~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

zaterdag 19 april 2008

RONDJE TUIN





.........LAAT MIJ ER OOK EENS BIJ ..................

............ZO .. he ..he ....IK KAN WEER UIT DE BOOM KOMEN.....DE KUST IS WEER VEILIG...................



.........WE HEBBEN DIT JAAR NIET ECHT KUNNEN GENIETEN VAN DE BLOEMEN VAN DE MAGNOLIA.........HOPELIJK KRIJGEN WE VOLGEND JAAR EEN NIEUWE KANS......



.....VAN DEZE MINI NARCIS WEET IK DE NAAM HELAAS NIET......

........SAMEN.........SMAAKT HET NOG VEEL BETER...........

DEZE ENGERD KWAM IK TEGEN IN DE BUXUS......BBBBBrrrrrrrrrr............


DE MAGNOLIA HEEFT BRUINE RANDEN VAN DE NACHTVORST, DAT ZIET ER NIET ZO MOOI UIT.....JAMMER...............

...........VAN DE ARABIS IS MAAR EEN KLEIN STUKJE OVERGEBLEVEN........

............'T IS WEER EEN OVER HEERLIJK MAALTJE ......MMMMM mmmmmmmmm

12 opmerkingen:

  1. Het moet er heerlijk zijn, met al die vogeltjes en ander leven.
    Bij ons is het 's morgens altijd een heel fluitorkest, maar ze weten zich altijd goed te verstoppen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk dat je ons weer meeneemt in je tuin , die eenkhhoorn ben wel beetje jaloers op je , zo mooi ! gr ina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ik vind zelf 'n logje, met van alles wat,het leukste om te maken !
    Vaak heb je maar een foto van iets, en kun je daar niet een heel log mee vol krijgen. Ook zijn er soms foto's, die erg leuk zijn , maar waar ik al eerder over geschreven heb. En ik vind je kunt niet steeds, over 't zelfde bezig blijven ! Maar een enkele foto ertussen, kan dan weer wel ! !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Thea.
    Jammer dat de magnolia het dit jaar niet zo goed heeft gedaan.
    Maar je hebt toch nog veel moois in tuin om naar te kijken.
    De vogeltjes en dan de eekhoorn dat vind nou super, een eekhoorn in de tuin.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helaas, aan nachtvorst doe je niet veel, he !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het is overal zo hoor de magnolias hebben dit jaar niet veel "gestraald door hun schoonheid" spijtig
    dank je voor je rondleiding in je tuin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leven in deze tuin zeg.
    Mooie fotoreeks.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Thea,

    heerlijk hé dit weer vandaag? Na die paar koude dagen waren we er echt weer aan toe. Jaja, mijn mannetje gaat als een speer. Is ook nog aan het klussen bij mijn zoon die heeft een nieuw huis, komt ie thuis, gaat ie dra weer verder aan de slag. Heerlijk zeg dat jullie al buiten hebben gegeten. Wat hebben we zin in de zomer hé? Doeidoei

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het ziet er heerlijk uit
    daar bij jou in Limburg Thea!
    Prachtige bloemen en dan dat eekhoorntje in je tuin.........
    ik ben jaloers!!

    Groetjes,
    beuzeblaadje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoeft niet, bij jullie zijn er weer andere leuke dingen, die wij hier niet hebben !!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het begint nu toch wel helemaal kleurig in de tuin te worden. Jammer van de magnolia, maar er blijft nog veel te genieten over.
    De eekhoorn in jouw tuin vind ik wel heel erg grappig.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is de lente toch een prachtige tijd. Er gebeurt zoveel om je heen. Ik ben zo blij dat ik de gave heb om te genieten en elk klein detail te zien.
    Binnekort gaan wij dus naar Limburg, Epen, wat heb ik er zin in. Fijne dag. Hélène

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.