~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

vrijdag 10 oktober 2008

BEERVELDE


..............VANDAAG WAREN WE NAAR DE TUINDAGEN VAN BEERVELDE IN BELGIE.....EEN HEEL ERG MOOIE BEURS.....ZEKER DE MOEITE WAARD.......MET EEN SUPER GROTE SORTERING APARTE PLANTEN.......
...................DE MINI NARCIS............... rip van winkle ....DAAR WAS IK OOK AL LANG NAAR OP ZOEK........IN HET VOORJAAR ZAG IK ZE BIJ IEMAND OP EEN BLOG STAAN............TOEN AL NAM IK ME VOOR OM ZE TE KOPEN...........MAAR IK ZAG ZE EERDER NERGENS............. OOK NIET OP INTERNET................................................




............................. MENEER ACQUA STOND OOK OP DEZE BEURS.....BIJ HEM KOCHT IK DIT ENGELTJE......
IK SCHREEF AL EERDER OVER ZIJN WINKEL....EN OVER ONZE EERSTE ONTMOETING.....SINDSDIEN GAAN WE ALTIJD EVEN EEN PRAATJE MAKEN....ALS WE HEM ERGENS OP EEN TUINBEURS ZIEN.........

.........AL HET HELE JAAR BEN IK OP ZOEK....NAAR DE CLEMATIS ROGUCHI....EEN LAAT BLOEIENDE CLEMATIS MET PAARSE KLOKJES.....HIJ WORD NIET ZO HOOG......EINDELIJK HEB IK HEM GEVONDEN.....EN MOOI IS IE.......ER ZITTEN AL BLOEMEN AAN....ZODAT IK ZEKER WEET....DAT HET DE JUISTE IS....IK BEN ER ZEER GELUKKIG MEE.......





..........DE ANEMONE HYBR. PAMINA VOND IK ER ERG LIEF UITZIEN....IK KON HEM NIET LATEN STAAN.......IK HEB ALLEEN EEN ENKELE...EN DIE IS WIT....AL MET AL EEN ZEER GESLAAGDE DAG......MET GEWELDIG MOOI WEER......HIER GAAN WE VAST EN ZEKER VAKER NAAR TOE.......

.........DEZE KLEINE VRUCHTJES VOND IK ERG LEUK....IK HOOP HIER ZAAD VAN TE WINNEN OM ZE VOLGEND JAAR ZELF TE ZAAIEN....DE BOLLETJES ZIJN EEN PEPER SOORT......

22 opmerkingen:

  1. het tuinkers groeit al de pompoen uit !
    komen jullie morgen smikkelen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie planten heb je gescoord en de kleine vruchtjes zijn altijd weer leuk hé.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi thea
    ja we hadden en mooi weekend.
    die anemoon heb ik ook,is echt een heel mooi plantje.
    de vruchtjes zijn ook mooi.

    knuf maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hee meid, wat heerlijk dat je weer leuke dingetjes hebt opgedoken, die anemoon heb ik toevallig hier in de buurt bij de rtozenkweker gekocht, vind ik ook zo lief. Geniet maar van je mooie spullejte,s heerlijk toch. Lieve groeten van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi hoi
    heb foto's er op gezet.
    hoop dat je het nu wel kunt zien.

    fijne dag nog
    knuf maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi
    ik heb het met een ijzerdraadje vast gemaakt.
    ik heb de verf er met een kwastje er op gedaan, en toen met keukenrol er weer afgevreven.
    ja je kunt het nog wel verder versieren, maar ik was al blij toen ik ze afhad.
    doeiiiiiiiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag Thea,

    Ik heb het heel druk maar wou je toch een fijne woensdag komen wensen!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ahaaaaa dus toch naar beervelde geweest hihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aha Thea je had een goeie dag. Leuk is dat als je van alles vindt wat je graag wilt.
    Mooie clematis is dat, hopen dat ie de winter overleeft.
    Fijn weekend groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goeie morgen Thea,

    kun jij mij soms eens laten weten hoe je nieuwe blogje noemt.
    Ik heb er geen link naar gezet en nu weet ik het natuurlijk niet meer!
    Ik wens je een mooie (hier natte) dinsdag toe!

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Thea,

    I am sorry I had a long silence. I was in Poland for 2 weeks. In a nursery of plants. I saw many interesting plants and beautiful gardens. I am really really happy...

    So you met Jeany!! Nice to hear that! This is good that you live near for each other.

    Have a nice day!
    Big hug,
    rusc

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is toch altijd weer een genot om hier rond te wandelen. Net of ik zelf even in de tuin ben.hahaha.
    Kan ik even vluchten uit het duffe kantoor! Groetjes uit de Achterhoek en een dikke knuffel!
    De bouwvakster

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een goeie tip trouwens om zaad te winnen uit de kleine siervruchtjes!
    Ik vind de siervruchtjes vaak duur in de winkel, maar als ik ze dan het volgende jaar zelf kan oogsten... LEUK ! Knuffel !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo te zien heb jij een pracht van een tuin waar je van geniet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. fotooooooooooooooooooooooooos wil ik zien!!!!!
    en nog 5 keer slapen hihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hahahahah jaja dat mag hoor !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi thea
    lekker uitgerust.
    ik doe een beetje rustig aan
    ben erg verkouden en alle botjes doen me zeer.
    alvast een fijn weekend
    dikke knuf van mijn
    doeiiiiiiiiii maria

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wowww, 10 uur, das vroeg!!!! Dan zijn jullie zekers voor half elven bij mi, tenmisnte als de belsj het kan vinden, hahahah, ik heb dan al lekker de koffie klaar staan, leuk, verheug me erop. vandaag weer beters hier, ik geloof dat ik de zware storm weer heb gehad. Nu ff geen prikkies voor 2 dagen, is ook goed, mijn buik lijkt wel een dartbord, hahaha. cu soon!!! Dikke knufff.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. En, was het na die warmte geen anticlimax om je tuin terug te zien? Ineens is er zoveel uitgebloeid, verregend en vol bladeren...
    Maar goed, bij jou is het groene geraamte prima, dus je blijft genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Kom je even een fijn weekend wensen Thea. Ik zag geen nieuw logje, druk????
    Ik heb de voedertafel echt dicht bij huis, op 3 meter afstand van het raam. En ze komen gewoon snoepen,als ze maar gewend zijn.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ben je met vakantie Thea?
    Een prettig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Rip van Winkle heb je vast bij mij gezien, ik heb ze al een paar jaar in mijn tuin en fotografeer ze ook elk jaar als ze bloeien, ze zijn zo leuk!!!
    Op internet kun je trouwens bestellen bij Verberghe en volgens mij heeft Rita van der Zalm ze ook.
    Ik zat even rond te kijken op je blog, zoekende naar een overzichtsfoto met de blauwe regen erop, ik dacht dat je ze over de hele tuin had maar is dus niet zo, je hebt er nog een heel stuk achter, heerlijk zeg!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.