~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

vrijdag 4 april 2008

VILLA


Deze luxe villa ....... met huisnummer 4 ..... heb ik deze week meegebracht


Mooi he ..... zo'n vink tegen die blauwe lucht ..... dat is puur genieten ..... niet alleen voor de vink ....




DE SIJZEN KOMEN IN GROTE GROEPEN OP DE PIDA'S AF, 10 TOT 15 STUKS HEBBEN SNEL EEN NETJE LEEG !!

10 opmerkingen:

  1. Een pracht van een villa!
    En nu hopen dat het gauw bewoond wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi thea
    mooi dat kooitje
    heb er zelf ook wat hangen in de tuin.ieder jaar zit er wel een nestje in.daar geniet ik erg van.
    fijn weekend

    groetjes maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuk nestkastje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aha, je hebt dus een nieuw buitenverblijfje mee voor de vogeltjes. Die treffen het nogal bij u.

    Mooie foto's ook van de vinkjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee Thea, is vier jullie nummer? Bij ons is het 8, vandaar 8a!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nee, dat nummer is toeval!
    Hoe is 't met je? Een bieteke bekomen van de schrik? Ik heb er ook een keer een opengemaakt, maar niks gemerkt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, mijn zoon is gekomen, ik had 18 virussen en ene hele gevaarlijk. Maar de boel is gerestaureerd, en mijn zoon heeft me heeeel erg op de donder gegeven, hahah, nee, maar mammies zijn dan dom he?? Nouja, ik heb dus weer les gehad van mijn zoon, wat mag wel en wat niet. Dus we zijn weer helemaal bij!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Virus scanner ?
    Gelukkig houd nijn man dat in de gaten, ik heb er geen verstand van. Vind ze alleen maar lastig!
    Altijd als je wat aan 't doen bent begint dat ding te lopen!!
    Op zijn computer zit van alles en nog wat, of hij dat door stuurt ?
    I dont know!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zijn er al gegadigden voor de nieuwe villa?
    Dringen geblazen!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hello thea,
    Im fine. Thanks to see my blog!
    I imagine your Magnolia is so beautiful...mine is still small...
    I love that you will take my blog as your favorites! I appreciate it!

    I would like to add your blog as my favorite too.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.