~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

maandag 14 april 2008

REGEN


DIT ZIJN DE ZAADPLUIZEN VAN DE ALPINA,ZE ZIJN ZEER DECORATIEF........................

VANDAAG REGENT HET AL DE HELE DAG!!
REGENDRUPPELS OP DE BOSRANK..........

........... EN OM IEDEREEN EEN BEETJE OP TE VROLIJKEN, ENKELE ZONNIGE PLAATJES........

..................DIE IK GISTEREN GEMAAKT HEB........TOEN WAS 'T NAMELIJK WEL HEEL MOOI WEER.......
DEZE CLEMATIS KRIJGT NA DE BLOEI, VAN DIE MOOIE ZAADPLUIZEN........



EEN VROLIJK ZONNETJE LIET DE ALPINA SCHITTEREN ! ! ! .........

EEN MOOIE BLAUWE LUCHT HADDEN WE ER BOVEN, ZELFS DE BIJTJES WAREN IJVERIG!!!


IK KAN MIJ NIET INDENKEN, DAT DEZE CLEMATIS ,IN EERDERE JAREN, OOK ZO VROEG WAS!



ALTIJD GEDACHT DAT DE CLEMATIS MONTANA ALS EERSTE ZIJN BLOEMEN LIET ZIEN........

15 opmerkingen:

  1. Daar knap ik meteen van op Thea met dit druil weer.
    Mooi zonnig logje en je clematis is i.d.d. erg vroeg, maar heel mooi.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi meid, heb ik wel ff nodig, keimoe nu, drukke dag, dus kom ff bij je bijtanken, doegggggg

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie bloemetjes heb je daar staan. Leuk hé, die eerste kleuren in de tuin :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi die clematis met haar schattige kleine paarse bloempjes ooit jaren gelden heb ik haar ook gehad , de verwelkingsziekte deed haar van de ene op de andere dag de das om ,niet weer aan durfen te beginnen , maar ze blijft wel eerg mooi ! gr ina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vandaag was het hier de hele dag droog en de bosrank bloeit hier nog niet. Hij is heel mooi, de jouwe.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nee hoor, dat klopt.
    Deze bloeit bij mij ook altijd eerder dan de Clematis montana.
    De blauwe bloeit bij mij nog niet maar de rose al wel, zal hem deze week nog wel eens plaatsen.
    Wij hadden vandaag wel redelijk weer geen regen, af en toe zon maar wel koud.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He, hadden jullie vandaag in het zuiden "minder" weer dan hier in Twente? Hier scheen haast weer heel de dag de zon! Gelukkig maar dat je zo'n mooie clematis hebt om van te genieten op zo'n druilerige dag!

    Groetjes,
    beuzeblaadje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. jullie zijn dus ok niet gespaard van dit druilerige weer
    maar dit houd je niet tegen van je clematis mooi op beeld te brengen
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bah, niks aan dit natte weer!
    Maar wel goed voor de bloemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hallo thea
    mooi hoor,ik heb een roze.
    die bloeit ook heel mooi.
    fijne dag nog.
    groetjes maria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. HOI BEN IK WEER
    HEB ER WAT FOTO'S OP GEZET VOOR JE.
    HEB ER NIET ZO VEEL,ZAL TOCH EENS VAAKER FOTO'S MAKEN OKE.
    NEE DE MIJNE BLOEIT NOG NIET MAAR ZIT WEL VOLOP IN DE KNOP.
    ALS ZE BLOEIT ZAL IK EEN FOTO MAKEN.
    GROETJES MARIA

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi ikke weer
    even een vraagje.
    hoe lang en breedt is je tuin.
    ben er nieuwschierig naar, want het lijkt me een hele grote tuin.
    groetjes maria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Maria, volgens mij, is onze tuin,8 mtr. breed en 26 mtr. lang.
    Maar ik heb wel elk hoekje benut. Zowel in de hoogte als breedte.
    Ik heb ook nog een tuinhuisje en een kasje staan!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi ben ik weer
    mijn tuin is 18 bij 18 meter.
    mijn voortuin is 10 m. breedt en 20 m.lang.
    heb je ook een voortuin dan.
    ik had veel lieve een kleine voortuin,en achter wat groter,ma ja je kunt niet alles hebben hé.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Aan de voorkant mag 't eigenlijk geen tuin heten!!!
    't Zijn alleen een paar perk/bakken.
    Ik zal er wel eens een foto van plaatsen! Toen we dit huis kochten, zat er aan de voorkant een grote plantenbak aan gemetseld.
    Bijna de hele dag schaduw, en ook nog een rare hoogte!
    Ik vond 't een onding! Hij heeft dan ook plaats moeten maken voor een erker, gelukkig!!
    Dit ziet er ook veel beter uit!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.