~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

zaterdag 3 mei 2008

VEEL TE BELEVEN




........WITTE RHODONDENDRON........

...EERST HADDEN DE KOOLMEZEN HET NOG ERG DRUK....




.........MAAR OPEENS.........ZIJN ZE UITGEVLOGEN...........

.............ZOMAAR VERTROKKEN..... ZONDER AFSCHEID.......
...............TEGEN DE AVOND ZAG IK ZE NOG EVEN ZITTEN......


....PA EN MA ROODBORST, GEDROEGEN ZICH IETWAT VREEMD.............

........DIT WAS DUS DE REDEN.........EN ... ZE ZIJN NET UIT HET EI.......ALS JE GOED KIJKT .......ZIE JE NOG EEN EI LIGGEN........

16 opmerkingen:

  1. haha bij ons ook hoor de koolmeesjes zijn in volle ijver heen en weer aan het vliegen terwijl ik als vogelschrik dien voor de eksters hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hou ze in de gaten hoor! Ook zij gaan er vandoor zonder een woord van afscheid! :-(((

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ach wat zielig, denk ik? Zijn ze dood? Het is zo raar te zien, het lijkt wel of ze onder schimmel zitten. Alles kids? Geneit maar van het zonnetje!!! Doeggg

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een nestje kersverse roodborstjes!
    ziet er nog niet uit, maar dat komt vanzelf!!
    Ik heb hier trouwens nog geen jonge meesjes gezien, ze zitten allemaal nog in de hokjes en pa en ma vliegen af en aan.
    Heerlijk hè, al die blommen in de tuin, het worden er steeds meer.
    En maar genieten,
    groetjes, Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet jij ook van het mooie weer?
    Ik wens je, en de familie, een heeeeeel mooi weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jij ligt blijkbaar ook te genieten van het zonnetje
    ik kom je fijne pinksterdagen toewensen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo lieve mensen !!!
    Sorry dat ik even niets van me liet horen, maar we waren een weekje de bloemetjes buiten zetten op Lanzarote !!!
    Genieten van de zon en de bloemen en de kleinkinderen. We waren samen met onze jongste dochter en haar gezin. 't Was heerlijk !!!
    Ik maak er wel een blogje over, dat kunnen jullie dan zien op
    ~~ GREIJNTJES ~~ maar dat kan nog wel een paar dagen duren, eerst even van de tuin genieten, na een week ken je hem helemaal niet meer terug. Wat is alles gegroeid in die tijd !!!
    Lief die foto van het kleine meesje in de boom, he ?
    En Janine de roodborstjes zijn niet dood maar zitten nog in het nest, en gapen van de honger !!
    Lieve groeten aan iedereen !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heeeeee Thea, ben je er weer, heb je gemist meid, hoe was het? Heerlijk vast wel he?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het was idd iedere dag wel 30 gr.
    Maar veel wind erbij, dus je had er geen last van. Je moest alleen, heel goed opletten, voor verbranding. Daar had je geen erg in , door die wind !!
    Lekker uitgerust, ik ga nog wel een paar prachtige logjes maken op ~~ GREIJNTJES~~ materiaal zat !!!
    Heel veel blauwe luchten, met wolkjes, waar ik zo dol op ben !!!
    Dus dat gaat wel goed komen.
    Heel erg leuk dat je me gemist hebt.Het is wel zo, dat wanneer wij op vacantie gaan, in Mei, het altijd goed weer is, als wij weg zijn. Zal wel zo moeten zijn !!!
    groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. welcome back meid
    en zie je kan hier rustig verder genieten van het zonnetje
    benieuwd naar de mooie foto's!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. OT.
    Ik blijf beide blogs in de gaten houden!
    Fijn dat jullie weer terug zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi thea
    fijn dat je er weer bent
    had je al gemist.
    de clematis heet THE PRESIDENT.
    wel een bekende denk ik.
    ja wat groeit alles nu snel in de tuin hé. heerlijk en dit weertje er bij.
    fijne dag nog.
    groetjes maria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ja thea dat heb je goed gezien.
    gr. maria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohh wat is dit lief zeg. Nog nooit in het echt gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nee, ik ook niet. Maar de volgende foto's zijn nog veeeeel mooier !!!
    Let maar op !!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.