~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

maandag 6 oktober 2008

DE WINTER NADERT..


...........HET IS HERFST EN DE WINTER NADERT MET RASSE SCHREDEN.........OM HET MAAR EENS ZO UIT TE DRUKKEN.............................................................................


.........BIJ IEDERE MOOIE DAG EN ELKE PRACHTIGE BLOEM...DENK JE..LAAT ONS ER MAAR VAN GENIETEN....WANT HET IS WAARSCHIJNLIJK DE LAATSTE VAN DIT JAAR.......IS HET DAAROM....DAT JE DEZE LAATSTE MOMENTEN ZO BEWUST GENIET........OF WILLEN WE DE ZOMER VASTHOUDEN......NOG GEEN AFSCHEID NEMEN..........




................................................................................DOOR AL DIE REGEN IS DE TUIN BEST VOCHTIG....IK DENK DAT ER DAAROM ZO VEEL PADDESTOELEN STAAN.....DAAR HOEVEN WE DUS NIET VOOR NAAR HET BOS....IK KAN ME NIET HERINNEREN ER OOIT ZOVEEL IN DE TUIN GEZIEN TE HEBBEN........

............ZO HIER EN DAAR STAAT ER NOG EEN ROOS ....DAT BLIJFT MEESTAL ZO....TOT DAT HET ECHT GAAT VRIEZEN..........






..........WIE DOET ER MEE VERSTOPPERTJE SPELEN.........






20 opmerkingen:

  1. Net als jij, probeer ik ook van de laatste bloemen van de zomer te genieten. De herst en de winter zijn niks voor mij, brrr.
    groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige tuin hebben jullie daar zeg ..Amaiii...

    Heel fijne maandagavond nog
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook al hebben we de trieste herfst te pakken...toch heb nog een fleurig logje weten te maken! Mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee meiske, wat is ie toch leif he, die sjors. je hebt weer alles mooi voor elkaar. wij waren vandaag even bij de kerstmarkt, ik denk dat jij het mooi gaat vinden, ze hadden toch weer leuke spullen in zoveel tinten. ik heb nog niks gekocht, twijfelde nog, maar wel ideetjes opgedaan, morgenmiddag gaan we weer jatsen, en de serre is prachtig geworden maar nog neit helmaal af, zaterdag komt de dakdekker, hopelijk wordt het lek dan gemaakt, doei truus. dikke knuff

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het heeft wel wat, die herfst, toch. Mooie kleuren, andere geur. Het hoort erbij, alleen die regen, bah. De jongste dochter zat al te piekeren hoe ze haar zus moest benaderen in Mallorca maar die stond gewoon te werken op het vliegveld, helemaal overdonderd en blij. Leuk als ze goed met elkaar omgaan.

    Fijne woensdag, Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi thea
    ik wilde nog verder in de tuin
    maar nu regend het hier
    dus maar weer binnen aan de slag
    het was gisteren echt heerlijk weer.
    dus moet je het er van nemen hé.
    dus jij bent wel even zoet met je kastanjes.
    fijne dag en een knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi
    ik heb ze op prikkers gezet.
    want als je ze lijmt, vallen ze er gauw af,om dat ze toch wel zwaar zijn.
    ik verveel me ook nooit,heb altijd wel wat te doen.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi
    het is hier nu ook droog
    ga straks nog even in de tuin
    ben nu gaatjes in walnoten dopen aan het boren.
    eerst alles er uit peuteren,was een werk ze.
    wil daar een kransje van maken,weet niet of het mijn lukt.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook ik probeer nog vast te houden aan de mooiigheid van deze tijd van het jaar.
    Dat eekhoorntje, daar kan ik helemaal enthousiast van raken, wat leuk! Komt-ie ook voor de paddenstoelen?

    Wat heb je toch een mooi aangelegde tuin zeg Thea!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. goedemorgen thea
    nee ik moet nog wat gaatjes boren,
    is mee werk dan ik dacht.
    hebben jullie altijd zo laat vakantie?
    het zonnetje schijn hier nu ook,maar nog wel fris buiten.
    ik ga eerst maar eens aan de poets,
    moet ook gebeuren hé.

    knuf knuf maria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. zo, 'n hoop nieuwe vriendjes zie ik, :), zeg truss die foto was helemaal echt hoor, niks te gemaakt, hihi, enne, het decoreren lukt nog neiut helemaal moet nl nog eea naaien ervoor en ben neit zo snel, en het dak ligt nog open voor zaterdag, dus nog fffffftjes geduld, oke? wij zijn wel aan het shoppen dus dat komt helemaal goed, mot misschien een verrassing blijven voor over 2 weekejs hahahahahahaahahahahahahah, doegggggggggggggggggggg

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi
    ja het moet echt met de boor,maar als je iets te hard drukt,is de noot al kapot.
    gelukkig heb ik een hele mand vol.
    waar leert je man voor dan?
    ik zit altijd met mijn laptop in de keuken.
    kan ik heerlijk de tuin in kijken.
    doeiiiiiiiiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hee malle truusje, natuurlijk mag je die foto prachtig vinden, ikke ook, hij is mijn screanseaver, ennnnnnnnnneeeeee, mannetje is heeeeeeeeel erg verwend geworden, hij heeft een laptop gekregen, nou, das toch fijn of niet soms? Daar voor kan hij nog 3 serres schilderen, hahahahahaha,morgen al wer de laatste dag van Jack z'n vakantie, kids komen in weekend en vlg week weer naar belsj voor de controles, 6 weken zijn al om, snel he? Zo true, de grusse en dikke knuff van mij, ohja, de slepen valt nog mee, mot nog effe wachten op de dakdekker. maar soon ist will be ready!!!!! xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hee dora, ik gun het hem van harte, hij is niet te stoppen, ik zeg de hele tijd, kom eens lekker zitten kopke koffie, maar dan is het weer, nog ff dit nog ff dat. Hij wil het af hebben voor dat hij weer begint, snap het wel, zo is si nu enemaal, maar we zijn iedere dag gaan stappen, dus dat komt wel goed. Morgen gaat die de tuin doen, en ikke supporten, ;) en je komt vast in de hemle nu met je geode daad, ik ken er ook zo een, hihihi ;P

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hee engeltje, zit je lekker te zonnen? Ik ben al een beetje begonne met deco, maar er meot nog een tafeltje bij, zo'n wit ijzeren weet je wel, maar mag neit te duur zijn, hahahaha, maar het is heerlijk ij elk geval, ziet erg mooi uit allemaal. En nu met het zonnetje echt geneiten. Heeeel fijn weekend vast, veeel leifs van mij, doeggggggggg

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Thea.
    Aan je tuin is nog niet echt te zien dat de zomer op en eindje loopt.
    Uitgezonderd de paddestoelen dan.
    Het ziet er nog prima uit.
    Kon ik eerst geen paddestoel vinden, nu heb ik ze ook in de tuin.
    En vandaag lekker wezen wandelen en meteen even op paddo jacht geweest.
    Ook ik geniet zolang mogelijk van het mooie weer, dus het puntje schiet er een beetje bij in.
    Fijn weekend Thea geniet er van.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hehe, weer gestemd op groei en bloei, ik krijg een rsi vinger, ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik heb weer genoten van al je prachtige foto's thea!!!!

    een heel fijn weekend!

    groetjes,
    marja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. nou, als jullie zoveel paddestoelen hebben, dan wonen er vast ook veel kabouters.........

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.