~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

donderdag 11 september 2008

DE LAATSTE ??

.......ZIJN DIT DE ALLERLAATSTE MOOIE BLOEMEN VAN DEZE ZOMER ????????????????




...............











...............



............

31 opmerkingen:

  1. hoi thea
    vanmorgen was het eerst mooi weer.
    ik was bezig in de voortuin,was bijna klaar toen begon het te regenen.en het regent nog steeds, het komt met baken de lucht uitvallen.
    het is wel weer goed voor de tuin.
    maar het verveld wel gauw.
    in het weekend zou het weer mooi worden,nou we wachten maar af.
    heel mooi weekend
    knuf knuf maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige bloemen !
    Ons vrouwtje is altijd 'n beetje jaloers op zo'n bloementuintje. Hier kan het niet, enkel en alleen omdat wij de bloemetjes afplukken voor haar en daar is ze niet eens blij mee hé :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hee meiske, mooi hoor, is genieten deze bloemkes, ik heb ook bosannemoontjes gekocht dit jaar, ben benieuwd vlg jaar, , fijn weekend meid, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk het wel Thea, de zomer lopt op en eindje :-(( jammer.
    Maar van deze kun je nog even genieten, je hebt er nog heel wat in bloei.
    Fijn weekend groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Thea,
    Wat een mooie kleuren heb je allemaal nog in je tuin, scheelt misschien ook wel dat het weer nog redelijk is geweest.De hortensia's vind ik super hoor. In je vorige post stond trouwens een foto van een pracht van een krans.
    Prettig weekend, Janneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zou je denken? Mocht het zo zijn, dan staat er nog genoeg te bekijken in jouw tuin in ieder geval ;-)

    Bij Marlena kwam ik een link naar jouw blog tegen, was nieuwsgierig en ik zal even doorbladeren ook, mooie foto's joh. En in de kopfoto een prachtig tuinontwerp!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat de roos aangaat...die kunnen nog doorgaan tot in oktober...als het mee zit natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dear Thea,

    I love the blue petals of Morning glory. I thought that plants is only in Japan. You grows a lot of variety in your garden...Beautiful!

    Have a wonderful weekend.
    rusc

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dag Thea,

    sorry dat ik vergeten ben om je een fijn weekend te wensen, maar ik dacht dat ik je al een linkje had gegeven, maar dit is dus geen waar...ik ga dat direct gaan oplossen hoor!
    Leuk hé, als je zo kan genieten van dat mooi gebloei en wat staat er nog veel in bloei bij jou...je zult dan ook wel groene vingers hebben.
    Geniet er nog van, want het brengt toch altijd een beetje zomer in huis en in je hart!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Thea,
    Je tuin ziet er nog mooi uit met al die bloemen. Onze moet nu nodig wat opgeruimd worden. Je merkt het toch als 2 weken niets in de tuin gedaan wordt. Dus doet mijn vriend de tuin en ik mag de was (en strijk) van 2 weken doen ;-).
    groetjes,
    Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dag Thea,

    hier is het zonnetje van de partij al is het wel frisjes!
    Ik hoop dat je ook kan genieten van een zonnige zondag!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hee meis,alles kits? Lekker genoten dit weekend? heerlijk weer geweest, jullie boffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja geniet nog maar even van deze kleurrijke bloempjes! Want voor je het weet is alles weer weg! Het gaat ook allemaal zo snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hahah de laatste ehweel dat zijn er nog veel hoor!
    ik zal ook ne keer een toerke doen in mijnen hof maar ik ben zeker dat ik er zoveel niet heb
    dikke knuf meid en fijne maandag
    ga nou nog maar effe knutstelen zal ik met de kleintjes een beetje turnen
    dada

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dag lieve Thea,

    ik kom je nog een fijne maandag toewensen en hopelijk kun je ook nog wat genieten van het zonnetje!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja, de bloemkwaliteit gaat hard achteruit...Hier ook vele donkere en verfomfaaide plekjes op de bloemen !
    Maar het is nog een aardige mooie verzameling van je.
    Dag, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige foto's hoor, zeer mooi.

