~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

vrijdag 11 juli 2008

NIEUWE AVONTUREN VAN SJORS

.......ZO TUSSEN 6 EN 7 UUR S'MORGENS......VIND SJORS HET TIJD VOOR Z'N ONTBIJT......


......ONDER HET AFDAK VAN HET TUINHUISJE....KAN IK GOED ZIEN WAT HIJ DOET.....EERST KIJKT HIJ OF DE KUST WEL VEILIG IS....DAN KOMT HIJ DICHTERBIJ..........


.......HET LICHT IS NIET ZO GEWELDIG......OM FOTO'S TE KNIPPEN.....

...DIT BAKJE KOCHT IK AFGELOPEN WEEK OP DE ROMMELMARKT....FLINKE DEUKEN ERIN......DE BODEM STOND BOL....MIJN MAN HEEFT HET WEER GEFATSOENEERD.....IK HEB ER PLANTJES INGEZET......VOORAL HET OPENGEWERKTE VIND IK HEEL LEUK....EN DAT VOOR 50 CENT.........










......HIJ ZWAAIT NOG EVEN MET Z'N STAART....EN WEG IS HIJ...........

21 opmerkingen:

  1. Hoi Thea,
    leuk die eekhoorn, zo vlogen ze toen ik in Horn werkte zelfs dagelijks over de bedden van de patiënten !
    Heel leuk om te zien, ze werden zelfs haast hand-tam !
    Geniet maar van je gast, ze zijn heerlijk koddig .
    Woon jij toevallig in die buurt waar ik 't hier over heb ?
    Groetjes van Thea , hihi..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg........zo'n Sjors in je tuin. Dat is toch genieten.
    Mooi bakje trouwens.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihihi! Handig diertje als ik dat zo bekijk! Weet precies wat ie er mee moet. VRETEN! Hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, die eekhoorn. De foto van als hij onder het klepje door in het bakje zit is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. meid, die ene foto waar hij zo heerlijk rechtop zit, die zetten ik me lekker in de woonkamer neer.

    Enne, als ik mijn broodtrommeltje meeneem mag ik dan wel bij sjors eten???

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi thea
    het gaat weer prima met mijn,is vaak maar een dag.
    ja de liatris is wit.
    we wilde de buxu's in de voortuin knipen, maar hier waaide het erg.
    dus maar met het docheje verdere gegaan.
    je heb er weer een mooi logje van gemaakt.
    hele fijne avond en zondag nog.
    liefs maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Thea, cute squirrel and its big! Your garden has a many kind and lot of guests everyday. Is there a big forest near there?

    Have a nice Sunday!
    love,
    rusc

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo leuk die Sjors!
    Lijkt me zo leuk om dat in je tuin te mogen zien maar heb ik vast al eerder gezegd. ;-)
    Je bakkie is ook erg mooi zeg, even opknappen en je hebt weer een prachtig plantenbakje en dat voor maar 50 cent, gelijk heb je hoor!
    Ik sneup ook wel eens op de rommelmarkt maar dan vooral op zoek naar blauw wit spul voor mijn kast.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hee sjors, schuiven hoor, ik mot ook nog eten!!! Meikse, namens laura heel hartelijk bedankt voor je berichtje aan haar!!! liefs van mie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Thea, wat is het toch leuk die sjors in jullie tuin. Eeet sjors hier van de nootjes die RIck mee heeft gebracht voor Sjors. groetjes Nel.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja Nel, dat zijn de nootjes die Rick voor hem mee bracht, maar hij heeft ze ongeveer op!! Die snoeperd!!! Maar idd heeeeeeeel erg leuk om te zien.
    Geniet van het mooie weer vandaag, denk dat ik maar een snipperdag neem. Morgen word het al weer minder.
    Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Thea, jeetje wat een gedoe om op jouw site te kunnen reageren maar nu heb ik het door geloof ik.
    Wat een prachtige foto's weer. Ik geniet en ben tegelijk ook heeeeel erg jaloers. Het weekendje Slenaken was werkelijk super. Ik geniet nog als ik er aan denk.
    groetjes
    Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi thea
    ik spaar engeltjes,maar je komt ze maar weinig tegen.
    we moeten nog steeds de voortuin knippen,marcel heeft nog geen tijd gehad.
    mischien vanavond, afwachten.
    een hele fijne zonnige dag.
    groetjes maria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. OT : door de late nachtvorsten zijn de knoppen allemaal bevroren van de Hortensia ondanks dat ik ze af had gedekt vandaar geen bloemen dit jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ja jij bent een mooi, net of ik nog weet waar dat is, zet bij deze log opnieuw, kooitje gekocht bij en linkie, hahahah, jaja, ik ken nu linken dus al wordt gelinkt!!!! doeggggg

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nee.........dat kan niet !! Voederbakje heeft mijn lief zelf gemaakt !!!Ga ik niet zeggen, dat het gekocht is, snappie ?
    Linkerd !!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. o thea wat schattig!!
    je zit net zo op de eerste rang als ik!!
    wat is het toch genieten he!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig is dat toch Thea die Sjors van je, heerlijk om dat op de kiek te kunnen zetten. Zo kan ik er ook van genieten, mooi is dat. En je opengewerkte planten bakje is toch en koopje, die staat daar mooi te wezen bij je.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.