~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

zaterdag 5 juli 2008

REGEN


.......DE KNOPPEN VAN DE BLAUWE REGEN ZIJN IN HET VOORJAAR HELAAS BEVROREN....HET LIJKT WEL OF HIJ DIE SCHADE NU WIL INHALEN.....IK VIND DAT NIET ERG.........DE BLOEMEN ZIJN PRACHTIG...EN RUIKEN HEERLIJK............

















.....HET LIJKT WEL OF DE ROODBORST GRIJS IS GEWORDEN......ALS JE OP ZIJN FOTO KLIKT...ZIE JE ALLEMAAL GRIJZE PLUKJES OP Z'N RUG.....ZOU HET GROOTBRENGEN VAN VIJF KINDEREN ZO SLOPEND ZIJN ??....IK ZAL HEM MAAR EXTRA VERWENNEN DE KOMENDE TIJD.........

16 opmerkingen:

  1. Wat regen? waar regen? ;-)
    Ik weet niet hoe het bij roodborstjes zit. Het valt bij merels op dat ze in de loop van de zomer steeds 'vermoeider' uit gaan zien. Ze worden magerder en het verenpak gaat steeds overzorgder uitzien. Ze gaan echt door met jongen groottrekken totdat de zomer voorbij is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahah ja regen ik dacht
    ok het regent bij haar
    niets daarvan!
    het zijn je mooie bloemen!
    en hier blijft het druk hoor
    morgen weer van dat!
    ik heb bijna geen tijd om te puteren!
    fijne zondag ok tis al avond maar who cares hahahah
    dikke knuf meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is hier steeds weer zalig verpozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Roodborstje is grijs? Misschien helpt afstoffen? LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai, mooi zeg die blauwe regen. Heb er zelf net één geplant dus hoop dat ie ook zo mooi wordt. Groeit dat een beetje snel of niet echt ? Ennen regen ? Hier niet, alleen afgelopen nacht een beetje.

    Fijne maandag, Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi, ik vind je vogel foto's altijd prachtig (net als de bloemen overigens) en weet je...ik heb nu ook een vogeltje op de blog staan...wel een hele domme kleine hoor. hihihi. Groetjes en een fijne dag Lisete

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heerlijk deze foto's, mijn winterkonikje raced zich ook te pletter om voer aan te dragen.

    doeggggg

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi thea
    de blauweregen bloeit al voor de 2 de keer hier.
    heb ik nog niet mee gemaakt.
    het engeltje, zag dat later ook,maar ze komt vast nog wel weer voorbij.het zonnetje schijnt af en toe,vanmiddag regen zeggen ze. ben nu in de tuin bezig,maar het waait wel.vanmiddag wil ik de tegeltjes in het honde docheje dat we aan het bouwen zijn met keukenrol schoonmaken, heb ze al een paar keer met water afgenomen,maar slaat steeds weer wit uit.
    groetjs maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ben je door de regen weg gespoeld Thea?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. het is zo stil meid
    wat gebeurder
    ja ik weet het
    je bent onze uitstap heel secuur aan het voorbereiden hahahah
    ik kom snel effe dada zeggen watn ben er effe tussenuit!
    dadakes en dikke knuf!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi thea,
    your garden seems like having atmospher of summer. I also have mallow flower in my garden. It blooms everyday. I make it dry for the tea, but have not tried yet.
    Nice to see balloon flower in yours too!! Kawaii...
    best wishs,
    rusc

    BeantwoordenVerwijderen
  12. goedemorgen thea,

    klopt hoor,
    ik maak ook kaarten oa srcap.

    http://scrapbookfreubelen.blogspot.com/

    de link van thea in de vut is inmiddels geplaatst!
    een pracht van een blog heb je trouwens ook thea!!!!

    groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. OT.
    Bedankt Thea!
    Het zal wel lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi thea
    ja mijn hondjes moeten vaak in bad.
    faiza om de 2 weken,en micky nu om de 2 dagen hijheeft een huidprobleem.
    wil volgende week even kijken voor een tomaten plant,dankje voor de tip.
    en die boterham ga ik ook eens proberen.
    doegggggggggg maria

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi is de blauwe regen Thea, maar wel een snelle klimmer die je bij moet houden anders neemt ie alles in beslag.
    De koolmeesjes zijn zo leuk, het voeren van de jonkie's.
    Prachtige foto's weer.
    Fijn weekend groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo hier de Hortensia's, helaas bijna geen bloei dit jaar van de Hortensia, vind ik wel flink balen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.