~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

zondag 8 juni 2008

IK GEEF JE EEN ROOSJE...........


......ALS JE ME GEVRAAGD HAD, HOEVEEL ROZEN STRUIKEN ER IN ONZE TUIN STAAN......
HAD IK GEZEGD....EEN STUK OF TIEN..........'T ZIJN ER DUS VEEL MEER....EN ER ZIJN ER OOK NOG VERSCHILLENDE BIJ...WAAR VAN DE KNOPJES NOG HEEL KLEIN ZIJN......




















...DE VETBOL IS INTUSSEN UIT DE KLOK GEVALLEN....EN IK HAD ER NOG WEL EEN EXTRA DRAADJE BIJGEMAAKT.....IK HEB HEM MAAR EVEN IN 'T BAKJE GELEGD, ZODAT ZE 'T TOCH NOG KUNNEN OP KUNNEN MAKEN ALS ZE WILLEN...........


ARMERICA MARITIMA...EN DE INCALELIE...OF ALSTROEMERIA.........

29 opmerkingen:

  1. haha, die roos neem ik dankbaar aan!! Moooi, wat mijn vijver betreft, dikker dan erwtesoep, er zitten vlg mij teveel kikkers erin, maar ja krijg die er eens uit, ze zitten te woelen, maar wie weet komt het ooit goed, vast wel. Dag lieve meid, tot gauw. slaap zacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige rozen staan er in jouw tuin, het is niet voor niks de koningin van de bloemen.
    De klok was geen succes voor de vogels, maar zo kunnen ze er toch beter bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vivara bied ze nog steeds te koop aan!! Ik heb ze een mail gestuurd, ben benieuwd of ze reageren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dank je voor de roos !!!!!!
    en de mezenbol gevallen , das normaal hé het is daar veel te warm bij jullie!!!!
    not fair!
    je bloemen staan prachtig in je tuin hier is nog niet veel in bloei
    de pioenen en hier en daar nog ook een bloemetje waarvan ik de naam niet echt ken maar that's it
    en kikkers zoals bij jeanyken , ook met hopen!
    kwaak kwaak

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allemaal bloemen uit eigen tuin? Ze staan hier veel mooier als op een vaas. En houden zo ook langer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi thea
    mooie rozen.
    had ik je niet bedankt dan,ja soms ben ik een vergiet hoor.
    sory nou nog bedankt hoor,ik vondt het heel leuk.
    ik wil nog wat hoge planten in de tuin hebben. 80cm tot 100 cm hoog.
    weet je nog wat soorten???
    nou ik hoor het wel
    groetjes maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig je rozentuin ..stop mijn snuit tegen het schermpie want wil ze wel eens ruiken ...hielp geen zier natuurlijk ;))
    fijne dag meis ......

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Thea,

    Leuk hé, het contact tussen Maria en mij?! Maria is echt een leuke vrouw.
    Mooie bloemen foto's en als afsluiter natuurlijk weer een mooi vogeltje! Ik geniet er altijd van.Groetjes Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oei oei mijn berichtje stond er twee keer... en nu alleen reactie is verwijderd... oei oei! kun je dat regeltje ook nog verwijderen? SORRY!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. RABARBER SPECIAL ??
    graag iets meer hints!
    Ben erg benieuwd wat je gemaakt hebt! Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sorry Lisette, ik kan er niks meer aan doen!Dat bedoelde ik laatst nou!! Toen ik een bericht dubbel er op zette bij jou, dan kan de webmaster dat beter verwijderen! Geeft niet, als 't nog lukt, haal ik 't er af, en anders laten we 't mooi staan!!!
    De rabarbar bladeren heb ik als mal gebruikt !!!! Niet om te eten.......... Ik zal even opzoeken in welk logje dat staat!!
    Kan er ook nog wel eens een nieuw aan wijden, was toen niet zo mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zoals je ziet, is het toch nog gelukt. Ik was niet aangemeld, hoezo stom......Kan gebeuren, dat zie je!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. OT.
    Natuurlijk denk ik niet dat jij de foto's van de buuf neemt. Hihihi.
    Ik bedoel maar....je hebt een paradijs bij je huis waar heel veel werk in zit. Respect hoor.
    Enne heg knippen bij deze hitte? Ik ook niet hoor. Wacht wel tot er meer op zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zou ook niet kunnen Chris! Aan beide kanten is niet veel te zien, geen echte tuinliefhebbers!
    Maar dat geeft niet, creeer ons eigen paradijs wel!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi thea
    als je dichter bij woonde had je echt wel een bloemetje gekregen hoor,zo ben ik ook wel weer hahaha.
    ik heb nu alle tuinboeken gepakt,ga eens op zoek naar hoge planten.
    die wie je noemde heb ik al.
    maar bedankt voor het mee denken.
    groetjes maria

