~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

vrijdag 20 juni 2008

DIERVRIENDELIJK

......NEEM EEN STOEL...EN GA ER EVEN VOOR ZITTEN....DIT LOG IS WEL ERG LANG GEWORDEN......KOPJE KOFFIE ER BIJ.....KOEKJE......OF LIEVER EEN GLAASJE........

..............ONZE TUIN IS WAT JE NOEMT DIER VRIENDELIJK................................................


..........................IN DE MORGEN ZON ZIET DEZE WITTE ROOS ER ERG BREEKBAAR UIT......

.......ER STAAN ENKELE BOMEN.....CONIFEREN EN STRUIKEN.....NESTKASTEN.......NOTEN EN BESSEN....NIET AL TE NETJES....WATER....VLINDERKASTEN......ALLERLEI SOORTEN BLOEMEN.....





......DEZE KLEINE UK IS VEEL TE VROEG UITGEVLOGEN....HIJ KON NOG GEEN METER VER VLIEGEN...IK BEN ER DAN OOK NIET ZEKER VAN, OF HIJ 'T WEL GERED HEEFT......









......DE KONING HEEFT EEN HEERLIJK MAALTJE GEVONDEN....EEN DODE VLINDER........





13 opmerkingen:

  1. wat ben ik toch jaloers op je tuin (ja ik weet het zou niet mogen) maar je hebt zoveel diertjes dat eekhoorntje steelt natuurlijk de show hé
    en heb je het meesje nog gezien ????
    ik wens je een heel fijn weekend meis en hopelijk wordt ie niet te nat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige tuin en allemaal die vogeltjes en eekhoorns.....leuk toch. Geniet er van.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. meiske, toch, als ik dat koppie zie van dat vogeltje, springen je toch sontaan de tranen in de ogen, wat een sjatti.
    Bei de wei, mijn zoon had geen tijd, su ik ben nergens heen geweest, maar ja, dat haal ik volgende week wel dubbel en dik in, ik laat hem sjeesen, hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ach meid, is geen foto waard, gewoon ene terracotta pot met 6 kleine kruidjes erin haha. ik ga pitten, ben erg moe, beetje viel jetst, jeany kruipt in haar fles, c u soon, liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach die kleine ukkie! Zit helemaal alleen en verlaten in de grote tuin. (snif)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. goeiemorgen meid
    en nog geen kleintje gezien ????
    hopelijk gaat ie goed hé
    ik om je een hele fijne zondag toewensen hier is in elk geval de zon al van de partij en het is snikheet!
    dadakes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is iedere keer weer geniten in je tuin Thea, dus laat de lange logjes rutig komen.
    Wat lees ik je hebt een vlinderkastje, wat moet ik mij daar bij voorstellen?
    Mooie je jonge koolmees ze zien er zo lief uit.
    Maar de foto's van het eekhoorntje die vind ik toch de mooiste.
    Heb je daar nootjes voor hem verstopt in dat kastje?
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. goeiemorgen meid
    zeg jij bent ook al zo een vroege vogel blijkbaar hahahahaha!
    en het zonnetje ook al paraat??? hier in elk geval hoor
    we gaan de laatste week in ! nog 4 keer slapen en we kennen de uitslag
    spannend!!!!
    fijne maandag meid en dikke knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi thea
    daar ben ik weer.
    duurde even maar we zijn er weer.
    heb de web-log ook maar meteen wat veranderd.
    mooi hoor al die beestjes in je tuin.
    fijne avond nog
    groetjes maria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Thea,

    Leuk dat je me na m'n (alweer) lange afwezigheid weer bezocht hebt. In je tuin bloeit er ontzettend veel! Ik streef ernaar om volgend jaar bloeiende borders te hebben. Ik heb nu de structuur van de tuin uitgezet. De hagen zijn goed aangeslagen, in m'n volgend logje ga ik ff door de tuin lopen. :-)
    Ja, die buurmanboer is me wat! Leuk is anders maar we blijven er vrolijk onder. Zolang hij ons met rust laat is er niets aan de hand.
    Ik heb een heel erg drukke tijd achter de rug. Ik help m'n dochter in haar zaakje en gelukkig heeft ze nu langzamerhand goed personeel gevonden en kan ik haar wat meer loslaten.
    Hartelijke groetjes,
    Marlena

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi thea
    al klaar met je decoratie's
    wil wel een foto zien.
    mischien kan ik ideeen op doen.
    doeiiiiiiiiiii maria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. goeiemorgen théa!
    alles ok tis hier verdomd stil op de 3 blogejs hahaha
    fijne woensdag meid!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.