~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

zondag 20 juli 2008

ZOMER ????





............HET BLIJFT MAAR REGENEN........DE PLANTEN BEGINNEN ER AL ONDER TE LIJDEN....EVEN VINDEN ZE HET WEL LEKKER OM ZOVEEL WATER TE KRIJGEN....MAAR NU SMACHTEN ZE NAAR EEN BEETJE ZON EN WARMTE.......................................................................



.................

........................................

.....................................

......................


..............................................

....................DE LIATRIS IS EEN VAN DE WEINIGE BLOEMEN DIE AAN DE BOVENKANT BEGINT.....DE MEESTE ANDERE BLOEMEN HEBBEN DE EERSTE BLOEM ONDERAAN ...EN DAARNA NAAR BOVEN TOE...BIJ DE LIATRIS IS DAT NET ANDERSOM........DE EENDAGBLOEM KUN JE BIJNA VERGELIJKEN MET ONKRUID...HET ZAAIT ZICH TE PAS EN ON TE PAS UIT.... EN IS MOEILIJK TE VERWIJDEREN......DE MOOIE BLOEMETJES MAKEN GELUKKIG VEEL GOED.................













.......................................................

............ MOOI HOOR..... DIE EERSTE BLOEMEN VAN DE HORTENSIAS ........DAAR KUNNEN WE DE HELE ZOMER NOG VAN GENIETEN.....EN OOK DE DRUIVEN BEGINNEN AL AARDIGE TROSSEN TE VORMEN.........




.....SJORS MAAKT ZICH NIET DRUK OVER HET WEER....IN DEZE TIJD VAN HET JAAR HEEFT HIJ HET MOEILIJK.....ZODRA DE NOTEN IETS MEER NOOT GAAN VORMEN......GAAN VOOR HEM DE TIJDEN VAN OVERVLOED BEGINNEN........MAAR NU IS HET NOG ECHT HEEL HARD ZOEKEN VOOR HEM...HIJ IS DAN OOK HEEL BLIJ MET ONZE VOEDERKASTEN.........









...........BLAUW.........BLAUW.............ALLERLEI KLEUREN BLAUW......ZEG MAAR WELKE JE DE MOOISTE VIND........EEN KADOO...ZIJN DE LATE BLOEMEN VAN DE BLAUWE REGEN..HET IS DE TWEEDE BLOEI...MAAR DE EERSTE IS HELAAS MISLUKT...DOOR DE VORST......
BLAUWE WOLKEN
PASSEN ALTIJD
WEL ERGENS BIJ
..........

12 opmerkingen:

  1. Ik beloof je voor woensdag zon, en voor donderdag nog meer zon!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi thea
    is het bij jullie ook zo koud?
    ik heb de verwarming aan gedaan.
    maar nog even geduld, de zon komt
    van de week.
    wat voor blauwe plant is dat wat naast de blauwe hortensia staat?
    mooi logje weer.
    groetjes maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi hoi
    ja dat ben ik,en had je mij anders voorgesteld ? hahaha.
    die lavendel word die hoog??
    en is het echt blauw of paars.
    groetjes maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog even geduld hoor! De zon is onderweg!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hee , niet te veel voederen, sjors moet vlg week ook nog daar zijn hoor. haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De zon komt er aan Thea, al moet ik hem jezelf sturen;-))))
    Ik zag druiven bij je, heerlijk straks eigen druiven eten.
    Dat is toch extra lekker. Wat goed dat je zo voor Sjors zorgt die zal je vast wel dankbaar zijn.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's Thea enne...........het goeie weer komt er aan, gelukkig!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet jouw hortensia er mooi uit, bij mij is hij helemaal verdroogd, door de droogte hier in het noorden en ik sproei nooit, omdat ik vind dat planten zich moeten redden en dieper gaan wortelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi thea
    nog druk met dingen aan het maken?
    we krijgen nu vakantie,weet niet of ik nog tijd heb voor logjes,maar ik zal wel proberen langs te komen.
    ik wens je een mooi weekend
    ik hoop dat je veel verkoopt op de markt.
    groetjes en liefs maria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ben je op vakantie Thea?
    Of geniet je thuis van de zon, de tuin en de rust?
    In ieder geval een prettige zondag!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. rap rap zonder dat het ventje het in de mot heeft kom ik je zeggen dat ik er weer ben
    de zon heb ik via DHL opgestuurd niet mis hé??? die heb je nu toch zeker ontvangen?????
    dikke knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat leuk te lezen dat jullie ook een overkapping hebben van slakas bevalt het jullie ook goed? inderdaad erg aardige man dhr slaats fijne zondag verder gr ina

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.