~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

vrijdag 11 april 2008

vervolg....SQUIRREL SJORS


FOTOTOESTEL................EVEN SHOWEN....WAT IK KAN.........





MET EEN VOLLE BUIK .........VERTREKT HIJ WEER OVER DE SCHUTTING................

DE TROEP VOOR ONS ACHTERLATEND...........

8 opmerkingen:

  1. ik geniet met volle teugen van dit verhaal
    ik wou dat ik erbij was
    heel leuk en mooi
    ps is er geen mogelijkheid om mijn naam te onthouden en mijn Url want ik moet dit steeds herhalen
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Thea,
    Wat is het toch een plaatje. Heb je al de loep erop gezet om te kijken of het een mannetje of een vrouwtje is? Dat moet nu toch wel heel makkelijk zijn.....!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi thea
    mooie foto's hoor.
    ik was weer lekker bezig in de tuin vandaag.
    je moet er wel weer even aan wennen
    zo weer in de tuin werken,ben nu ook wel erg moe.
    maar ik heb een fijne dag gehad.
    ik kom je een heel fijn weekend wensen
    groetjes maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Thea nou daar wil ik de rommel ook wel voor op ruimen.
    Wat een capriolen haalt ie uit
    schitterend om te zien.
    Fijn weekend groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Theaaaaaaaa,
    wat heb je een leuke nieuwe foto bij je blogger staan, wie heeft die genomen? Je mannetje? Je staat er met swung op, pesaas!!!Enne, Sjuulke krijgt geen kussentje, dan komt ze me helemaal niet meer van de bank af!!! doeeeg, fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is het toch een leuke dondersteen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zowat!
    Eerst zat vreten én dan er zo vandoor gaan!
    Heeft ie jou geen prettig weekend gewenst? Nou dan doe ik het!!!
    Prettig weekend Thea! Tot maandag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo leuk die foto dat hij op de kop hangt. :-))))
    Zo bijzonder dat je dit mag kijken zo dichtbij

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.