~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

dinsdag 17 juni 2008

BLOEMETJE

.........IK HEB EEN BLOEMETJE GEPLUKT.......VOOR JULLIE ALLEMAAL...........

.............UIT EIGEN TUIN NATUURLIJK ................








......IS DIT DE VLEGEL DIE KARTELRANDJES AAN MIJN ROZEN MAAKT...........






.......ROSA JUST JOEY........MAG NOG WEL EENS IN HET ZONNETJE GEZET WORDEN........HIJ RUIKT ZO LEKKER...........



............................HIJ STAAT AL JAREN IN ONZE VOORTUIN.....IK BEN ER NOG STEEDS ERG BLIJ MEE.............................HIJ RUIKT ZOALS EEN ECHTE ROOS MOET RUIKEN...............................................





......DEZE EEKHOORN IS VEEL BANGER DAN HUISVRIEND SJORS........HIJ HAALT SUPERSNEL EEN NOOTJE UIT DE BAK........EN KLAUTERT VLUG DE BOOM IN, OM HET OP TE PEUZELEN.....

.....ZOALS JULLIE ZIEN .....MAG IK DE ROMMEL OPRUIMEN......................MAAR .........AL EENS EEN EEKHOORN MET STOFFER EN BLIK IN DE WEER GEZIEN????................NEE............DAT BEDOEL IK.......

18 opmerkingen:

  1. haha, meid, das een goeie, sotzuigertje wordt dan wel erg klein he? of die nootjes dan opgezogen worden, kweetniet. En die rozen heerlijk hoor, Dankeschön fur die blumen!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nee meis, ben niet meer wezen kijken, andere route genomen, haha. zeg die omgekeerde pot is een leuk idee van je. Leuk je kleine kids morgen weer, lijkt me zalig, oma zijn, alleen de leuke dingen en dan weer naar huis, hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie tuin heb jij zeg, die van mij is kaal hoor. Alleen maar stenen. Gewoon omdat we geen tijd hebben om de tuin bij te houden, maar ik vind het zo saai en zit iedere keer hier te zeuren dat ik groen in de tuin wil, dus misschien ooit...

    Leuke foto's

    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Thea , hier andere Thea, meid wat heb je een mooie tuin...zwijmel... en ook nog de mooiste bloemen en dieren !!
    Al maakt die eekhoorn dan troep, hij is leuk..Ik heb ooit in Sanatorium Hornerheide gewerkt, daar had je ze ook, massaal zelfs, ze kwamen gewoon bij de patiënten op bed, en dat was een sport hoor , zeker onder de mannen!
    Maar eigenlijk kom ik hierheen om me te bedanken voor je felicitaties meid, ik had errug veel te reageren en ben een beetje groggy daarvan...maar 't is geweldig hoe ze dat doen...
    Fijne dag meid, hopelijk komt het uit en hebben we beter weer...
    Liefs, Thea xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Meisss...bedankt voor de blomme hoor! En ze ruiken zo lekker fris!
    En ja, die rommel, je moet toch weten dat je een eekhoorn in je tuin hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo leuk die eekhoorn in de tuin!
    Ben jaloers op je papavers, misschien kan je wat zaad voor me bewaren, ga ik het toch nog eens proberen.
    OT: tja regen, nog steeds niet veel hier en wat er is gekomen gaat de grond niet eens in, zo droog hier.
    Gisteren maar weer met een paar lege frisflessen gevuld met water richting moestuin geweest en het hoognodige water gegeven werd later gelukkig de 1000 litertank gevuld met water gelukkig weer gebracht kon ik wat extra geven.
    Maar alles leeft nog en groeit dus ik mag niet klagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. merciekes voor dit mooie boeketje!
    de pijn is bijna over hoor
    tja ik moet er door gisteren heb ik de hele dag in bed gelegen in kon geen licht verdragen !
    nu gaat het al iets beter en hopelijk morgen is het gedaan!
    dikke knuf meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi thea
    dankje voor die bloemen,ik lijk de paus wel hahaha.
    mooi hoor al die fototjes.
    fijne dag nog
    groetjes maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige bloemen. Dankbaar ontvangen hoor. Er gaat niet boven een boeket uit eigen tuin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat leuk een eekhoorn in de tuin !! en ja die troep valt wel mee hoor , mooie bloemen heb je zeg .......kan ik met recht jaloers op zijn ;)))
    groetjesssss Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha,ha Thea dat zou ik wel eens willen zien een eekhoorn met stoffer en blik.
    Prachtige bloemen heb je in de tuin bedankt voor de ruiker, ik zet ze zo in het water even dit berichtje afmaken.
    Op je mooie roos in de voortuin heb je een wantsje zitten, best kans dat die kartelrandjes maakt.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bedankt voor het bloemetje.....mooi boeket hoor!!!!
    Ik ben jaloers op de eekhoorns in je tuin....*zucht*.
    De roos "just joey" ziet er prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. OT.
    Het is idd. het park achter het kasteel. Goed gezien hoor.
    En mooi is het daar zekers. Maar dat is in veel parken het geval.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Thea,It look very nice to make bouquet with the flowers you grow! I feel I saw the painting like this in a museum. So beautiful.
    yours
    rusc

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi thea
    heb je ook problemen nu het veranderd is?
    ik kan niet eens meer een nieuw logje maken.
    groetjes maria

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi
    ja hier heeft het ook geregend.
    ik login maar ik krijg die pagina niet,snap er niets van.
    moet maar wachten tot marcel thuis komt.misschien weet hij het wel.
    groetjes maria

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi hoi
    er zijn heel veel mensen die niet inloggen kunnen heb ik gelezen.
    heb ook een bericht achter gelaten.
    nu maar afwachten.
    heel fijn weekend
    groetjes maria

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Thea, ik weet wat je bedoeld, ik had vroeger zo eentje van mijn oma, alles weggedaan, erg he? Dat ijzeren ronde ding onder de bak, zit eraan, het is neit zo groot hoor, ik denk 40 cm of zo, maar ik wil het hoger plaatsen, je ziet er zo weinig van, er komen wel nog allemaal witte kiezelsteentjes om heen, dus dan zal die wel opvallen. Leuk die kringloopwinkels he, mijn zoon gaat vlg week met mij rijden, hahaha, dus ik mag zeggen waar ik overal heen wil, en ik ga zeker naar de kringloop, zal die leuk vinden achter z'n mammie aanlopen, hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.