voor !
    Wat een leuke naam, he! Squirrel.
    Als je een engelse titel er bovenzet, blijven de kijkers, je weet wel, die grote menigte, wel langer op je site!!!
    Is het bij jullie ook zo mooi?
    Ik heb vanmorgen al even buiten gezeten, onder 't afdak, maar toch!!
    Ga zo meteen even 'n wandelingtje maken, naar de boerenbond winkel.
    Muizen gif halen!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Thea.
    Leuk dat je een reactie bij mij achterliet.
    Nu ben ik zo nieuwsgierig dat ik bij jou kom kijken natuurlijk.
    Nou je kunt er ook wat van, prachtige foto's en een eekhoorn in je tuin ik wou dat ik dat had.
    Prachtig is dit, mooie serie heb je er ook van gemaakt.
    Wat zul je genieten van dat beestje.
    Ik heb genoten van je kiekjes en kom zeker nog eens terug.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi hoor. Jammer dat ik hier nooit dergelijke modellekes zie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hee Thea, mijn wandelinkje zit er weer op, de bankjes staan op z'n plaats, dus morgen ff fotoke maken van de nieuwe hoekskes. En de vissies zijn verkocht. Kunnen we aan het volgende megaplan beginnen, vijver eruit!!!Ben benieuwd welke reportage dan eerst voor had. Maar Skors is ook slecht te verslaan, die eheft niemand in z'n tuin, alle ogen op Sjors!!!! Bei de wei, je engels wordt steeds beter hoor, madame!!! Bai, bai!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hee, ik zie net dat je die teller weer weg hebt? Vond je er niks aan?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dank je voor je linkje meid
    neen neen dit stoort echt niet in tegendeel dit doet plezier
    ik had je trouwens al gelinkt bij mij ik mocht toch hoop ik ?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou,Janine, ik vind die teller wel leuk, maar 't klopte niet. Mijn lief heeft 't niet juist gedaan. En mij lukt 't niet.Heb je de vissen verkocht ? Goed zeg!
    Kun je van 't geld weer planten halen! Voor ik 't vergeet, wil jij nog planten hebben? Ik zet vaak al vast wat in potten, als ik wat over heb. Meestal kan ik daar wel iemand blij mee maken.
    Bedankt voor 't compliment, maar nergens tegen zeggen, he!!
    Ik heb een woordeboek gekocht!!
    Ik had nog een log in de planning over de sijsjes, of de magnolia, en ik heb ook nog wat over blauwe druiffies, dus nog zat.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Callemie, wat leuk dat je 't zelfde idee had!!
    Natuurlijk is dat goed, graag zelfs.
    Ik begin 't steeds leuker te vinden, dat bloggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha, ja, zo zijn we van de straat af, met dat loggen. Echte cybershikkies!! Ik vind planten altijd leuk, dus als het me lukt om eens die kant uit te komen kom ik ze halen oke? Enne, je kunt ook blogger taakbalk oploaden, met een vertalerknop, dus dan kun je kijken of het goed is wat je schreef. Ha!!Doeieieieei

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, Roos , dat weet ik, maar op deze manier leer ik er ook nog wat van.
    En met een vertalerknop niet!!
    Of zie ik dat fout? En dat is goed voor mij!!! Leren bedoel ik!
    Mijn engels is echt slecht, Kan 't redelijk verstaan, en op vakantie kan ik me ook wel zo ongeveer redden,maar lezen, en schrijven is een crime. Misschien dat daar zo, verandering in komt!!!
    Wat een epistel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dag thea,
    wat gezellig dat dit dier je op komt zoeken :-)
    een nootje is ook haast niet te versmaden hé.
    dank je wel voor je bezoek aan mijn weblog
    groetjes
    klaproos

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja die Sjors kent jou al langer en mmmm met die lekkere nootjes! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een vreetzak zeg:-))
    Een prettig weekend!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ontzettend leuk, om een eekhoorn in de tuin te hebben en
    je heb hele mooie foto's van deze ontmoeting gemaakt.
    Fijn weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zag op 'n log dat je ook vaak vogeltjes op de foto zetten, dus ik gelijk kijken, doe ik nl ook, en vid dat zo leuk.
    Dit is wel een heel aparte vogel:-)
    Super dat je die in je tuin hebt. Mooie foto's.
    Gezellig weekend en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk Tiny, dat je reageerde, ik zou het leuk vinden om ook eens bij jou te kijken! Ik kan niet door klikken op jou blog, misschien wil je me, jou blog doorgeven, of je profiel openstellen!
    Ook een heel fijn weekend, en hopelijk tot gauw!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hoi, kwil u eens vragen om niet teveel pindas (voral ongepelde) aan uw eekhoorn te geven?
    Het is ongelooflijk slecht voor ze en in grote hoeveelheiden zelfs dodelijk. Ze kunnen de pindas niet zo goed verteren want pindas zijn geen noten, het zijn namelijk bonen.
    Geef ze beter zonnebloempitten want daar zijn ze dol op en ik geef de mijne altijd papegaai mix en ze vinden het ook lekker. en af en toe nootjes zoals hazelnoot en de okkernoot.
    Thx.
    Veel suc6 en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Anoniempje,die pindaslinger is voor de vogels opgehangen. En ik kan Sjors er niet af jagen. Voor hem koop ik apart voer, van Vivara, en daar zitten ook best veel pinda's tussen !!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.