~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

maandag 22 september 2008

MEER PLANTJES WATER GEVEN


....IN DE TUIN VAN MIJN VRIENDIN... IS VAN ALLES TE BELEVEN...........

........LEUK ZO'N OUDE SPIEGEL.........

.....EEN VIJG OP STAM IS VEEL MOOIER DAN EEN STRUIK.....JE MOET MAAR OP HET IDEE KOMEN...................................................................................................................................................



........OOK VERZAMELINGEN STAAN LEUK IN DE TUIN.............ZO GROEIEN DE PAPEGAAITJES AAN DE STRUIK.......




................EN DI E VIJGEN SMAKEN OOK NOG EENS HEERLIJK..........FRIS EN ZOET....................


DIT JAAR ZIJN DE SIERAPPELTJES NIET ZO MOOI..........................................



.................................................................................

.....................EEN GROENE KIKKER....JE ZIET HEM BIJNA NIET ...ZO TUSSEN HET GROEN................


.........................................................................................WAT EEN BEAUTY IS DEZE WITTE HOSTA BLOEM.........

................CLERODENDRUM BUNGEI.......HEEFT EEN PRACHTIG MOOIE BLOEM..........



....................LIEF ZO'N EGELTJE IN JE TUIN................AAN DE ASCLEPIAS STAAN AL VRUCHTEN..........





14 opmerkingen:

  1. hoi thea
    ziet er weer leuk uit hoor
    heb je binnen ook al wat staan?
    ik zal morgen ook eens beginnen,kan altijd moeilijk op gang komen hahaha.
    we hebben ook een egeltje in de tuin zitten,heb nog geen foto kunnen maken.
    fijne dag nog
    knuffel van mijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nog fftjes en dan mag ik met eigen ogen dit alles aanschouwen, yessssssssssssssssssssss!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dear Thea,

    I like fig tree. The shape of your tree is very nice. You will enjoy the fruits soon!

    Have a nice day!
    rusc

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie details uit een mooie tuin!
    Daar zit veel werk in verborgen!
    Knap hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben hier langs een omweg terecht gekomen maar de foto's die ik hier te zien krijg mogen er zijn hoor.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo dat is een mooie tuin zeg!
    Zo'n spiegel wil ik ook nog eens in mijn tuin.
    Maakt het ruimer, denk ik!

    gr eva

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goeie morgen Thea,

    wat een mooi postje weer! Bloemen, fruit...mooie siervoorwerpen.
    Je vriendin en jij moeten niet onderdoen voor elkaar hoor! Echt heel prachtig wat ik hier altijd zie!
    Met mij gaat het redelijk! Morgen zal iets minder zijn want dan wordt er een biopsie uitgevoerd bij mijn mama om de cellen te controleren.
    Maar we slaan er ons wel doorgeen!
    Liefs en ik hou je zeker op de hoogte!
    Liefs en een fijne dinsdag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Genoten van je vrienden`s tuin en super dat je net een egeltje en kikker kon fotograferen :))
    Heerlijke sfeer hangt daar.
    Dag, marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OT.
    ....Wat is dat toch, dat als je ouder word, de dingen van vroeger zoveel meer waarde krijgen ??
    Fijne dag, Chris

    Ik denk dat het aan de herinneringen ligt die opkomen als je bepaalde dingen ziet!

    zekers staan deze kachels bij ons in huis!!!!
    Geintje!!!!
    Ze staan in een oude boerderij in de dierentuin in Nordhorn.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Thea. Jammer dat je niet gezien hebt wie jou zonnebloempitten op at.
    Het is zo'n mooi gezicht.
    Wat heeft je vriendin prachtige planten in de tuin, een vijgenboom dat lijkt mij ook wel wat.
    De sierappeltjes doen het hier ook niet zo goed, jammer is dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ja jou vriendin heeft wel een hele mooie tuin hoor
    en dat egeltje dat zo maar rondloopt hier moet je wachten tot het donker is en ja dan kan je geen fotootjes meer nemen!
    ik ben nog een beetje verkouden mar de koorts is voorbij oef!!!
    dikke knuf hé

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig blog en reuze mooie foto's Thea!
    Fijn dat je een bezoekje aan mijn blog bracht.
    Groetjes en tot blogs.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dag Thea,

    weer nog eens genoten van de kracht van de natuur...geeft energie hé!
    Ik wens je nog een mooie woensdag toe!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Altijd leuk om bij een ander rond te kijken: goed voor de inspiratie! En kijk, dat laat jij ons doen! En dat via een logje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.