~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

zondag 24 augustus 2008

ANDERE TUIN


.....WELKOM IN DE TUIN VAN WENDY.......WANDEL MAAR EVEN MEE......


..........DE ROOS QUEEN ELISABETH VOND IK ERG GROOT WORDEN, ONZE DOCHTER WILDE HEM WEL HEBBEN......AAN DE VOGELS WORD HIER OOK GEDACHT ZO ALS JE ZIET.........


..............................IN TUSSEN ZIJN DE LAMPIONNETJES AL ORANJE GEKLEURD.........

...................MOOIE WATERLELIES BLOEIEN HIER IN DE VIJVER...........







......................................................................................HIER WORD WATERSLA GEKWEEKT...............OOK DE BRAMEN ZIJN UIT ONZE TUIN HIER HEEN VERHUISD.......ZE GROEIEN HIER PRIMA....EN HIER ZIJN ER GENOEG LIEFHEBBERS VOOR.......

.....DE PASSIEBLOEM
DOET HET DIT JAAR
HEEL ERG GOED....ER HEBBEN AL EEN MASSA BLOEMEN AAN GESTAAN....................EN DE DAKPAN MET HET BEERTJE VIND IK LIEF................EVENALS

DEZE ZWARTE
TUIN BEWONER ......ZIJN NAAM IS........RINUS........HIJ VIND HET WEL LEUK OM TUSSEN DE PLANTEN ROND TE HUPPELEN.....




18 opmerkingen:

  1. een mooie tuin ook! met mooie planten gr ina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nee neen was bezig mijn verhaaltje aan het schrijven en ook de fotootjes een kaderke geven hé dat neemt veel tijd in beslag hahaha
    wat heeft wendy een mooie tuin zeg
    das ook puur genieten hé
    en ik kom zo meteen mee bloemstukjes maken hihi
    dikke knuf meid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahah
    schenk maar op!
    ja hoor het was weer puur genieten nu is het effe kalmeren tot de volgend vakantie hé
    "want den ezel is al lang gestorven" zegt het ventje steeds hihi
    (ezel die muntjes .... hihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi thea
    dat is ook een mooie tuin zeg.
    ik had ook foto's gekregen van mijn oude buurvrouw haar tuin,die ga ik er ook opzetten.had ik haar belooft.
    nee ik weet niet waar die winkel is.
    heb ook al een bloemstukje gemaakt
    heb net even foto gemaakt.
    ik kan je niet helpen aan die patronen.
    heb ik noit gemaakt.
    fijne dag nog
    liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Had ik gedacht dat alleen jij zo'n mooie tuin hebt. Maar de tuin van Wendy mag er ook wel zijn. Wat heb je er een werk mee he?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. goeimiddag théaken!
    heb mijn blonde lokken weereens geruild voor de donkere tinten hopelijk dat het deze keer niet weeral wegregent hahahahah
    dikke knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi, ik ben verkocht! Wat een leuk vogelhuisje! WAUW. En RINUS...schatje! Doei doei

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi thea
    en al klaar met je kransjes?
    ik heb even geen inspiratie,wach wel tot ik die van jou heb gezien,misschien krijg ik dan weer ideeen hahaha.
    ik ben nu in de keuken aan het soppen, ja moet ook weer eens gebeuren.
    fijne dag nog
    liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  9. tja de kermis is de hele rompslomp van gezaag van collega's en de vergaderingen hahahaha
    kon dat niet op mijn blog zetten hé
    liefs
    vandaag dagje antwerpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. goedemorgen thea
    ja ik heb het raampje geverft en marcel heeft de spiegeltjes er in gezet.vindt ze zelf ook erg mooi.
    het bloemstuk, is een kransje en heb dat over een pot gelegt en de kaars paste prezies op de opening, of hals moet ik zeggen.
    heb een klein kransje gemaakt van klimopblaadjes.is ook wel mooi geworden.
    vandaag oprit afmaken,moet het weer wel anders worden, het is grijs en mieserig.
    groetjes liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Thea,
    Ik heb lekker even door je tuin gewandeld, het ziet er prachtig uit! Mijn tuin heeft nog een lange weg te gaan wat dat betreft.
    Ik vond het leuk om je reacties op mijn blog te lezen.

    Groeten uit het hoge noorden,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou Thea Wendy heeft ook een pracht van een tuin.
    Mooie bloemen en en lief konijntje huppelt daar rond.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. OT.

    ........in 't duits, een prachtig woord vind, en ik het slim gevonden vind!!
    Prachtig, die chinese roos!!
    Fijne donderdag,Chris.

    http://chrimie-weblogs01.blogspot.com/2008/08/ameisenpipi.html

    Als je de laatste bloem bedoeld...het is een ibiskus.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, sorry hoor! Dat wist ik dus niet!
    Fijn weekend met mooi weer gewenst voor jou (jullie)!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hey ik dacht eerst ze heeft hier weel alles veranderd
    neen toch
    hahah
    en antwerpen is niets geworden hoor ben naar huis mogen rijden watn ze brachten zoonlief zelf terug naar huis dus kon ik lekker verder thuis werken
    hoe zit het met je kransen ik wil wat bijleren hoor!
    dikke knuf!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hahaha duvel wie het zegt
    waar is hier een niew logje
    nee had een beetje te veel werk vanmorgen
    ik heb dog sitting te doen vandaar
    en vergaat niet ik moet afkicken
    zo ga ik het zeker nooit kunnen hahahah
    er is iets gepost nu meiske
    dikke kneu fen nu ga ik in mijn zetelke liggen hé want de zon schijnt
    eureka!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi thea
    wat was het warm hé gisteren.
    fijn dat jullie mooie dagen hebben gehad.
    wij zijn ook de hele dag met de honden naar het bos geweest,daar was het wel uit te houden.
    je heb een nieuwe kopfoto zie ik
    mooi hoor.
    groetjes en knuf maria

    BeantwoordenVerwijderen
  18. een hele goedemorgen thea
    ja met dit weer wordt je wel verkouden.
    tegen de jeuk, je moet en blaadje van de klimop nemen, even in de hand vervromelen,dan over je enkel vrijven.bij mijn helpt het wel.probeer het maar eens.
    hoor het wel.
    fijne dag nog
    liefs van mijn

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.