~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

zaterdag 28 juni 2008

OPGERUIMD


.....IN HET TUINCENTRUM ZAG IK EEN LEUK HOUTEN DIENBLAD .....MET VAN DIE IJZEREN OORTJES ER AAN.......PEPERDUUR......IK KOCHT EEN LOS BLAD.......EN MIJN MAN MAAKTE ER ZELF EEN PAAR MOOIE HANDGREPEN AAN.....DIE WE BIJ DE GAMMA MEE BRACHTEN VOOR EEN HABBEKRATS..........HET RESULTAAT MAG GEZIEN WORDEN.........



..........BIJ DE VOORDEUR STAAT DIT TAFELTJE ....



.......................


........................................................................................EN OOK DIT MANDJE..........................................................




......................................INPLAATS VAN DIT KISTJE, WIL IK GRAAG EEN REKJE...........IK VIND DIT IETS TE GROF......DE MUUR HAD IK IN HET VOORJAAR EEN LICHT KLEURTJE WILLEN GEVEN......MAAR DAT HEB IK UITGESTELD VANWEGE DE ROODBORSTJES..... OMDAT IK ERGENS GELEZEN HAD.....DAT ZE SUPERSNEL WEER OPNIEUW GAAN BROEDEN....HEB IK WAT LANGER GEWACHT MET HET NEST OPRUIMEN...IK HEB NAMELIJK GEEN IDEE OF ZE HETZELFDE NEST VAKER GEBRUIKEN..........




.........DE MEXICAAN HEBBEN WE MEEGEBRACHT UIT MEXICO............







14 opmerkingen:

  1. Ik vind je decoraties overal zó ontzettend leuk.....ook dat kistje.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En nou vergeet ik nog te zeggen......dat dienblad, súperrrrrr!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi thea
    moooooooooooooooooooooooooooi
    heb je alles weer opnieuw gedecoreerd.
    ik dacht dat ik veel spullen had,maar zo veel als jij heb ik niet.ik heb niet zoveel plaats om dingen op te hangen en neer te zetten.ik zag gevlochte ballen,die heb ik ook gemaakt.
    ik maak ze van klimop ranken,jij ook?
    en beren heb ik ook als eens jaren geleden gemaakt van stro.
    maar die heb ik niet meer.
    het ziet er heel mooi uit bij jou.
    hele fijne avond en zondag nog
    groetjes maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi hoor je dienblad , zie je
    je moet er maar aan denken , maar je hebt vele ideetjes in je hoofd dat merk ik al
    je voordeur is om jaloers op te zijn hier moeten we opletten of alles wordt gejat!
    en waar bleven jullie hihihi????
    fijne zondag théaken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi hoor tea , sjiek dat dienblad en inderdaad dat kistje was een paar jaar geleden in , k heb er ook nog een paar maar een rekje zou nu mooier staan ,mooie decoratie heb je hoor , leuk he dat gefrobbel gr ina fijne zondag !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha die thea, ik merk het al, ik heb veel te kijken als ik bij je kom thee drinken, heb je gezien van callemieke? Kunne we ook doen, haha. nou wordt het moeilijk he????

    BeantwoordenVerwijderen
  7. chips, helemaal vergeten te zeggen dat ik het allemaal heeeeeeel mooi vind!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Thea
    What a wonderful decoration.
    I like Hortensia and lavendel.
    Really great deco.
    Speak you a little german?
    Einen schönen Sonntag und liebe Grüße
    Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zeg truus, is wel lastig he, 2 blogs, hoe houdt je ze uit elkaar? Pff, hard werken hoor. Ik weet niks te schrijven, hahahaa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hahaha, en ook nog bovenaan, er staat nog niks op !!!! Hellup.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. jaja behang jij maar verder ik zal misschien eens de garage onder handen nemen want die heeft wel eens een flinke beurt nodig
    dadakes en een fijne maandag meid!
    hey jeany ons théa heeft 3 blog hoor! hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ziet er super gezellig bij je uit Thea. En wat een handige man heb je (ik ook;-))
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi,
    tjeeeeee... wat een spulletjes!
    Het dienblad is zeker een pronkstuk geworden! Echt heel mooi!
    Het mexicaantje vind ik ook super! Ik heb het zelfde beeldje maar dan 10x zo groot ook bij iemand in de tuin zien zitten tussen allemaal geel grind en grassen. Leek prachtig! Net of het echt Mexico was! LEUK LEUK. Groetjes Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi thea
    en klaar met het behangen.
    ja ik weet dat het een potplant is.
    heb boven nog wel wat ruimte om ze neer te zetten.
    is het bij jullie ook al warm?
    groetjes maria

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.