~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

zaterdag 27 september 2008

BLOG VISITE

..........EEN KEER WERD HET UITGESTELD.....MAAR NU WAS HET EINDELIJK ZO VER, DE EERSTE ONTMOETING MET JANINE....

...DAT IS DE MEVROUW DIE EINDELIJK EVEN UIT HAAR FLES MOCHT ................................................

........ZE KWAM OP VISITE SAMEN MET HAAR MAN.......................................EN KIJK EENS WAT ZE VOOR ME MEEBRACHT....GEWELDIG.....EEN SJORS OM OP TE HANGEN.....


..........HET KLIKTE METEEN MAAR WE WAREN ONS AL LANG NIET MEER VREEMD, AL DAT GKLETS OP DE BLOG EN VIA MAIL.......DAN LEER JE ELKAAR WEL KENNEN.....

............OOK DOCHTER WENDY KWAM NOG EVEN KENNIS MAKEN..........ZE IS ONLANGS OOK EEN BLOG BEGONNEN EN DE DAMES BEZOEKEN ELKAAR REGELMATIG.......



..........................................................................................................EN DAT WAS NOG NIET ALLES WAT DE FLÄSCHENMADAM VOOR ME MEEBRACHT...................ER KWAMEN NOG MEER GEZELLIGE DINGEN UIT DUITSLAND MEE.....ALLES HEEL ERG LEUK INGEPAKT...........DAT KUN JE WEL AAN HAAR OVERLATEN.....

14 opmerkingen:

  1. ooooooooooooooh
    nu is het mijn beurt om een tikkeletje jaloers te zijn hihihi
    ziet er echt uit zoals ik me voorstelde hahahah
    fijn da tjullie zo genoten hebben
    maar de bouquet final moet nog komen
    de 3 samen
    gdat gaat zpetters geven hihi
    fijne zondag théaken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahah, dag mevrouw in de vut, hier is de madame die ff uit et fleske mocht, hahaha, leuke foto's meid, jullie hebben er stiekum meer gemaakt, oke, nu is het mijn buert, wacht maar af, ik maak callemkieke nog schaloerser, hahaha, doeggggg

    BeantwoordenVerwijderen
  3. bie de wei, we zijn een mooi stel he? hahahahahaahahahahahahahahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dat er gezellig uit.
    niets is leuker dan met een leuke vrouw lekker kletsen met een bakkie erbij. Ik ben jaloers op jouw Sjors in de tuin. De echte bedoel ik al is de stenen ook heel leuk. Ik zit nu te genieten met tuindeur open en de cavia's die lekker in het gras lopen. Willem mijn man is al weken met een badkamer bezig boven. Het duurt lang maar dan heb je ook wat. hahha. Morgen heerlijk een dag samen naar de Zwaluwhoeve (sauna).
    Fijne zondag. Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee Thea,
    Jullie hebben het heeeeeel erg gezellig gehad volgens mij.
    groetjes,
    Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hoor gezellige mensen op bezoek te hebben!
    Èn gezellig was het blijkbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag Thea,

    ik had al een paar foto's gezien bij Jeany en het is blijkbaar heel gezellig geweest!
    Ik zit momenteel met griep en hou mijn blogbezoekjes iets korter maar niet voor je een fijne maandag te wensen!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo thea,
    Wat geweldig dat jullie zo'n leuke "blog-meeting" hebben gehad ! Een bezoek aan jouw blog is altijd een feestje met al die prachtige natuurfoto's: ben ik dol op !!
    Ook alle foto's aan de zijkant van je blog zijn schitterend.....voor mij blijven het roodborstje en Sjors natuurlijk favoriet.
    Een fijne week nog, Janneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dag Thea,

    ik denk dat ik het inderdaad zal moeten uitzieken want ik voel me nog wat minder goed dan gisteren!
    Weinig geslapen van de kou ook...ik kon me maar niet verwarmen, maar ik blijf niet bij de pakken zitten hoor...daarvoor ben ik te positief ingesteld en ik wil natuurlijk ook zo vlug mogelijk op bezoek bij mijn mama!
    Ik weet niet hoe het weertje daar is, maar hier is het 11° buiten met een miezerige regen!
    Ik wens je toch een hele fijne dinsdag toe!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi thea
    het is hier ook echt herfst weer,
    nat en koud.
    zo jullie hebben het zo te zien erg leuk gehad zaterdag hé.
    en konden de mannen het ook goed vinden met elkaar???
    nog een fijne dag
    knuf knuf van mijn doeiiiii.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi
    ja heb ik ook een keer gemaakt
    de mijne bleef heel lang mooi.
    maar het is echt veel werk hoor.
    en ik heb er haarlak over gespoten, dan glimt tie mooi.
    ben nu bezig met de schouw van de kachel, weet niet goed wat ik er op kan zetten,jij en idee???
    doeiiiiiii.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik heb tillandsia gebruikt.
    ik heb geen vogelkooitje,wil ik al heel lang hebben,maar nog steeds niet gevonden die ik echt mooi vondt.
    dus daar ben ik nog steeds opzoek naar.
    de schouw is 34 cm breed,en 120 cm
    lang.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat zal wel gezellig geweest zijn! :)
    Je vroeg waar ik woonde bij mijn foto van 'Kessel'. Zelf woon ik in België (Hamont-Achel) maar mijn vriend woont in Swalmen. Op zondag gaan we dan wel eens wat rondrijden. Zo kwamen we dan ook in Kessel terecht.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hai, gezellig om zo je vriendenkring uit te breiden hé. Ik ben ook aan het kennismaken met blogvriendinnen.

    Fijne avond, Elise

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.