~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

vrijdag 21 november 2008

HONGERWINTER


........IK LAS IN DE KRANT ......een artikel in dagblad de Limburger van GUUS URLINGS van zaterdag 8 November...... ER SCHIJNT EEN INVASIE GAANDE TE ZIJN VAN TREKVOGELS....ER ZIJN DIT JAAR LANG ZO VEEL BOOMVRUCHTEN NIET .....ALS IN ANDERE JAREN..........

..........DIT JAAR IS HET DUS ARMOE TROEF BIJ DE VOGELBEVOLKING......

....DAT BETEKENT DE HONGERDOOD STERVEN.....OF..... ERGENS ANDERS NAAR VOEDSEL GAAN ZOEKEN.........GEEN MOEILIJKE KEUZE LIJKT ME.....

......

..........DE STAARTMEZEN ZIJN ZO VLIEGENSVLIEG.........ZE KOMEN MET EEN HELE TROEP TEGELIJK EN ZITTEN GEEN MOMENT STIL.....HET LUKT MIJ DAN OOK NIET ECHT OM ZE GOED OP DE FOTO TE KRIJGEN.....

..........HEE... DE VINK VAN CALLEMIEKE.....

...................ALS DIE VERHALEN OP WAARHEID BERUSTEN........DAN WORDEN HET MOOIE TIJDEN ROND DE VOEDERPLAATSEN IN ONZE ACHTERTUIN........


..........DE HEGGEMUS WEET AL LANG DAT ZE HIER MOET ZIJN.........




.........DAT WORD GENIETEN VOOR ONS ALLEMAAL..........

10 opmerkingen:

  1. Hee Thea, moet je bij mij zijn, daar lijkt het wel een mierenhoop met vogels, hahah, ik voer ze ook allang, zelfs de duif probeerd een graantje mee te piken, is toch zo leuk, bedankt voor je tip, ik zal ze ook flink blijven bijvoeren. En bei de wei, leg me dat nog eens uit van dat volgen, wat moet ik dan doen? Snep er niks van, hihi. Ohja, kijk maar ff naar verhaaltje van vandaag, en puzzel hier de antwoorden op je vragen uit. Ik moet nl discreet zijn dat snap je wel, er luisteren (lees lezen) misschien kleine kindjes mee, hahaah, zo, ga vandaag zelf soep maken en wil een cake bakken, je meot toch wat he, geen sneeuw en helemaal allenig!!! hahah, daag meid, cu.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. moet gij om dat uur ni in bed liggen
    hahahah
    ik kon ni meer slapen dus vandaar dat ik hier ben
    en er ligt een mooi sneeuwtapijt buiten hahahaahah
    en die vink ja ik denk nog altijd niet dat het een vink is hoor want die was zo groot als een merel en een vibkje is zo groot als een mus
    dus het blijft een misterie hihi
    dikke knuf en tot sebietresim

    BeantwoordenVerwijderen
  3. is hier in de tuin de laatste week ook de moeite van de vogels die komen eten hoor. We zetten hier nu al een paar jaar eten buiten vanaf oktober, maar zoveel vogels als nu hebben we nog nooit gezien.

    Fijne witte zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk niet dat de vogels in jou tuin honger hoeven te leiden!
    En vogels die hier verschijnen zal ik doorsturen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ha meid, al wakker? Ikke wel, heb veel gedaan gister, kijk maar. En ook nog cake gebakken, goe he? Ja de breesjes werken goed. haha, fijne zondag meid, en blijf maar in bed liggen, et is kouddddddddddd!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. waar staat een prullebak? ik zie niks?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik zie niks, ik moet echt eens kijken wat ik in de cake heb gedaan, had ik al gezegd dat ik ook zelf soep heb gemaakt? hahah, druk bijtje gisteren he/ oke 'k zal nog ens kijken wat je bedoeld

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wij hebben ook heel veel vogels inb de tuin Thea en aan lekkere hapjes geen gebrek. Het heeft bij ons zeker twee uren gesneeuwd vanmiddag! grtjs Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. goedemorgen thea
    ook gesneeuwd bij jullie?
    hier sneeuwd het nog steeds.
    fijne dag nog
    doei... maria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hee Yheake, zit je sneeuwmanne te maken met de kids? Hier is al wer aan het smelten, jammer hoor. Vanmiddag weer naar Genk, nu naar orthopeed, hoop laatste keer. Doeg, ben weer weg.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.