~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

vrijdag 15 augustus 2008

BLOG VRIENDEN

.......AL HEEL LANG WAREN WE ER OVER BEZIG..........EN EINDELIJK IS HET ER VAN GEKOMEN.........SAMEN MET HET VROUWTJE KWAM DIT LIEVE HONDJE ONS BEGROETEN..................................HET HONDJE HEET VADROUILLE...................GAAT ER BIJ JULLIE SOMS AL EEN LICHTJE BRANDEN ???.......................JA HOOR.........WE WAREN IN BELGIE............BIJ CALLEMIE



............

.........................................................DE KOFFIE EN DE VLAAI STONDEN AL KLAAR ................................. WE VOELDEN ONS MEER DAN WELKOM...............................................................WE HADDEN ELKAAR HEEL WAT TE VERTELLEN..........HET LEEK INDERDAAD ALSOF WE ELKAAR AL JAREN NIET GEZIEN HADDEN.........DOOR ONS GEKLETS EN GEBUURT.....VERGATEN WE EEN FOTOOTJE TE NEMEN........


..................................................NA ONS GEZAMELIJK BEZOEKJE AAN

acqua e giardini
HEBBEN WE DAT ALS NOG VLUG GEDAAN......DE FOTO'S ZIJN NIET GEWELDIG.......MAAR HET IS WEL DUIDELIJK TE ZIEN..................DAT HET HEEL ERG GEZELLIG WAS.........



..........CALLEMIEKE.......BEDANKT VOOR DE GAST VRIJHEID....... BON.....WE HADDEN EEN SUPER GEZELLIGE MIDDAG....... GENOTEN HEBBEN WE .......EN HET IS ZOALS JIJ OOK AL ZEI...VOOR HERHALING VATBAAR..........

15 opmerkingen:

  1. Leuk is dat he? Medebloggers te ontmoeten! Ik heb tot nu aan toe ook alleen maar mooie ervaringen van gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, heel leuk, maar je had met fotoshoppen mij toch even erbij kunne zetten, hihihi, wacht maar af, als we met z'n 3tjes gaan wordt het nog gezelliger, hahaha. Heerlijk meid, ik geniet een beetje mee van die dag, ik zat tot slot van rekening ook in belgie, hahahaha.
    Toto sebiet, liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dear Thea,

    What a nice tea time you are having...Chatting with good friend with pretty pet in a big terrace...you have my dream life, Thea! That cake is reall tasty. Oishiso! in Japanese.

    Big hug from rusc

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Teehaaaa..., waar zit je? mij uit bad halen maar jij bent nergens te zien meer. Zeker weer lekker in tuintje, geneit er maar van, is ook lekker weer, cu soon, byeeeeeeee
    roos!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad, het ziet er daar heel gezellig uit en ik denk dat Callemie een goede vriendin is met een hart voor mensen!
    Ik heb ze (niet persoonlijk) leren kennen als een heerlijke vrouw met het hart op de juiste plaats!
    Ik wens jullie nog een fijne zaterdagavond toe!
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hee meis, hoe was oberhausen? daar wil ik ook nog steeds eens heen, zijn dat alleen kledyzaken of ook hobbyzaken en huis en zo? Is het leuk met andere woorden? Leuke dingen heb je gedaan meis, bij mij is het nu rustig, dus ik ben lekker aan het freubelen met kraaltjes, heeeel veeeeel kraaltjes, hahah, fijne zondag, dikke knuff terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Thea, wij waren in heinsberg op de markt is een heel leuk joegoslavisch restaurant, altijd lekker en leuk, en daarna gewoon in de gard met haardvuur, hahah, dankjewel voor je gelukwensen, jaja, 30 jaar is lang, maar het gaat om de kwalitiet niet de kwantiteit, (of was het andersom) dus 16 jaar en errrrruuggg gelukkig is evenveel waard!!!
    En die kralen zijn idd van xenos, wist ik neit eens dat die kralen hadden, dus als ik weer eens de stad in mag (met chauffeur) ga ik drek kijken of ze nog meer hebben, ben net een kraai met die dingen, nu mijn garen nog en ik kan aan de schlaag. doeg, dikke knuff,
    ps, lijkt me nou leuk he, grote pot thee en koffie tussen ons in en dan samen kneutelen en kletsen, hihihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Thea,
    Wat leuk zeg een ontmoeting tussen blogsters! Jullie lijken echt dikke vriendinnen!

    Mijn moestuin is inmiddels behoorlijk leeg en opgeruimd. Alleen spruitjes groeien nog. (En de planten in de kas natuurlijk.) Ik kan alweer plannen gaan maken voor volgend jaar.

    Deze week is er een nationale jam markt in Neede en een castlefair in Vorden. Genoeg te doen in de buurt. Nu nog tijd vrij voor maken. Mijn voorgevoel zegt dat ik alles ga missen omdat we te druk zijn met verbouwen / slopen. Wel jammer.
    Fijne dag, groetjes Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat was een gezellige ontmoeting zo te zien!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi hoi hier ben ik weer.
    ken je haar ook van het blogen?
    de vakantie zit er op.
    het regend hier nu.
    ga zo even aan de poets, ja moet ook gebeuren.
    die klokwinde is toch eenjarig hé.
    zaai je die iedere keer zelf,of koop je ze?
    groetjes en liefs maria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. o gelukkig dat alles goed is.
    ja tis altijd maar afwachten hé.
    wanneer zaai je die dan,heb er geen flauw idee van.
    heb deze voor het eerst in de tuin.
    doeiiiiiiiiiii maria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk Thea om op deze manier mensen te leren kennen en te ontmoeten.
    Dat was zeker gezellig het straalt van je kiekjes af.
    Fijne week groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hallo thea. heel mooie blog hoor met mooie foto's. prachtig dat je elkaar hebt kunnen ontmoeten en dat het een super gezellige middag was. wens je nog vele groetjes

    Alfred

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh leuk, medeloggers. Ik heb er ook al ééntje ontmoet. Die woonde vlakbij in dezelfde stad. En nu komen we regelmatig bij elkaar op de koffie, leuk hoor. Vriendinnen zijn altijd fijn, toch.

    Gr. Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Thea,

    ben er weer, ja wel hoor, wij hadden mooi weer, niks te regen, pa toen we naar huis gingen, thuis had het kennelijk ook geregend, maar in koln niet. Was best gezellig, alle easy go he, heb nog mooi watchie gekregen van mijn menke, en verder gewoon vaak zitten op tersjes, waren biede moe, hahah, ouwe van dagen he, is wel leuk voor ene keer, maar hoeft neit echt zo'n grote stad. Vanavond is die avond he, ben benieuwd?
    cu soon

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.