~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

dinsdag 1 juli 2008

HOE LAAT ETEN WE MAM ?







..................DEZE VOGEL OP STOK BRACHT IK IN DUITSLAND MEE............EN DIE TWEE HIERBOVEN, HEB IK DAAR OOK GEVONDEN...............ERG MOOI OM ERGENS BIJ EEN PLANT TE STEKEN DIE WEL EEN BEETJE STEUN KAN GEBRUIKEN.........DE TWEE MET DE FRANSE LELIE EROP WAREN OOK NOG AFGEPRIJSD, DUS.............DUBBEL LEUK................
.........................................................................................DE ZOMER MEZENBOLLEN VALLEN BIJ DE MEZEN ERG GOED IN DE SMAAK.............
IN EEN WEEK TIJD HEBBEN ZE VIER STUKS VERORBERT............IN RUIL DAAR VOOR, KREGEN WIJ HEEL VEEL KIJKPLEZIER...........HET LIJKT WEL ALS OF ZE ALLEEN MAAR ETEN, DE HELE DAG DOOR..........














............DIT IS DE TWEEDE VAN DE 4 ROZENSTRUIKEN DIE IK KOCHT BIJ DE ALDI... WAAR EEN BLOEM IN KOMT.......LICHT ORANJE..DE KLEUR IS MOOI ,MAAR HET ZOU EEN LILA MOETEN ZIJN....KLOPT DUS NIKS VAN...MAAR IK VIND ZE WEL ERG MOOI........DIE MAG BLIJVEN...OOK KOCHT IK 4 WITTE.....ZAL MIJ BENIEUWEN WELKE KLEUR DAT WORD.............











16 opmerkingen:

  1. Ik denk dat het tijd wordt dat moeder mees het kleine los moet laten.
    Maar ja, het is een veelvuldig moedersprobleem he dit "los laten".
    Zelfs in de vogelwereld zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha ze zijn nog altijd afhankelijk van de ouders zo te zien!
    hier neit
    hier hebben ze hun eigen weg al gekozen
    en neen hoor hier hangen de donker wolken al boven ons hoofd
    het is drukkend warm maar heel donker !
    en het gedonder is er ook al
    on vadrouille heeft als bang!
    dus neen geen zonnige dag vandaag!
    dikke knuf meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi thea
    even een vraagje.
    je verkocht toch spulletjes op marktplaats.waar kan ik die onder vinden dan?
    mischien zit er wel wat voor mijn bij hahaha.
    tis hier al erg warm,heb net micky in bad gedaan,kan hij zo lekker opdrogen.
    fijne dag doeiiiiiii maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och erm, de jonkies zijn 2 weken oud, dan mag dat toch nog wel !! Deze zijn uit het tweede nest !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi hoi
    ja ik heb het gevonden,dankje.
    verkoop je ook andere frutsels?
    ik zal vaak kijken
    doeiiiiiiiiiii maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Theake, wat enig die vogeltjes, kijk maar snel bij mij, ik heb eindelijk de kroost van de winterkoning op de plaat vast gelegd. Enne, de rest is ook weer prachtig, ben zo benieuwd.......
    doeggggggg

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooo wat leuk het voederen van de jonkie's, mooie kiekjes Thea.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi thea
    hier regent het ook.
    die poten hebben ze in verschillende modellen.
    ik heb er ook een in het ovaal.
    fijn hé dat het niet meer zo warm is.
    groetjes maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hai, maak je die mezenbollen zelf ?

    Mooie foto's

    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi thea
    kom je een mooi weekend wensen.
    mijn laptop heeft keuren, zelfs mijn logje staat er niet goed op.
    krijg het niet meer voor elkaar.
    krijg volgende week een nieuwe laptop dit is al zo oud beestje.
    groetjes maria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi hoi
    dankje thea.
    even een vraagje.
    moet ik de hortensia naar de bloei in de tuin zetten, of kan ze ook in de pot blijfen?
    was net bezig in de tuin,toen begon het te onweren en te regenen.
    doeiiiiiiiiiiiii maria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi hoi thea
    bedankt voor de tip.
    zo veelllllllllllll.
    ik heb er nu 3. 1 witte maar die is nog klein, en 2 roze. ik wil graag zo'n mooie donker rode hebben maar ik kan hem nog steeds nergens kopen. doeiiii maria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erge mooie steunen...`k Heb een haantje erop !!
    Maar ik wilde nog even dag zeggen...
    Dag, marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  14. nee neen geen rust maar druk druk druk
    bezoek van gistern weg om 01.30 en had vanmmorgen heel de boel op te ruimen en ik heb nog net 15 minuten om me klaar te maken voor het volgende bezoek dus druk druk druk
    dadakes en heel fijn weekend
    tot vanavond of morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Thea, wat een genot om naar te kijken zijn die meesjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh ik wil ook wel aan de notenkrans komen hangen. Vooral met de vogeltjes in de buurt! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.