    Ruby
    http://cavalierkingcharles.skynetblogs.be

    BeantwoordenVerwijderen
  18. jajajaja tuindagen in beervelde is de moeite maar is altijd "te" overlopen!
    maar dat is nu niet hé?
    dat is in mei denk ik

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi hoi,
    Wat een bloemen-pracht nog in je tuin. PRACHTIG! Jammer dat de mooie witte anemoon (laatste foto) niet vergroot er bij staat. Ik vind dat een geweldige plant! Zo puur en teer! De paars/blauwe klimmer...hoe heet ie? Erg mooi!
    Fijne dinsdag, Lisette
    PS mijn bezoekjes worden een beetje minder ivm de verbouwing maar als ik weer meer tijd heb kom ik weer kijken hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hoi hoi
    hoe is het weer bij jullie?
    hier erg fris,maar wel droog.
    tussen de appeltjes, zit een soort touwachtig iets,weet even niet hoe dat spul heet,je kunt het in veel kleuren kopen.
    ben weer druk met GAMBIA.
    fijne dag nog
    dikke knuf maria

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hoi hoi
    ja in een oase kransje.
    had die al eens gebruikt,op de vaas weet je nog.
    vondt het zonder om het weg te gooien,ze kosten hier zo'n 4 euro.
    ik weet niet hoe lang de appeltjes goed blijven,dit is de eerste keer.
    maar ik vindt het zelf ook erg mooi geworden.
    van eikenbladeren heb ik nog nooit gedaan,zal het ook eens proberen,maar dan moet ik eerst naar het bos toe.wordt wel in het weekende.
    heb je een mooi weekend gehad?
    wist niet dat jullie weg waren.
    groetjes maria

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dag lieve Thea,

    blij dat ik jou heb leren kennen...kan ik hier toch telkens genieten van mooie dingen!
    En die dingen maken toch een deel van mijn dag goed!
    Voor jou ook een fijne dinsdag gewenst met een toch stralend zonnetje!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi hoi,

    Heb mijn profiel aangepast!
    En de foto heet Ipomea1a. De blauw paarse klimplant.

    Ik kan op mijn werk reageren maar ben momenteel druk met de beurs in Hannover te organiseren. Volgende week ga ik daarheen, stand bekijken en aankleden. Dus mijn tijd op het werk gaat ook op aan het werk, hahahaha. Maar het wordt hier ook vanzelf weer rustigere dus kan ik reageren...of in de pauze natuurlijk! hahahaa.

    Lief dat je wilt duimen voor mooi weer en je hebt er zelf ook nog plezier van mocht het lukken, toch?
    Ik vind het allemaal reuze spannend. Gisterenavond hebben we de slaapkamer van vaders leeg geruimt...dat was niet leuk. Vaders moet daar nog slapen en het ziet er niet meer uit! Arme man. We hebben hem aangeboden met ons mee te gaan, (huurhuisje in dorp)...maar hij blijft liever daar...ook wel te begrijpen. Wel beetje triest zo allemaal. Hopen dat het snel weer beter wordt!
    Groetjes Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Doe die puppymenskes vandaag maar héél veel groetjes. Enne als ze moeten leren hoe je die bloemetjes uitgraaft zijn wij de beste leermeesters hoor. Alhoewel we hier net van ons vrouwtje teh oren krijgen dat ze dan even flink op hun donder gaan krijgen als wij.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ah ja nu zie ik het op de site
    ben nooit in oktober geweest maar ik ga altijd in de lente dan is het niet zo koud... alhoewel???????????

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Je tuin ziet er anders nog heel mooi uit hoor!!!!
    Maar ik denk dat de herfst er toch langzaam aan zit te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. jaja is hier in het zoniënwoud
    volgende ker kom je langer en dan kunnen we een wandeling maken!!!!
    dada

    BeantwoordenVerwijderen
  28. goeiesmorgens!!!! Ik ben al lang op, noodgedwongen, moest naar het viezepeutje, awau, :), nu zit ik in het zonnetje achter het raam, dra lekker lopen met Sjuul, en natuurlijk link ik Wendy, is toch leuk al die hobbybloggen. Groetjes en geneit ook van het zonnetje, doeggg, dikke knufff

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Lieve Thea,

    wat later op de avond maar toch niet minder gemeend!
    Bedankt voor je heel lieve reactie op mijn blogje!
    Het gaat al iets beter...probeer wat te leven van dag tot dag!
    Ik wil je nog een superleuk weekend komen wensen!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hi Thea
    Nog bedankt voor je leuke reactie op mijn weblog.
    Ik vind je tuin en foto's erg mooi en er bloeit zo te zien best nog een hoop. Mooi die verschillende kleuren hortensia's.
    groetjes Annie (mijntuintje.web-log.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Dag Thea,

    ik wil je even bedanken voor je bemoedigende woorden op mijn blogje...maar het lukt wel hoor.
    Ik relativeer en leef van dag tot dag en alles zal wel op zijn pootjes terecht komen!
    Ik wens je nog een heel aangename en zonnige dag toe!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.