~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

woensdag 2 april 2008

VOORJAARS BLOEIERS


De Scilla siberica vind ik alleen mooi bij zonlicht
De kleuren zijn mij veel te hard
Het zonnetje maakt ze een beetje paars
IK HEB ALTIJD
GEDACHT, DAT DE
SCILLA TOT DE STINZEN
PLANTEN BEHOORDE.
MAAR ALS IK 'T OPZOEK
STAAT DE SCILLA
ER NIET TUSSEN!


WITTE CROCUS

MOOIE KLEUR TULP

SERING KNOPPEN

DEZE BLOESEM IS VAN DE PEER.

9 opmerkingen:

  1. Er komen met de dag meer bloemen bij!
    Zal het nu toch lente worden?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OT.
    Het is zonde, maar het is zo:De foto's worden een keer bekeken om ze daarna in een archief te stoppen :-((

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is ook de reden, van mij , om met Greijntjes te beginnen!
    Ik vind 't zo zonde, om al die foto's in m'n pc op te slaan, en je kijkt er eigenlijk nooit meer naar! Vroeger een fotoalbum, werd bij ons nog al eens bekeken!
    Natuurlijk kun je niet alles plaatsen, maar wel een paar uit een serie. Dan kijk je er tenminste af en toe naar. En misschien doe je ook iemand anders nog een plezier ermee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, dan zet ik "Greijntjes" ook bij mij op mijn bloggenlijst!
    Het is toch de site waar mee ik op je blog ben gekomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het voorjaar is bij jou toch
    volledig uitgebroken. Ik dacht ook dat de scillia bij de stinzenplanten hoorde.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo Thea
    ik ga zelf niet naar de rommelmarkt toe, dat doen weer anderen. ik verzammel het in deze regio.en dan komen ze de spullen ophallen.de markt is om de veertien dagen.
    ik heb nu ook seringen takken op de vaas staan, ik weet niet of ze uitkomen, had ze gekregen van de buurvrouw.
    groetjes maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lijkt me wel leuk om te doen Maria.
    Maar ik denk dat ik ook graag mee zou verkopen, dat zit er nu eenmaal in ! Heb zo lang winkeltje gespeeld, dat krijg je er niet meer uit. Maar 't is ook een leuk vak, en je bent onder de mensen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben eens komen genieten van je fotgrafisch werk. Knap hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat je kwam kijken Kevin, en bedankt voor 't compliment!!!
    Zo goed is 't niet. Kan van jou nog veel leren!!
    Maar zoals gezegd, 't gaat om 't spel...... niet om de knikkers !!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.