~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

vrijdag 13 juni 2008

KLEINE KINDEREN WORDEN GROOT

.........EEN KLEIN PIMPELMEESJE KWAM BIJ ME OP VISITE............



...........HIJ WOU EVEN LATEN ZIEN...HOE GOED OF HIJ AL VLIEGEN KON.........JAMMER.......



......OVERAL WORD GEZOCHT NAAR IETS EETBAARS..........






........DE JONKIES VLIEGEN UIT.........
EN ZITTEN DAN HIER..
.EN DAN DAAR TE SCHREEUWEN
OM HUN MOEDER....
DIE KOMT METEEN MET
ETEN AANZETTEN...
BEDIENT ZE OP HUN WENKEN...



................ZE HEBBEN 'T NEST DAN WEL
VERLATEN
.....MAAR KUNNEN NOG NIET OP EIGEN BENEN STAAN.......ZONDER DE OUDJES ZIJN ZE REDDELOOS VERLOREN.... MAAR GEEN NOOD........ZE SCHREEUWEN WEL ZO HARD.....DAT ZE DOOR HUN OUDERS GEVONDEN EN GEVOERD WORDEN........




.........TOCH ZIJN ZE SCHATTIG... DIE KLEINE UKKIES.........

12 opmerkingen:

  1. Zo schattig, die kleintjes, met hun pluizige veertjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haaa theake, ben ik weer, heerlijk he die birdies, ik zie ze alleen bij mij niet zo goed, ze ehbben teveel plaats om zich te verstoppen. Maar daarom gluur ik lekker mee bij jou, enige foto's, enne, ze staan kennelijk 1-0 voor, maar spelen bar slecht??? Nou jij weer, nooit iets van gesnapt, spelen slecht en staan toch voor. ach wat ik ga naar de ufot's kijken, doeiiii, fijn weekend meis..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jaja ze zijn schattig en ik zie dat ze bij jou nog steeds zitten te knabbelen aan het eten
    hier komen ze niet meer aan de graantjes en de nootjes er zal waarschijnlijk te veel voedsel rondom liggen!
    en zoals bij onze madam in de fles is het te groen geworden en het is heel moeilijk om ze nog te fliepsen!
    fijn weekend meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk he? Zien hoe ze groter en zelfstandiger worden!
    Prettig weekend Thea!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier zijn ze ook uitgevlogen....de jonkies van de koolmees. Schattig vind ik ze. Kan er echt van genieten.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk gekwetter in de tuin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn dat toch schattige vogeltjes zo klein.
    Prachtige foto's heb je gemaakt Thea. Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Thea, ik heb al je foto's bekeken,prachtig zeg. Wanneer is er een open tuindag?
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prettige week in Limburg Thea!
    Hier schijnt de zon!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WAT ONTZETTEND LIEF die kleintjes!
    Groetjes Liset

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi thea
    die roze ruikt erg lekker.
    mooi hoor al die kleintjes.
    fijne dag nog
    groetjes maria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schaam me dood, tijdje je logs gemist....en wat kwam er veel moois voorbij :))
    Schitterende tuin heb je, genieten daar !
    Dag, marjolein

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.