~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

zondag 25 mei 2008

DE LENTE DENDERT DOOR.......



......DIT IS DE LAATSTE VAN DE JONKIES VAN DE ROODBORSTEN........INTUSSEN KUNNEN ZE ALLEMAAL VLIEGEN........EN BIVAKKEREN ZE IN DE BOMEN EN STRUIKEN ACHTER ONZE TUIN...........13 DAGEN OUD........






.........CLEMATIS NELLY MOSER..........










..........DE WITTE CLEMATIS........HEBBEN WE AL HEEL LANG ......IS AL DIVERSE MALEN VERHUISD, EN IS NIET KLEIN TE KRIJGEN..........ALLEEN WEET IK NIET OM WELKE SOORT HET GAAT..............HIJ HEEFT HEEL MOOIE GROTE BLOEMEN...............



................ZO AF EN TOE...........ZIE IK NOG EEN VAN DE ROODBORST JONGEN..... IN DE BOMEN OF STRUIKEN ZITTEN.........




..............DE EERSTE ROOS.....................SAXIFRAGA.........



...........CLEMATIS MULTI BLUE..............







..........DE VIBURNUM TINUS....KWAM WAT VER DE TUIN IN......IK HEB HEM IN 'T BEGIN VAN DE LENTE......AAN DE ONDERKANT HELEMAAL KAAL GEKNIPT.....EN ENKELE STAMMETJES WEGGEZAAGD.....IK WIL ER GRAAG EEN BOLVORM VAN MAKEN .....LUKT HET NIET , KAN IK HEM ER ALTIJD NOG UIT GOOIEN .....ZIE HIER .........HET RESULTAAT......DAT IS NA EEN PAAR MAANDEN, NIET SLECHT VIND IK.........

......'T IS OPMERKELIJK STIL IN DE TUIN.....NU DE KOOLMEZEN EN ROODBORSTEN.......
....ZIJN VERTROKKEN........WORD ER BIJNA WEEMOEDIG VAN ! ! !

18 opmerkingen:

  1. I love your garden, very, very nice!
    Isabella, from Italy
    http://macheciscrivo.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thea, bedankt voor je berichtje op mijn blog. Dat doet een mens goed. Prachtige foto's van je tuin trouwens. De clematis Nelly Moser hebben wij ook. Hij is alleen witter. Daarnaast hebben we nog Cardinal Rouge. Groetjes, Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi thea
    je hebt weer mooie foto's gemaakt.
    ik heb alleen roze,paars,wit,en een gemengt vak, o ja ik heb 2 planten die kormijn rood zijn,dus niet echt rood.
    ik hou niet van geel oranje in de tuin.
    zo heeft iedereen zo zijn kleuren hé.
    fijne avond nog doegggggggg maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto's van de jonge roodborstjes Thea maar ook van die schitterende clematis! Dit zijn geen lentefoto's meer maar super zomerfoto's!!

    Fijne avond,
    beuzeblaadje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hmmmm, wat ruikt het hier lekker met al die bloemen! Ik kom morgen weer voor een neusje vol!
    Ben terug van de maanwandeling. :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke roodborstjes.....jammer dat ze nou uit zijn gevlogen.
    Je tuin ziet er mooi frisgroen uit en je bloemen staan er allemaal prachtig op.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie wandeling door je tuin en nu zeker dat het hier weer zo grijs en somber is
    dikke knuf meid
    had dit weekend pc problemen !!!!
    dochterlief had geknoeid!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een grote meid hoor 13 jaar maar die kids downloaden vanalles en soms ja loopt het verkeerd af !zelfs met norton!
    ik wacht op de zon hé

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi thea,
    ik vind de "uien"bol ook prachtig! Wat een weelde in jouw tuin.
    Het moet een waar paradijsje zijn... Heet je eigenlijk geen EVA? Groetjes Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Thea het is dan wel stil in je tuin, maar je hebt een pracht van een tuin als ik de foto's bekijk.
    Wel veel werk hé?
    Je adres werkt weer ;-))))
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hee theake, hoe is ie meid., ik ga dat ook eens proberen met mijn virbunum, die gaat me nl een een beetje de verkeerde kant uit,

    doegggggg,

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo nu en dan moet je gewoon iets "gokken" in je tuin hè, lukt het dan is het leuk, zoniet dan heb je weer plek voor iets nieuws ;-)
    Ik vind je multi blue heel mooi!
    Wie knipt de buxusheggetjes binnenkort, poeh, wat een werk!!
    groetjes, Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi thea
    ook lekker in de tuin bezig
    ik was lekker buiten maar nu begint het te regenen.
    mischien word het straks wat drooger, dan kan die weer
    doegggggggggg maria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk die kleine roodborstjes.
    Verder heb je al veel on bloei, hier veel in de knop.
    Vandaag ook noiet echt lekker hier.
    De clematissen staan prachtig bij je, word er ongeduldig van, zit hier zoveel knop in :-)
    Mooi log wer.
    groetjes en gezellig dag verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk, dat de jonkies van de roodborstjes in de buurt blijven.
    Mooi bloeien de clematissen nu.
    In mei vind ik het echt genieten in de tuin, alleem moest het weer een beetje beter worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi thea
    ik had de foto's voor jeany geplaats
    jeany is gek op hoekjes en decoratie.
    doegggggggg maria

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi thea
    even een vraagje
    zijn madeliefjes vasten plantjes???
    had ze op de tuintafel staan maar ze zien er nu niet meer uit.
    groetjes maria

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hoi ben ik weer
    ja ik had die planjes bij de tuinder gehaalt,heb het vergeten te vragen.
    ik zet ze wel in mijn stekken bak,dan zie ik het wel.
    ja de bloemen van de hosta knip ik er altijd uit,en verwerk ze in een bloemstuk.
    nog bedank voor je lieve woorden.
    zal proberen zulke logjes te blijven maken hahaha.
    groetjes maria
    o ja het zonnetje schijnt al weer.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.