~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

maandag 28 juli 2008

VREEMDE VOGEL




.............DEZE VREEMDE VOGEL VLOOG OVER ONZE TUIN........IK WIL AL HEEL LANG GRAAG EEN KEER EEN BALLONVLUCHT MEE MAKEN...... EN DAN HET LIEFST OVER ONS DORP... HET SPREEKT VANZELF.. OOK OVER ONZE TUIN.........DAT LIJKT ME SUPER MOOI.....EN DAT GAAT VAST NOG WEL EENS GEBEUREN..........









............MET DE HELE FAMILIE....UIT ETEN...IS ALTIJD GEZELLIG..........



.................

.......................................................................................................DE 2 de BLOEI VAN DE NELLY MOSER ......................................UIT DE ZAK MET VOGELVOER HEB IK ENKELE MOOIE ZONNEPITTEN GENOMEN.......DIE IK IN DE GROND HEB GESTOPT......MOOIE BLOEMEN ZIJN HET RESULTAAT...........




...........DIKKE VRIENDEN................

.....TWEE KEMPHANEN ..............................................................



.....................................................................................EEN HOERAATJE VOOR DE WINNAAR.............

18 opmerkingen:

  1. Oh oh oh, die vechtersbazen!
    Ja hoor, je hebt het goed gezien. Els en Mieke zijn zussen. En Els is mijn tante. Hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thea!!! Ze maken nog steeds ruzie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Thea, hier maar eens kijken want door je andere blog wordt ik nog eens alcoholist! Hahaha.
    Een ballonvaart is ook zeker aan te raden! Ik ben al twee keer meegeweest(luxe he?!) 1 x kadootje en 1 x bedrijfsfeest. Het is geweldig om je mee te laten varen op de wind. En het is helemaal niet koud. Eerder lekker warm onder de brander. Als je de kans hebt / krijgt, DOEN hoor! Wat een geweldig mooie (stenen) kippen heb jij! Ben jaloers! Echt heel mooi.
    En al nieuws over de zwarte cross? Hier in Lichtenvoorde begint het nu ontzettend te stinken...ze zijn vast de zooi aan het opruimen.. blech blech. Maar goed als het maar gezellig was, toch? FIJNE dag! Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi thea
    ook zo warm bij jullie?
    en nog veel verkocht op de markt?
    mooi logje weer.
    groetjes maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zucht......................, gnffffffffffffff, zucht.......... Ach ja ene volgende keer. Maare, die luchtballon dat ehb ik ook gedaan, was heerlijk zou ik zo weer doen, trouwens weet je dat je op google world, je tuin en huisje kunt zien, zoeken maar, niet zo heel geweldige beeld, maar toch leuk om zie zien, liefs meid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat heb ik ook gedaan Thea, zonnebloempitten uit het vogelvoer in de grond stoppen. Bij jou bloeien ze al, hier zitten ze nog in de knop. Dat is straks weer lekker voor de pimpel en koolmeesjes. En voor mij weer mooi om kiekjes te maken.
    De kemphanen heb je ook mooi vastgelegd.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Thea ik wil ook een grote tuin met een eekhoorn. Gek van jaloezie word ik iedere keer als ik je foto's zie. Wat een leuke foto's maak je toch. Ik kan de sfeer in jouw tuin gewoon voelen. Bofkont maar ja ik heb weer de leukste man van Nederland. ;-) hahha. Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  8. In de ballon boven je tuin? En dan staat Sjors schuddebuikend vanuit je tuin naar je te zwaaien en je hele notenzak leeg te snoepen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi thea
    ja de kamer is klaar,en het is mooi geworden.
    marcel heeft al 3 keer in een ballon gezetten,ik niet ik ben te bang.
    ik rij er wel achteraan om ze weer op te halen.
    en trouwens je kippen liggen daar verkeert hoor,hadden hier moeten liggen hahaha. grapje...
    ik vindt ze erg mooi.
    hele fijne avond nog
    groetjes maria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een bedrijvigheid in jou tuin....die eekhoorn in je tuin vind ik geweldig!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hahaha
    grapjas!
    neen hoor elk jaar heb ik ook zonnebloemen omdat de mezen dit voor me planten
    maar dit jaar heb ik geen geluk
    no sunflower
    maar ja alles gaat hier voorlopig stuk
    geen pruimen dit jaar ook geen peren de blauwe bessen opgegeten door de merels terwijl we weg waren
    bah!
    egoïsten zijn het
    hahaha
    nog een fijne donderdag en het wordt weer puffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi hoi
    als je bij google in tikt
    tapijt atelier banning
    dan krijg je onze website te zien
    we moeten weer een nieuwe maken,
    deze is alweer paar jaar oud.
    laat even weten of het is gelukt.
    doegggggggggggggg maria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. marcel ontwerp zelf ook.
    maar we hebben verkoop adresen waar winkeliers kunnen bestellen wat de klant hebben willen.
    we hebben zelfs voor de koningin vloerkleden gemaakt.
    we maken eigelijk meer voor de wat rijkere mensen.
    we hebben 4 mensen in dienst.
    zelf doe ik thuis ook nog wel stallen afwerken, en ook wat typwerk.
    doegggggggg maria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Thea,

    To see your pics, I remembered Disney movie, Enchanted. In the story, all animals are speaking with human's language.

    Your birdies and squirrel are very cute and look like the character of the fairy tale surrounded with thousand of floweres...

    So beautiful world you have!!

    Love,
    rusc

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I spent my holiday in Norway. Did you try the translater on my page? To the right under the watch?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi thea
    heb lekker lang geslapen,had ik even nodig hahaha.
    het is gelukkig wat koeler geworden
    gisteren was het erg warm.heb dan ook niet veel gedaan.
    2 latjes geschildert.
    wil nog wel de tuin in.ach ja we zien het wel.
    groetjes maria

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een mooie foto's heb je staan, leuk die van de kemphaantjes, knap hoor

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.