~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

vrijdag 1 augustus 2008

PLANTJES WATER GEVEN


...............ONTDEKKEN WAT ER ZO ALLEMAAL GEBEURT IN ANDERMANS TUIN IS EEN LEUKE ERVARING..............DIT MOOIE WITTE BLOEMETJE IS VAN DE ZIJDEPLANT.....................EN TERWIJL IK DE PLANTJES WATER GEEF .....................





............ZIE IK IETS BEWEGEN BIJ DE VIJVER.....EEN KIKKER MISSCHIEN......................NEE...........



...................HET IS EEN KLEIN EGELTJE......DAT RENT OP EN NEER....................HET IS NOG MAAR EEN JONKIE...............................

......WAUW......MOOI HE....DIE ZAAILINGEN VAN
DE VIOOLTJES .............ZE ZIEN ER LIEF UIT.......KLEIN EN FIJN............AAN DE LINKERKANT ZIE JE AL EEN VRUCHT VAN DE ZIJDEPLANT.....................................................



..................................................................VAN EEN OUDE NAAIMACHINE MAAKTE ZE DIT LEUKE TAFELTJE...........................................IN DEZE TUIN ZIJN ERG VEEL LEUKE HOEKJES...................................CREATIEF......EN OOK NOG GROENE VINGERS.........


...............OOK IN HAAR TUIN KOMT REGELMATIG EEN EEKHOORN.........IK VIND HET WEL HEEL LEUK DAT HIJ KOMT...... JUIST OP DIT MOMENT ...........TERWIJL IK DE PLANTJES AAN HET VERZORGEN BEN...............HET LIJKT HIER WEL EEN AVONTURENPARK......


16 opmerkingen:

  1. Goooooooooohhhh!!!
    Dat egeltje!!!!
    Mooie tuin met heel decoratieve hoekjes allemaal!!We hebben dezelfde smaak!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie tuin ook, leuk als je zo een ander zijn mooie tuin bewonderen en mag meegenieten van wat er gebeurt in haar tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. meid, het is daar echt geneiten hoor, ik verheug me er zo op om dat in het echt te zien, enig, die deirtjes, maare, egeltje neit oppakken hoor, het zijn wandelende luizen en tekenbollen.

    doegggggggg

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk meegenieten van jouw tuin, Thea, ook je moestuin-blog trouwens!

    Vind je het goed als ik je als link op mijn weblog zet?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Thea, dit is genieten van de foto's van je. Ik heb trouwens je "opmerking"ter harte genomen en mijn blog weer geupdate. Zie http://ineke-smit.blogspot.com/

    groetjes,
    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi en leuk een egeltje in de tuin, ooit ook in de tuin gehad, niet hier maar in de vorige tuin zaten er drie :-)
    Ook een mooie tuin zo te zien.
    leuk en weer andere bloemen.
    gezellige zondag verder en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Was Tiny, deze reacite hierboven :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi thea
    ja ik heb de schildpadbloem ook in het roze. of er nog meer kleuren zijn dat weet ik niet.
    de roze bloeien altijd wat later.
    heb je nog wat leuks gedaan?
    wij zijn met de honden naar het bos geweest.we waren net op tijd thuis toen begon het te regenen.
    fijne avond nog samen
    groetjes maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ahaa jij zat dus ook met een egeltje zie ik!
    en hij zat niet in mijn netten hoor ik heb dat niet in mijn tuin !
    maar mijn schoonouders wel !
    gelukkig is alles goed afgelopen hé
    een dikke maandagknuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk Thea een egeltje in de tuin. Dat is genieten tijdens het water geven daar.
    Zo ga je met plezier andermans tuin verzorgen.
    Mooie tuin met veel mooie hoekjes laat je ons zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik zie toevallig je foto van het egeltje, ik heb zondag ll een reddingsoperatie moeten doen om zo'n egeltje te redden... beneiuwd ...? ga eens kijk op mijn weblog

    groeten
    Lamp
    http://lampfotografie.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi thea
    daar ben ik weer,we zijn weg geweest vandaag.is te lezen op mijn logje.
    morgen willen we ook weer oppad.
    we moeten nog wel wat kleine dingetjes doen thuis, maar dat kan nog wel,eerst maar genieten,we hebben samen al hard gewerkt hé.
    groetjes en liefs maria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. jawel, 't was lekker, een schouderlapje van het varken, met een mosterdsausje, krieltjes, cresson, en gestoomde worteltjes.En met de kip heb ik kippefricassee gemaakt, vol au vent zoals we dat ook wel eens plegen te noemen. De preirolletjes liggen in de diepvriezer en wachten op een lekker kaassausje bij gelegenheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Enne, ja, ik zou 't ook wem weten als ik alles in de tuin kon gaan plukken! Supervers, altijd met 't seizoen mee, daar kàn niks boven hé? Je weet niet hoe rijk je bent!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. haha
    ik zal je een beetje regen dan opsturen hoor dan hoef je ze niet water te geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Thea,
    wir haben auch Igel im Garten. Sie kommen jeden Abend zur Futterstelle. Eichhörnchen sind bei uns im Winter da um Nüsse aus dem Vogelhäuschen zu hohlen.
    L.G.
    Helga

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.