~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

donderdag 7 augustus 2008

TUINBEURS...BLOEM & TUIN



...............KUN JE HET NIET GOED ZIEN...............KLIK DAN OP DE FOTO...



.................................................................ZONDER TWIJFEL.. DIT IS DE MOOISTE STAND ...............................................................................
ACQUAeGIARDINI


...................


.....................................................................................
DAAR KAN IK UREN NAAR KIJKEN............EN IK DENK OOK DE SMAAK VAN HEEL VEEL MEDEBLOGGERS..............ALS WE WEER IN BELGIE ZIJN.......GAAN WE EEN KIJKJE NEMEN IN ZIJN WINKEL...........









ACQUAeGIARDINI





.......PORTUGEES AARDEWERK IS WEER EEN ANDERE HOBBY VAN MIJ........KASTEN VOL......EN TOCH.....NOOIT GENOEG...........

......

...................



..............





23 opmerkingen:

  1. potverdekke théa wanneer kom je?
    das hier naast de deur!
    als je dan niet langskomt schiet ik je af
    hahaha
    das natuurlijk niet naast gent hé
    deze winkel ligt op een kwartiertje van bij mij dus??????????????
    ik beloof je geen regen meer op te sturen!
    dikke knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zal eens op verkenning gaan!
    en zal het je weten te vertellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik weet het niet
    de naam zegt me niets maar heb al veel tuincentra's en andere tuinwinkels bezocht in die streek dus het kan wel!
    en ja de zon heeft al mijn bruine haartjes weer weggespoeld
    bah
    nog 2 weken en er kan weer een donker kleurtje op hahahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha
    vergeet niet dat als ik de regen zie stuur ik die door hé !
    grapje!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee Thea, druk bezig met bibike zie ik, jhaha,

    meid wat een prachtige stand, ik zou daar ook niet meer wegkomen, daar wil ik ook eens naar toe, geweldigggg, ik zag zelfs "mijn" efje staan waar ik al zolang naar opzoek ben, prachtiggggggggggggg. bedankt voor dit inkijkje, nu ga ik even gluren op die site van deze meneer of mevrtouw, oh,ja, beid e wei, dat lintje is van dikke zwarte fluweel, dat krijg je neit kapot. Antieke fluweel zelfs, zoals ze vroeger die grodijnen hadden, ja ja, ik heb leuke oude snufjes, hahah. doegggg, dikke knuff.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. bei de wei 2, was ie duur? heppie wat gekocht????

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Thea,
    Dat had je goed gezien. Geen bericht is inderdaad goed bericht. Het gaat goed, ik heb zelfs mijn werkgever (helaas) weer met een bezoek vereerd.
    Nog ff en dan heb ik vakantie. Waar was die tuinbeurs eigenlijk?
    Zo nu ga ik boodschappen doen en vanavond kijk ik eens op de site van het Belgschje bedrijf kijken.
    groetjes,
    Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dear thea,

    Yes!!! I got her bag yesterday. Can you imagine how it made me happy!!?? Yes, I think so too, her work is really wonderful! Or more than wonderful!!!

    Wow I love your photos, is that a kind of the garden show? So nice and interesting ideas in the garden.

    Thank you, please have a nice weekend too.
    Love and hug,
    rusc

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi thea
    wat een mooie foto's zeg.
    daar staat heel veel tussen wat ik ook wel hebben wil hahaha.
    is helemaal mijn smaak.
    we hebben volgende week ook nog vakantie.
    vandaag regende het hier, soms harde buien. dus niet weggeweest.
    ben een beetje aan de poets gegaan,moet ook gebeuren.
    dat kasteel is hier dicht in de buurt.daar gaan we heel veel wandelen.
    heb je nog wat leuks gedaan?
    wens jullie alvast een zonnig weekend.
    groetjes en liefs maria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Thea,
    Dat ziet er allemaal heel erg sfeervol uit! Al die leuke spullen in een natuurlijke omgeving. Waar was die leuke beurs?
    Groetjes en fijn weekend,
    Bertina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat ziet er gezellig uit Thea.
    Daar kon ik mij ook wel vermaken als ik dit zo zie.
    Mooie kiekjes, fijn weekend.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Daar valt heel wat te zien!
    Kun je daar ook spullen kopen of alleen maar bekijken?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hee miep, er zijn allemaal blogvriendinnetjes via mij naar Rusc aan het gaan, zo leuk voor haar, en ja, ze is ene beauty, foto's zeggen niks, zou je neit zeggen he dat die 38 jaar is? Daag, fijn zondag!!!!!!!
    Nee, ik ben niet weg, en kom morgen ook kijken, maar dat hoort zich zo!!!!!

    :P

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hey mieke
    ik kwam nog effe langs
    een fijne avond nog !
    dikke knuf!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hahaha neen neen mieke ik heb vanaf december niet meer maandelijks opgeschreven!
    dus dat kan zijn hoor dat het maart was maar heb het niet meer gedetailleerd!
    hiihi
    ik had moeten schrijven "van december tot nu" hihi
    en ook zo'n rotweer ????
    hier is het dus weeral al aan het regenen!
    das goe dvoor de patatjes zou mijn schoonvader zeggen
    dada en dikke knuf!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. zeg in feite waar was die tuinbeurs
    misschien een tip voor volgend jaar voot mij??????
    dikke knuf en fijne maandag!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Potverdikkeme..........gaan wij eens één jaar niet omdat het toch elk jaar veel van hezelfde was en net nú was het weer eens de moeite waard geweest.
    Mooie foto's.
    Ook leuk dat bedje zo!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Thea, ik ben weer eens even op je blogjes langs geweest. wat een mooie stand is dit zeg leuke spullen.
    Ik hoop dat de zon nog een beetje wil gaan schijnen deze week dan kunnen de paprika's groter groeien en de tomaatjes rood worden.
    Hartelijke groeten en een fijne week.
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Thea,
    Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Door de vakantie ben ik nog een beetje achter met alle blogs bezoeken.... ik zag bij jou die fantastische foto's van Sjors, super vind ik dat !!!Wat een slimmerd dat ie zelf even een noot uit het bakje komt halen. Op de beurs-foto's vond ik de vogelhuisjes erg leuk, trouwens het werd ook in een hele mooie omgeving gehouden he, het leek wel in een bos.
    Groetjes, Janneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. en volgende keer hou je me op de hoogte hé
    een uitstapke naar daar kan nooit geen kwaad hahahah
    dadakes en nog een fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik zie het nu natuurlijk pas... maar ik ben het met alle bovenstaande dames eens, wat een prachtige spullen! Mag allemaal naar de Achterhoek komen, hahaha. Het is hier vandaag echt pet weer, regen regen regen en onweer. Maar goed ik zit toch lekker binnen, fijn op kantoor. Droog. hihihi.
    Fijne dag, Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. allé das goed!!!! hahahaha
    heb al heel veel complimentjes gehad over mijn mooie armband !!
    dikke knuf meid en cu!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je log doorgescrold en daar kwam ik Portugees aardewerk tegen....en zijn jullie al op reis geweest ?
    Mooie foto`s en wat een sfeer !!
    Dag, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.