~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

maandag 10 november 2008

WEER IJVERIG


.......DEZE KRANS HANGT NU BIJ ONZE VOORDEUR.....IK GEBRUIKTE HIER UITGEBLOEIDE BLOEMEN VAN DE KLOKWINDE EN OOK DE KANGAROEPOOTJES VAN DE KASTANJEBOOM......DIE HAD IK AL LANGER LIGGEN......DE KWEEPEERTJES HEB IK DOORGESNEDEN....DAT GEEFT WEER EEN HEEL ANDER EFFECT...........




.........ER STONDEN NOG HEEL WAT SIERPOMPOENTJES AAN DE PLANTEN.....IK HEB ER ALLES AFGEKNIPT......ALS HET HARDER GAAT VRIEZEN BLIJFT ER SOWIESO NIKS OVER.....EN IN DIT PEPERKRANSJE KON IK ZE MOOI GEBRUIKEN.......DE PEPERTJES EN DERGELIJKE HEB IK EERST AAN EEN DRAADJE GEREGEN.....OP DE MANIER ZOALS IK DAT IN NOORD-PORTUGAL GEZIEN HAD......DAARNA HEB IK HET SNOERTJE OM EEN RING GEDRAAID...........




.........VOOR M'N JONGERE ZUS....DIE EEN NIEUWE HEUP KREEG...MAAKTE IK DEZE KRANS...

...........DEZE MAAKTE IK VOOR M'N SCHOONMOEDER.............

.......MIJN KRANS....EVEN OPNIEUW GEMAAKT.......

.......SOMMIGE APPELTJES ZIJN NIET ECHT MOOI MEER, IK HEB ZE IN EEN KRANS GESTOKEN VOOR DE VOGELS.....DAT ZE NIET ZO MOOI MEER ZIJN ......DEERT HUN NIET.......

21 opmerkingen:

  1. dikke proficiat omie!!!!!
    hihii
    en ja reactie weg maar geeft niet hé je hebt ze toch wel gelezen hé????

    BeantwoordenVerwijderen
  2. woawwwww, mooi hoor, dat krijg je als je maar geneog inspiratie krijgt en je kunt nog niet aan dat ene beginne hé? Maare, je kennende ben je allang aan het uitraderen!!!! Leuk meid, geneit er van, het lijkt me enig, zo'n kleine dame straks. Dikke knuff, byeeee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Thea, wat een mooie kransen heb je gemaakt. zo doe ik ook weer enkele ideenen op, om er zelf ook te maken. groetjes Nel oet de Grooze.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk Nel,maak er maar een heleboel!!
    Je hebt plaats zat om ze te laten!!!

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Thea,
    Vooral dat peper-pompoen kransje
    is heel erg leuk.Heb je deze zelf in je tuin.Wat is de naam van die kleine pompoentjes en pepers.
    tuingroetjes van Rika

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die vroege vogel is hier weer ;-) om je prachtige werkjes te bekijken.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. en de andere vroege vogel ook hihihihihih
    dikke knuf meid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. en hier is de late vogel, je kent het spreekwoord toch, vogeltjes die te vroeg zingen zijn voor de poes!!! Dus......., ikke niet wah?
    Alles kits daar? Of heb je nog pech met pctje, of ben je zustertje aan het spelen? Veel beterschap in elk geval in huize Truus en laat je neit aansteken hé? fijne dag nog, doegggg

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Rika,ik weet helaas geen namen
    van de pompoen en pepertjes. Wij nemen ieder jaar zelf zaad van de eigen plantjes, zodoende!!
    Maar ik ga een poging wagen, om achter wat namen te komen. Dan laat ik het wel weten, goed ?

    groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha thea, goeiesmorgens, hoe is ie? Je begint toch ook niet ziek te worre he? Geniet van je dag, en ik cu soon. Byeeeee

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi thea
    ben je al voor kerst aan het knutselen?
    ik ben al wel alle spullen aan het uitzoeken,wat ik wil gebruiken.
    we gaan nog weer een keer naar de tuinder,als ze de kerstspullen hebben staan.
    fijne dag nog doeiiiiiiiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Truus, ventje was vrij vandaag, dus dan geen pctje hé. en we wezen keukentje uitzoeken, en ook nog gekocht ook, maar moet wachten tot maart, lang he. Zeg wat moet dat met die volgers, heb je weer wat nieuws, wie moet ik volgen? morgen feestdag hiero he, dus helemaal geen pctje, weet je dat vast, fijne zaterdag, meid, ohja, is jouw ventje al een beetje opeknapt? cu, byeeeeeeeeeeeee

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ha Tjea, oeps, daar staat mijn foto ook nog altijd op je blog, of je dat nu zo leuk vind?? hahahaha, maar goed, one is binnen. Fijne dag meid, en beterschap met ventje. doegggg

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ventje ziek aiaiaiaiai
    goed verzorgen hé
    geef hem maar ne lekkere belgische knuf het zal wel onmiddelijk beter gaan hihihiih

    BeantwoordenVerwijderen
  15. OT.
    Bij jullie ook zo'n miezerig, nat en donker rotweer?
    Toch een prettig weekend Thea!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Net je blog ontdekt en lekker bij je rondgekeken.
    En wat een schitterende kransen maak je. Kom zeker wat vaker bij je op bezoek.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ha die Thea, dank je wel voor de reacties op mijn weblog. Ja, ik ben absoluut iemand die buiten wil zijn. Zoals je weet is mijn grootste wens een huis met veel ruimte erom met heeeeel veel dieren. haha.Maar voorlopig dus in een nieuwbouwwijk wat natuurlijk ook voordelen heeft. Ik geniet zo ontzettend van de tuin, de aarde, de geuren.
    Wat een mooie kransen maak jij toch. Geniet lekker van alle mooie dingen om je heen. Ik kan niet wachten tot het weer voorjaar wordt om weer naar Limburg te gaan. In mei gaan we naar Epen. Ik hou trouwens ook van de winter hoor. Nu ook eerst lekker gegeten en met kaarsjes aan een beetje TV kijken en achter de computer en mijn Willem achter zijn laptop. Poezen en hond om me heen. Ik moet wel zo naar buiten en ja, dat is even wat minder. hahha. Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  18. goeiemorgen théake
    tis hier stillekes zenne bon ik ga de andere ne keer wakker schudden hahahaha
    dikke knuf!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kunstwerkjes hoor ! Nog een aangename zondagavond en voor straks, lekker slapen. Liefs, prulleke.http://prulleke.skynetblogs.be

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ik zie nog niks met dat volgen, krijg ik dan ook wat te zien? maar goed, ik volg wel, alleen neit vandaag, meot dra naar belsj, doktertje bezoeken. Bah, dat wordt weer een lange middag wachten!!! Maarja, allemaal voor het goede doel,

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.