~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

woensdag 16 april 2008

WOLKEN







VANDAAG WAS HET EEN PRACHTIGE DAG, MET GEWELDIG MOOIE WOLKEN !!!!!

7 opmerkingen:

  1. hoi thea
    ja hier was het ook mooi weer.
    heb nog even in de tuin gewerkt.
    ben je ook bezig in de tuin?
    mooie foto's hoor.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee Maria, mijn kleinzoon was vanmorgen hier,toen we buiten waren, heb ik deze foto's snel geknipt !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit zijn werkelijk prachtige wolkenluchten, al zie ik de lucht liever strakblauw met een warm zonnetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dit zijn mooie wolkjes hoor
    en wat hou ik van de lay-out van je blog meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie wolken Thea.
    Daar hou ik ook wel van, ook om ze op de kiek te zetten.
    Maar ik heb vandaag alleen maar vogeltjes gekiekt.
    Er waren er veel ik heb de pinda's weer hangen ;-))
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je wolken zijn mooi! Maar wat ik nóg mooier vindt is het hemelsblauw dat zichtbaar is!
    Een fijne dag Thea!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.