    BeantwoordenVerwijderen
  16. :--))Een woord..........Wauwwwwwww:--))
    Leren ze in Limburg niet met twee woorden spreken???????

    Jeeetje Thea wat een vrolijke boel daar bij jou, schitterend hoor!
    En niet alleen je rozen zijn prachtig, zie ik daar oa. niet lelies prijken???

    Fijne dag,
    beuzeblaadje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi thea
    zou wel leuk zijn hé,maar we moeten het maar van de foto's hebben . van dat bloemetje was maar een grapje .doeiiiiiiii maria

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Thea,
    "trillen"???? VERTEL VERTEL!
    Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Thea,
    Op aanraden van mijn moeder heb ik enkele bloempjes met een penceeltje "gekriebeld" tbv de bevruchting... Ik wist niet dat trillen al genoeg was! Wat een leerzame (warme) maandag! Hartelijk bedankt! ik ga lekker trillen.... Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hee Truus ik snep em helemaal, geen ballen, maar kikkerbillen in mijn soep, of pootjes, kluifjes??? wat je maar wil, hihi, enne, dat andere verhaal, .........., gniffel.... Heb ik je vandaag al gezegd dat ik blij ben met een frend zoals jij??? Nee, dan doe ik het nu! Thank u Truus. En ach, deze warme dag was ook wel lekker, ondanks dat ie niet aangekondigd was. Doeii, knuff.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige tuin zal jij hebben zeg daar zou ik graag een poosje in rond snuffelen dus plaats nog maar meer van die bloemen hoor mij verveel je er niet mee

    BeantwoordenVerwijderen
  22. dag théake!!
    hier is het ook weeral een zonnige dag
    daar gaan we lekker van genieten
    aardbeitjes plukken en .....
    hahah
    dikke knuf meid

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik hoop ook op een goed tomaten jaar, maar eigenlijk op een goed tuin jaar! Lekker zonnetje en af en toe regen, PRIMA. Toch? Eigenlijk mogen wij ook niet klagen in Nederland wij hebben van alles wat! fijne dag! Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ps: heb je ook nog tips / trucs voor de komkommer / paprika plantjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  25. hee, jullie zijn dra echte boeren, sorry innen. Met dat heen en weer gemoetuind van jullie, hahaha, enne wanneer krijgen wij dan eens te proeven hoe het smaakt????

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Thea,

    Complimenten voor de mooie foto's van de nog mooiere bloemen in jouw tuin.
    Waar ik heel erg van geniet zijn de verhalen en foto's van de vogels bij jou. Heb je een speciale lens op jouw camera om ze zo close te kunnen fotograveren? Of zijn ze zo mak :))
    Groetjes en een fijne week toegewenst!
    Janneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Thea thea, je moest ik weten hoeveel ik met mijn plantjes praat!
    Hele gesprekken voer ik met ze...
    En plek gebrek dat ken ik ook, ik wil nog zoveel maar helaas kasje zit vol. En de rest van de moestuin eigenlijk ook. Ik heb mijn vriend al lief aangekeken voor een ha grond te pachten... maar dat vond hij (nog) niet goed. hahahaha. groetjes Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hi Thea, beautiful flowers! Are these all in your garden? What a nice garden you relly have. rusc

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Bedankt voor de mooie roos Thea. Prachtige bloemen heb je in de tuin en zoveel rozen. Je hebt vast een hele grote tuin, heerlijk lijkt mij dat.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.