~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

donderdag 27 november 2008

DAAR IS SJORS


..........IK KON HET NIET LATEN OM EVEN MET WAT FOTO'S VAN SJORS TE SPELEN............DEZE FOTO'S ZIJN AL EEN KEER EERDER GEPLAATST.......MAAR IK VOND DE COLLAGE ZO GESLAAGD....DAT IK HEM TOCH GRAAG AAN JULLIE WOU LATEN ZIEN...........

21 opmerkingen:

  1. ocherm ik had sjors nog neit gezien!!!!!!!!!!! Die stond er net nog neit, of ben ik blind? hahahaha, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg moiiiiiiiiiiiiiii, je kunt die zo insturen bij ene foto wedstrijd, en prachtig, ik vroeg me al af of we dit ook konden afdrukken op een foto, omdat het zo'n rare maat is, ik wil het wel eens proberen bij de hema, want ik vind het plaatjes, Sjors is in elk geval kampioen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik kan er niks aan doen, ik blijf naar hem kijken, de kleuren en de uitdrukkinge, echt geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooo die is ook mooi geworden
    het blijft een prachtig beesje.
    knuf van mijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het spelen gaat je heel goed af !
    Prachtige creatie !
    Wat zijn ze rap die beestjes.
    Gr.
    P-TER

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Thea,

    Wat een knuffel is die Sjort toch :-)
    Met enige regelmaat lees ik je tuinweblog op groei en bloei. Mooi weblog. M'n volgend logje zal over de tuinvorderingen gaan. Stond er vorig jaar niets...
    groetjes, Marlena

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat we Sjors nog eens weer te zien krijgen! Hoe is het met hem? Heeft ie nog voor uitbreiding gezorgd? Of leeft ie nog steeds in z'n eentje in de tuin!
    Prettig weekend Thea!
    OT.
    Als jullie ooit nog eens in Bad Bentheim zijn is een bezoek in Lage aan te raden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wou dat ik ook een Sjors had ;-))
    Prachtig is dit weer Thea.
    Wat zul je genieten van dit beestje.
    Fijn weekend, groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. vind dat je dit weer heel goed gedaan hebt.

    Fijne zaterdag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Cute, cuuuuuuute!! I feel as if he is speaking something!

    Please enjoy the rest of your weekend, Thea!

    Bit hug from rusc

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hAPPY BIRTHDAY TO U, HAPPY BIRTHDAY TO U, HAPPY BIRTHDAY DEAR tHEA, HAPPY BIRTHDAY TO Uuuuuuuuuu!!! Hiep hiep hoera!!!!!!!!!! smak, smak smak. Maak er een mooie dag van!! liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi hoi
    gefeliciteerd met je verjaardag
    maak er maar een mooie dag van
    kusje kusje kusje.
    liefs van mijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik kom even naar de winter foto's van je kijken thea........

    ze zijn prachtig zeg evenals de foto's van sjors!

    ik wens jeeen hele fijne avond!

    gr. marja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Thea heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Ik ben nog net op tijd:-)) Liefs Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Thea, ja er zijn in december zat leuke dingen hoor. Ik ben gek op die mooie kerstversiering, kan er geen genoeg van krijgen vooral bij tuincentra. De kerstboom optuigen is heel leuk. Kadootjes kopen en zelf een verlanglijstje mogen maken. Kerstkaarten krijgen. Alle lichtjes. Dus zat om te genieten maar die 2 kerstdagen en oud en nieuw hangen als het zwaard van damocles boven mijn hoofd. En echt ik probeer mijn best te doen maar het lukt gewoon niet goed. In januari bloei ik helemaal weer op . lieve groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Daar ben ik weer. Ik ben een familiemens maar...ik heb geen familie. Ik ehb mijn ouders al bijna 12 jaar niet gezien. Ze wonen in het buitenland en ik kan niet reizen zij wel maar hebben er geen zin in. Hebben in Nederland niets te zoeken, zeggen ze letterlijk al woont mijn broer en zijn 3 kinderen hier ook. Dus het contact met hen is miniem. Broer viert kerst liever met vrienden dan met mij. Ik had Willem's zn familie gevraagd of ze het eventueel leuk zouden vinden om bij ons te komen maar geen reakties gehad. haha. Nee het lijkt wel of ik een vreselijk mens ben en dat niemand met mij kerst wil vieren maar ik ben best leuk hoor. ;-) Ik heb dus geen ouders en geen kinderen. niet om zielig over te komen hoor want ik kan er redelijk mee omgaan maar dus niet met kerstmis. Gelukkig wel een hele goed band met de kids van mijn broer, die ook een beetje mijn kids zijn en daar geniet ik volop van maar niet met kerstmis.
    Gelukkig is mijn rots in de branding en mijn grote liefde Willem er wel. En weet je ik maak me veel te druk. Het is nooit zo erg als ik het me voorstel. Verleden jaar met z'n tweeen op 2e kerstdag en dat was heel erg leuk. Op de 1e kerstdag was zijn familie hier en als hij dan aan het eind van de dag tegen me zegt; dit was echt een superdag ja, dan smelt ik ook. dooooeeeeeeiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi thea,
    Alsnog van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag en nog vele jaren hoor !!
    Wat fijn om Sjors (1 van m'n 2 favoriete fotomodellen uit jouw tuin naast het roodborstje ) weer eens te zien. Hij moest eens weten dat ie zo bewonderd wordt door al die dames :))
    Groetjes, Janneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig...lijkt wel of die tam is...wat een mooie foto`s en leuke collage.
    Dag, marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dag Thea,

    ik ben terug in blogland en natuurlijk kom ik hier ook even piepen en blij toe hoor.
    Mooie creatie die je gemaakt hebt van foto's van Sjors.
    Je mag me hier nu weer meer verwachten want ik heb het hier ook wel wat gemist hoor!
    Nog een fijne maandagavond gewenst en tot gauw!
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hoi thea
    ik kan nog steeds niet zo veel doen.
    de pijn is iets minder geworden.
    en heb je een leuke verjaardag gehad?
    ik heb die witte vlakken van de kubus, in een ander programma weg gehaalt.heeft marcel mijn mee geholpen want dat kan ik niet.
    liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hèèèl mooi Thea..! Ik wens je nog een fijne maandagavond toe, liefs, prulleke.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.