~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

woensdag 25 juni 2008

EINDELIJK


.......NU DE CATALPA'S NOG KLEIN ZIJN....KAN IK EEN OVERZICHTS FOTO MAKEN VAN DIT STUKJE TUIN.........ALS ZE WAT GROTER ZIJN....EN DAT GAAT SUPER SNEL LUKT DAT ECHT NIET MEER.......IN HET MIDDEN VAN DE ZOMER, RAKEN ZE ELKAAR BIJNA........






...EINDELIJK ZIJN ER EEN PAAR DONKERE KLAPROZEN IN BLOEI GEKOMEN.......IK HEB ER WEL LANG OP MOETEN WACHTEN.....MAAR HET WACHTEN IS BELOOND......DEZE KLEUR VIND IK NOG MOOIER DAN DE LICHTE SOORT.....MAAR HET ALLERMOOIST IS EEN COMBINATIE.......BEIDE KLEUREN DOOR ELKAAR........DAT LEVERT EEN DROOMPLAATJE OP...HELAAS KAN IK DAT NIET AANBIEDEN....ER ZIJN ER MAAR EEN PAAR IN DE DONKERE KLEUR....VOLGEND JAAR GA IK EEN NIEUWE POGING WAGEN.....





.......VORIG JAAR HAD IK MAAR EEN PLANT VAN DE DONKERE KLAPROOS...DAAR WAS IK DUS ERG ZUINIG OP.......IK ZAAIDE HEM IN DEZE PERK.........
........MAAR ZOALS JE ZIET.....STAAN ER ALLEEN LICHTE KLEUREN.......MET ZAAILINGEN WEET JE MAAR NOOIT........DAT BLIJFT EEN VERRASSING......




...........DELPHINIUM MAGIC FOUNTAIN........






..............DE JONGE KOOLMEESJES HEBBEN NOG STEEDS HONGER....ZE ZITTEN MET Z'N ALLEN OM ETEN TE ROEPEN....EEN KABAAL VAN JEWELSTE...OOK DE KLEINE UK ZIT ER BIJ....BLIJVEN DE ANDERE JONKIES NOG WEL EENS RUSTIG OP EEN TAKJE ZITTEN.....UKKIE NIET....HIJ IS SUPER BEWEEGLIJK, EN HANGT AAN EEN BLAD OF EEN TAKJE....DE FOTO'S HIERVAN ZIJN DAN OOK STEEDS ERG ONDUIDELIJK..........MAAR.....WIE WEET GAAT'T ME LUKKEN.......




..........AVONDROOD...WATER IN DE SLOOT....OF WAS DAT MORGENROOD.....WEET HET NIET MEER......WEET WEL DAT HET PRACHTIGE FOTO'S OPLEVERD..........

18 opmerkingen:

  1. wondered here by accident....
    FANTASTIC PICTURES

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi, nou jullie hebben een prachtige tuin zeg, echt mooi. Ik had nog nooit paarse klaprozen gezien, ken alleen de rode.

    En die zonsongergang is bijna ön"Nederlands hé.

    Fijne avond, Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi thea
    en heb je nog foto's gemaakt van je decoratie's?
    ben erg nieuwschierig hahaha.
    fijne avond nog groetjes maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Theake, meid wat een mooie foto's weer, ohhhh, ben zo benieuwd naar de tuin in het echt, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Thea
    Ik geniet ontzettend van je tuinlog.
    Geweldig!!!!

    Waarom geen verhalen bij groei en bloei meer?

    tuingroet rika

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heej hallo Rika, wat ontzettend leuk, zeg! Dit vind ik echt te gek! !Leuk dat je me komt opzoeken. Ik ben gestopt bij groei en bloei,Omdat ik m'n handen vol heb,aan deze 3 blogs,ook heb ik er nog een van de familie bij te houden.Het was van 't begin aan niet de bedoeling om daar een blog bij te houden. Mijn bedoeling was,om er iets op te zetten en dan een link te plaatsen naar mijn eigen web-log.Maar dat is eigenlijk niet nodig geweest, intussen heb ik zoveel vrienden en lezers. Daar heb ik mijn handen aan vol.En daarbij heb ik hier zoveel meer mogelijkheden, en dit is veel en veel leuker, dan bij
    G & B.Hier heb ik contacten over de hele wereld,en van iedereen leer je wat. Dat is erg leuk.
    Je bent altijd welkom op mijn blog, wens je nog heel veel tuinplezier,groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi tea daar ben ik weer eens , nog geen tijd gehad om bij je te reageren nog druk na de vakantie bovendien heb ik een paar vakantieverslagen in klad gezet , maar mooi hoor die papavers !ik ben er ook verzot op, helaas heb ik er dit jaar nog niet een aan het bloeien ,mijn tuin is gewoon te vol denk ik dat ze niet genoeg zon en licht krijgen volgend jaar ga ik het toch weer proberen, je catalpa vindt ik ook heel mooi gr ina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een en al kleur in je tuin!
    Ik zie net dat de mus nu bij jou in de tuin zit! Is ie toch verder gevlogen als ik gedacht had!
    De catalpa's moeten nog groeien om "echte" bomen te worden. Zal wel lang duren denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ook nog ff snel een reactie hier...
    Mooie bloemen hoor! En het kleine vogeltje van 20 juni vind ik ontzettend lief! Groetjes lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Thea, goeiesmorgens meis, je bent al vroeg op!!Ik heb het padverhaal snel veranderd, hoef je er neit naar te kijken, okeee?? Doeiiii, geneit van deze mooie dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat toch een heerlijke tuin heb je zeg! ik kende rode en oranje papavers maar paarse nee dat nog niet
    mooie bloem!
    en ja hoor nu wordt het pas genieten!!!!
    fijen zonnige dag verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi thea
    ik heb niets met papavers.
    vindt het wel mooi bij andere maar niet in mijn eigen tuin.
    zo heeft ieder zijn eigen bloemen hé.
    fijne dag nog groetjes maria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hee Thea, wat is een framboos boom? en een notenbommpje? Zijn dat kjleinblijvers, of worden dat joekels? Als het klein blijvers zijn, yes, very graag. Worde het joekels, moet ik oven nadenken hoe we de voortuin willen aanpassen, maar ik kijk wel bij jou, oke? welke noten overigens? Amuseer je met het eten, en showen he die jurk!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi thea
    en was het leuk gisteren.
    nee de foto's zijn niet van mijn tuin.maar ik vondt ze heel mooi.
    wens je alvast een heel fijn weekend.
    doeiiiiiiiiiiiii maria

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie klaprozen heb je Thea. Ik heb dezelfde ook de donkere en ik had zelfs een witte, die kwam ook zomaar als verrassing. Ik heb ze zelfs al eens in het rood met wit gehad, ik hou dat zaad dan apart maar zie ze dit jaar ook niet terug.
    Mooie bloemetjes tuin heb je toch. Fijn weekend groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Your garden is like a paradise...
    thousand flowers, cute animals and beautiful colour of the sky. What a nice world you have!
    yours, rusc

    BeantwoordenVerwijderen
  17. he Thea, we mogen frite eten bij callemie, ga je mee?
    Ben een 2de weglog aan het maken, voor mijn hobby things, net als jij, maar weet geen passende naam, weetejijwat?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een supermooie tuin !ik vroeg mij af wat de onderlinge afstand van de catalpa's is

    mvg Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.